Регистрация

// Бизнес / Компании

1 26 фев 2012, 9:22, 1797 прочитания

Мърдок се завръща на пазара на неделните таблоиди във Великобритания

От днес The Sun ще излиза седем дни в седмицата и ще се опита да спечели читателите и рекламодателите на The News of the World

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

News Corp. увеличава медийните си позиции в Австралия

Компанията ще плати 2.1 млрд. долара за бизнеса с платена телевизия на Consolidated Media Holdings

31 окт 2012

Шестима са обвинени по скандала с подслушванията в империята на Мърдок

Бившият главен редактор на News of the World Ребека Брукс и съпругът й са сред обвиняемите

15 май 2012

Британският парламент:

Мърдок "не е в състояние" да управлява голяма компания

Британският медиен регулатор може да поиска от медийния магнат да продаде контролния си пакет акции в BSkyB

2 май 2012

Джеймс Мърдок подаде оставка като председател на BSkyB

Това се приема като ход за защита на успешната медия от риска да пострада заради скандала с подслушванията

3 апр 2012

Още обвинения срещу News Corp.: Отдел с хакери саботирал конкурентите

Ако твърденията се окажат верни, това ще е най-сериозният скандал с империята на Рупърт Мърдок

28 мар 2012

Империята на Рупърт Мърдок е заплашена от нов скандал във Великобритания

Британската полиция арестува петима журналисти от таблоида Sun по подозрения, че са подкупвали полицаи

12 фев 2012
8.3
млн. души е оценката на броя на читателите на неделните таблоиди във Великобритания. Преди закриването на The News of the World пазарът бе оценаван на 9.66 млн. души
Медийната корпорация News Corp. на Рупърт Мърдок се завръща на пазара на неделните таблоиди във Великобритания. От днес The Sun вече започва да излиза седем дни в седмицата, като целта на медийния магнат е да привлече читателите и рекламодателите на закрития The News of the World. Надеждите на мениджърите на компанията са, че хората вече са забравили за скандала с подслушването на известни личности, в който бе замесен таблоида и който доведе до спирането на 168-годишното издание през юли миналата година.

 "In Britain The Sun comes out every day"

Това е рекламният лозунг, който анонсира, че The Sun вече ще има и неделно издание (бел. ред. – текстът е игра на думи и може да се преведе като "Във Великобритания The Sun излиза всеки ден", но и като "Във Великобритания Слънцето изгрява всеки ден"). Първото неделно издание ще струва 50 пенса и в него ще има истории за светски знаменитости и футбол. Пазарната му цена ще бъде доста под тази на директните конкуренти The Mirror и The Mail, които са съответно по 1 и 1.5 паунда.

"Идва моментът, когато общата аудитория спира да се интересува", казва Дъг МакКейб, анализатор в компанията Enders Analysis. "А това да имаш бранд, който е на пазара седем дни в седмицата, всеки ден от годината е изключително голяма сила за пред рекламодателите. Продажбата не е сложна. Те просто разширяват марка, която вече е доказала, че е много успешна", допълва той.

Борбата за читатели

Преди The News of the World имаше около 2.67 млн. читатели, отбелязва Bloomberg. Затова и сегашната цел на Мърдок ще бъде да привлече минимум 2 млн. души. "Всичко, което е доста над 2 милиона, ще ме направи много щастлив!", написа в Twitter Мърдок, като коментар за целта, която си поставя.

Мърдок обаче може и да установи, че се бори за много по-свита аудитория, отколкото предполага. Според данните на одиторкото бюро, което отговаря за разпространението на печата във Великобритания, пазарът на читателите на неделните таблоиди се е свил с около 1 млн. души след закриването на The News of the World. Преди година той бе свързван с 9.66 млн. души, а в момента се оценява на около 8.3 млн. души.

"Това, от което се нуждае пазарът на неделните вестници е инжекция "живот", казва Мартин Сорел, главен изпълнителен директор на рекламната компания WPP. Според него тя ще бъде получена именно тази неделя. Най-малкото и читателите, и рекламодателите ще получат по-голям избор.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

25 ноември 2014 г.
София Хотел Балкан

capital.bg/banks

Банките и бизнесът


Фокус в програмата:

- Банките през 2015 – какво да очакваме
- Механизми за стимулиране на кредитирането
- Нови продукти и инструменти в подкрепа на бизнеса
- Европейски механизми за финансиране
- Решения и иновации в банковия сектор и разплащанията

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Николай Великов: Искам хората да са по-активни

Николай Великов, студент по право в пети курс в ЮЗУ "Неофит Рилски", разказва пред "Кариери" за своите впечатления и натрупан опит по време на своя стаж в Румъния миналото лято

Банка Пиреос България набира кандидати за зимна стажантска програма

Стажовете ще бъдат платени, с продължителност от шест месеца и възможност за подписване на трудов договор след изтичане на програмата

Започна кандидатстването за "Харвардските курсове" в Софийския университет

Документи се приемат до 12 октомври 2014 г., а първата лекция ще се проведе на 16 октомври в Софийския университет

"Загорка" и ВУЗФ обявяват конкурс за стипендия

Кандидатите трябва да разработят комуникационна стратегия на платформата Brewing a Better Future на пивоварната компания

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне

Факторът Иран изстреля петрола до 125 долара

Страната е увеличила производството си на обогатен уран според доклад на МААЕ