Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация
1 26 фев 2012, 9:22, 1972 прочитания

Мърдок се завръща на пазара на неделните таблоиди във Великобритания

От днес The Sun ще излиза седем дни в седмицата и ще се опита да спечели читателите и рекламодателите на The News of the World

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

News Corp. увеличава медийните си позиции в Австралия

Компанията ще плати 2.1 млрд. долара за бизнеса с платена телевизия на Consolidated Media Holdings

31 окт 2012

Шестима са обвинени по скандала с подслушванията в империята на Мърдок

Бившият главен редактор на News of the World Ребека Брукс и съпругът й са сред обвиняемите

15 май 2012

Британският парламент:

Мърдок "не е в състояние" да управлява голяма компания

Британският медиен регулатор може да поиска от медийния магнат да продаде контролния си пакет акции в BSkyB

2 май 2012

Джеймс Мърдок подаде оставка като председател на BSkyB

Това се приема като ход за защита на успешната медия от риска да пострада заради скандала с подслушванията

3 апр 2012

Още обвинения срещу News Corp.: Отдел с хакери саботирал конкурентите

Ако твърденията се окажат верни, това ще е най-сериозният скандал с империята на Рупърт Мърдок

28 мар 2012

Империята на Рупърт Мърдок е заплашена от нов скандал във Великобритания

Британската полиция арестува петима журналисти от таблоида Sun по подозрения, че са подкупвали полицаи

12 фев 2012
8.3
млн. души е оценката на броя на читателите на неделните таблоиди във Великобритания. Преди закриването на The News of the World пазарът бе оценаван на 9.66 млн. души
Медийната корпорация News Corp. на Рупърт Мърдок се завръща на пазара на неделните таблоиди във Великобритания. От днес The Sun вече започва да излиза седем дни в седмицата, като целта на медийния магнат е да привлече читателите и рекламодателите на закрития The News of the World. Надеждите на мениджърите на компанията са, че хората вече са забравили за скандала с подслушването на известни личности, в който бе замесен таблоида и който доведе до спирането на 168-годишното издание през юли миналата година.

 "In Britain The Sun comes out every day"

Това е рекламният лозунг, който анонсира, че The Sun вече ще има и неделно издание (бел. ред. – текстът е игра на думи и може да се преведе като "Във Великобритания The Sun излиза всеки ден", но и като "Във Великобритания Слънцето изгрява всеки ден"). Първото неделно издание ще струва 50 пенса и в него ще има истории за светски знаменитости и футбол. Пазарната му цена ще бъде доста под тази на директните конкуренти The Mirror и The Mail, които са съответно по 1 и 1.5 паунда.

"Идва моментът, когато общата аудитория спира да се интересува", казва Дъг МакКейб, анализатор в компанията Enders Analysis. "А това да имаш бранд, който е на пазара седем дни в седмицата, всеки ден от годината е изключително голяма сила за пред рекламодателите. Продажбата не е сложна. Те просто разширяват марка, която вече е доказала, че е много успешна", допълва той.

Борбата за читатели

Преди The News of the World имаше около 2.67 млн. читатели, отбелязва Bloomberg. Затова и сегашната цел на Мърдок ще бъде да привлече минимум 2 млн. души. "Всичко, което е доста над 2 милиона, ще ме направи много щастлив!", написа в Twitter Мърдок, като коментар за целта, която си поставя.

Мърдок обаче може и да установи, че се бори за много по-свита аудитория, отколкото предполага. Според данните на одиторкото бюро, което отговаря за разпространението на печата във Великобритания, пазарът на читателите на неделните таблоиди се е свил с около 1 млн. души след закриването на The News of the World. Преди година той бе свързван с 9.66 млн. души, а в момента се оценява на около 8.3 млн. души.

"Това, от което се нуждае пазарът на неделните вестници е инжекция "живот", казва Мартин Сорел, главен изпълнителен директор на рекламната компания WPP. Според него тя ще бъде получена именно тази неделя. Най-малкото и читателите, и рекламодателите ще получат по-голям избор.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

26 май 2016г.
София Хотел Балкан

capital.bg/water

Конференция
Реализиране на значими промени във водния сектор



Основни теми в програмата:


- Демонстрации на добри практики за успешна промяна от различни региони
- Технологични иновации, позволяващи промяната и модели за финансиране
- Кои са двигателите и необходимите стъпки за промяната, постижима за България

Конференция<br/> Реализиране на значими промени във водния сектор

Прочетете и това

Меден бум 15 Меден бум

България вече е на първо място в света по отглеждането на пчели по методите на биологичното земеделие, традиционното пчеларство също бележи огромен ръст

20 май 2016, 39727 прочитания

Airbnb: конкурент и партньор 1 Airbnb: конкурент и партньор

Хотелите търсят алтернативи или влизане в модела на споделената икономика

20 май 2016, 7788 прочитания

24 часа 7 дни

Библиотека / Земеделие и бизнес»

Земеделие и бизнес
Земеделие и бизнес

Фокус върху сектора с данни, анализ и ревю на актуалните теми

Кариерен клуб: Финанси »

Стажове, стипендии, конкурси (23-29 май)

Селекция от актуалните предложения за безплатни обучения, събития, стажове, конкурси и стипендии тази седмица

Моят университет: Университетът "Темпъл" във Филаделфия", САЩ

Тодор Райков разказва за образованието и опита си по пътя към предприемачеството

Стажове, стипендии, конкурси (16-22 май)

Селекция от актуалните предложения за безплатни обучения, събития, стажове, конкурси и стипендии тази седмица

Милен Иванов: За да работи, MBA обучението трябва да е вписано в цялостен кариерен план

Преди да запишете MBA, помислете дали наистина ви трябва, защото завършването му не носи автоматично нито по-голяма заплата, нито гарантира повишение, съветва серийният предприемач и основател на CEO Club Bulgaria Милен Иванов

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Факторът Иран изстреля петрола до 125 долара

Страната е увеличила производството си на обогатен уран според доклад на МААЕ

Голямата българско-гръцка газова сватба

Българският енергиен холдинг може да участва в изграждането на терминал за втечнен газ в Гърция

Меден бум

България вече е на първо място в света по отглеждането на пчели по методите на биологичното земеделие, традиционното пчеларство също бележи огромен ръст

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

Красотата като реакция на мисълта

Критикът Алис Росторн за деликатното и интелигентно приложение на дизайна, способно да преобърне и най-тежките ситуации

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 20

Капитал

Брой 20 // 21.05.2016 Прочетете
Капитал Daily, 20.05.2016

Капитал Daily

Брой 95 // 20.05.2016 Прочетете
Капитал Light, брой 20

Капитал Light

Брой 20 // 21.05.2016 Прочетете