Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация
1 3 ное 2011, 21:25, 5839 прочитания

Детска радост - веригите за малчуганите се разрастват

По-голямата част от новите магазини за играчки и дрехи ще бъдат в големите градове

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Експанзията на "Хиполенд" започва с Румъния и ще продължи в други страни

Собственикът на веригата детски магазини Мариан Колев пред "Капитал Daily"

11 авг 2015

Jumbo се опасява от негативно отражение на капиталовия контрол в Гърция

За миналата година гръцката верига за детски играчки има 7.5% повече продажби

4 авг 2015

Българският пазар е помогнал на Jumbo да увеличи продажбите си

Гръцката верига за детски стоки планира да отвори още четири нови магазина в региона до края на тази година

14 апр 2014
"Насочваме се към магазини от 250 - 300 кв.м в кварталите, близо до хората"

Росен Филимонов, "Комсед"

"През следващата година планираме и два хипермаркета в чужбина"
Мариан Колев, "Хиполенд
Въпреки все още свитото вътрешно потребление основната част от веригите за продажби на дребно на детски стоки планират да продължат експанзията си в страната и през следващата година, показва допитване на "Капитал Daily".

Ποвечето от новите обекти ще бъдат в големите градове, като отделните компании ще развиват различни формати - от малки обекти в кварталите до хипермаркети. Част от търговците ще откриват магазини върху свои терени, други - в молове, търговски улици, на територията на вериги за бързооборотни стоки.

В момента делът на модерната търговия в продажбите на детски стоки на дребно се оценява на около 25-30%, което е значително по-малко от страните в Централна и Западна Европа. За сравнение - в страните от Централна и Западна Европа делът на модерната търговия в сектора по данни на "Евромонитор" е между 50 и 80 на сто от всички. През последните години се увеличават и покупките на детски стоки по интернет, но предимно от чуждестранни сайтове.

"Джъмбо" с още два хипермаркета

Гръцката верига "Джъмбо" (Jumbo), която ускори силно експанзията си в страната през последните две години, планира да отвори два нови хипермаркета в България до средата на 2012 г., става ясно от съобщение на дружеството до акционерите му. В него не се казва къде ще бъдат обектите, но според информация на агенция "Ройтерс" първият от тях ще се намира в Стара Загора.

Според съобщението обектът ще бъде първият под наем на веригата в България. Все още не е оповестявано публично къде ще бъде другият обект, като се знае единствено, че компанията има собствен терен в Русе. Към момента "Джъмбо" има шест магазина в България - три в София и по един в Пловдив, Варна и Бургас.

"Комсед" влиза в кварталите

През следващата година и българската компания "Комсед" планира откриването на нови обекти. В началото на месеца дружеството отвори два магазини на територията на "Билла" в софийските квартали "Младост" и "Люлин", с което увеличи магазините си в София до осем. Компанията има и обект в Слънчев бряг, който е от типа "кеш енд кери".

"Усилията ни ще бъдат насочени към други градове", коментира управителят на дружеството Росен Филимонов. През 2012 г. "Комсед" планира да стъпи във Варна и Пловдив, като в момента се водят разговори и за конкретни локации.

Плановете на "Комсед" са за отваряне на магазини с площ 250 - 300 кв.м. "Целта ни е магазините да са непосредствено в кварталите и с лесен достъп на хората", коментира Филимонов, допълвайки, че компанията ще се фокусира върху асортимент в по-високия ценови клас, който не може да бъде открит другаде.

"Хиполенд" гледа зад граница

От друго българско дружество - "Хиполенд", което има 17 магазина, също планират да открият нови магазини догодина. "Със сигурност през следващата година ще имаме четири нови обекта", коментира собственикът на компанията Мариан Колев, но отказа да съобщи на този етап къде ще бъдат точно. "Два от магазините ще са в градове, в които не присъстваме, а другите два - в такива, в които вече имаме магазини", допълни още той.

Компанията планира да развива и веригата си от миниформат "Хипоекспрес", от която в момента има обект в Габрово, отворил врати в края на 2010 г. "Този формат е подходящ за молове, където няма достатъчно търговска площ, или в градове, където отварянето на по-големи магазини не би било рентабилно", коментира Колев.

"Хиполенд" работи и по плана си за отваряне на първи магазини в чужбина, като се очаква това да се случи също през следващата година, съобщиха още от дружеството. "В момента преговаряме с румънска компания за стратегическо партньорство", каза още Колев, допълвайки, че през 2012 г. трябва да бъдат отворени два хипермаркета в съседна държава.

Първоначално от компанията бяха съобщили, че се насочват към Румъния, но сега казват, че този план е възможно да претърпи промени.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Peugeot Citroen с двоен ръст на печалбата, дава дивидент за пръв път от 2011 г. Peugeot Citroen с двоен ръст на печалбата, дава дивидент за пръв път от 2011 г.

Френската компания има осигурени средства за придобивания

23 фев 2017, 419 прочитания

Volkswagen и Tata Motors готвят партньорство на развиващите се пазари Volkswagen и Tata Motors готвят партньорство на развиващите се пазари

Двете компании ще разработват съвместно автомобили

23 фев 2017, 557 прочитания

24 часа 7 дни

Библиотека / Регионален бизнес»

Регионален бизнес Бургас
Регионален бизнес Бургас

Какъв е бизнес климатът в региона и как се развива бизнесът

Кариерен клуб: Финанси »

Николай Лозев: Не обръщайте внимание на онези, които ви казват, че няма как да стане

Завършилият с четвърти резултат курса на "Капитал" и MDV Professional Education за финанси и счетоводство разказва как обучението ще повлияе на бъдещото му кариерно развитие

Стажове, стипендии, конкурси (20-26 февруари)

Селекция от актуалните предложения за безплатни обучения, събития, стажове, конкурси и стипендии тази седмица

Димитър Димитров: Практическите знания дават конкурентно предимство при преследването на кариерните цели

Завършилият с трети резултат курса на "Капитал" и MDV Professional Education за финанси и счетоводство разказва как обучението ще повлияе на бъдещото му кариерно развитие

Стажове, стипендии, конкурси (13-19 февруари)

Селекция от актуалните предложения за безплатни обучения, събития, стажове, конкурси и стипендии тази седмица

Радка Лалова: Възползвайте се от всяка възможност и не се страхувайте да приемате нови предизвикателства

Завършилата с втори резултат курса на "Капитал" и MDV Professional Education за финанси и счетоводство разказва как обучението ще повлияе на бъдещото й кариерно развитие

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Финансовите резултати на телекома се понижават

Уют далече от смога

Успоредно с растящия пазар на апартаменти в столицата се увеличава и търсенето на къщи край София

Ипотеки на дъното на лихвите

Ако краят на поевтиняването на кредитите се вижда, струва ли си фиксиране на лихвата

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Решението: ТОМ първи

Първото ТОМ събитие в България ще събере хора с физически проблеми и специалисти, които са в състояние да ги решат

История от границата

Режисьорът Тонислав Христов за изследващия реакциите към бежанците и проблемите на старото поколение филм "Пощальонът"

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 7

Капитал

Брой 7 // 18.02.2017 Прочетете
Капитал Daily, 23.02.2017

Капитал Daily

Брой 31 // 23.02.2017 Прочетете