Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация
1 26 фев 2012, 9:22, 2113 прочитания

Мърдок се завръща на пазара на неделните таблоиди във Великобритания

От днес The Sun ще излиза седем дни в седмицата и ще се опита да спечели читателите и рекламодателите на The News of the World

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

News Corp. увеличава медийните си позиции в Австралия

Компанията ще плати 2.1 млрд. долара за бизнеса с платена телевизия на Consolidated Media Holdings

31 окт 2012

Шестима са обвинени по скандала с подслушванията в империята на Мърдок

Бившият главен редактор на News of the World Ребека Брукс и съпругът й са сред обвиняемите

15 май 2012

Британският парламент:

Мърдок "не е в състояние" да управлява голяма компания

Британският медиен регулатор може да поиска от медийния магнат да продаде контролния си пакет акции в BSkyB

2 май 2012

Джеймс Мърдок подаде оставка като председател на BSkyB

Това се приема като ход за защита на успешната медия от риска да пострада заради скандала с подслушванията

3 апр 2012

Още обвинения срещу News Corp.: Отдел с хакери саботирал конкурентите

Ако твърденията се окажат верни, това ще е най-сериозният скандал с империята на Рупърт Мърдок

28 мар 2012

Империята на Рупърт Мърдок е заплашена от нов скандал във Великобритания

Британската полиция арестува петима журналисти от таблоида Sun по подозрения, че са подкупвали полицаи

12 фев 2012


8.3
млн. души е оценката на броя на читателите на неделните таблоиди във Великобритания. Преди закриването на The News of the World пазарът бе оценаван на 9.66 млн. души
Медийната корпорация News Corp. на Рупърт Мърдок се завръща на пазара на неделните таблоиди във Великобритания. От днес The Sun вече започва да излиза седем дни в седмицата, като целта на медийния магнат е да привлече читателите и рекламодателите на закрития The News of the World. Надеждите на мениджърите на компанията са, че хората вече са забравили за скандала с подслушването на известни личности, в който бе замесен таблоида и който доведе до спирането на 168-годишното издание през юли миналата година.

 "In Britain The Sun comes out every day"

Това е рекламният лозунг, който анонсира, че The Sun вече ще има и неделно издание (бел. ред. – текстът е игра на думи и може да се преведе като "Във Великобритания The Sun излиза всеки ден", но и като "Във Великобритания Слънцето изгрява всеки ден"). Първото неделно издание ще струва 50 пенса и в него ще има истории за светски знаменитости и футбол. Пазарната му цена ще бъде доста под тази на директните конкуренти The Mirror и The Mail, които са съответно по 1 и 1.5 паунда.

"Идва моментът, когато общата аудитория спира да се интересува", казва Дъг МакКейб, анализатор в компанията Enders Analysis. "А това да имаш бранд, който е на пазара седем дни в седмицата, всеки ден от годината е изключително голяма сила за пред рекламодателите. Продажбата не е сложна. Те просто разширяват марка, която вече е доказала, че е много успешна", допълва той.

Борбата за читатели



Преди The News of the World имаше около 2.67 млн. читатели, отбелязва Bloomberg. Затова и сегашната цел на Мърдок ще бъде да привлече минимум 2 млн. души. "Всичко, което е доста над 2 милиона, ще ме направи много щастлив!", написа в Twitter Мърдок, като коментар за целта, която си поставя.

Мърдок обаче може и да установи, че се бори за много по-свита аудитория, отколкото предполага. Според данните на одиторкото бюро, което отговаря за разпространението на печата във Великобритания, пазарът на читателите на неделните таблоиди се е свил с около 1 млн. души след закриването на The News of the World. Преди година той бе свързван с 9.66 млн. души, а в момента се оценява на около 8.3 млн. души.

"Това, от което се нуждае пазарът на неделните вестници е инжекция "живот", казва Мартин Сорел, главен изпълнителен директор на рекламната компания WPP. Според него тя ще бъде получена именно тази неделя. Най-малкото и читателите, и рекламодателите ще получат по-голям избор.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

"София тех парк": Една пазарна сделка след една неизгодна 3 "София тех парк": Една пазарна сделка след една неизгодна

Държавата ще получи почти 10 млн. лв. от право на строеж на офис сграда. Без състезание за същото взе почти наполовина по-малко

28 май 2017, 3799 прочитания

24 часа 7 дни

Библиотека / Имоти Инвестиции»

Бизнес имоти
Бизнес имоти

Тенденции и ревю на бизнеса с недвижими имоти и инвестиции в него.

Кариерен клуб: Финанси »

VIA University College, Дания

Катерина Николова разказва за опита и преживяванията си докато учи "Маркетинг и мениджмънт" в Дания

Стажове, стипендии, конкурси (22-28 май)

Селекция от актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Вече имате MBA диплома. Какво следва?

Особености на кариерното развитие след придобиването на дипломата по бизнес образование за мениджъри

5 съвета за успех в конкурса Next Generation

Какво е важно да имате предвид, когато попълвате документите си и се явявате на интервю в конкурса за млади бизнес лидери на "Капитал" и "Кариери"

Стажове, стипендии, конкурси (15-21 май)

Селекция от актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Факторът Иран изстреля петрола до 125 долара

Страната е увеличила производството си на обогатен уран според доклад на МААЕ

Новият Макрон, или следващият Макиавели

Себастиан Курц копира стила и стратегията на новия френски президент, но съдържанието на политиката му е съвсем различно. И отново събужда заплахата от популизма

На изборен баир мажоритарно лозе

Някак неестествено е депутатите от ГЕРБ да подкрепят правила, които ще им форматират ситуация с непознати препятствия

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Във всички посоки

Стефан Командарев за направилия премиера в Кан нов филм "Посоки" и такситата в София като "алтернативна социална служба"

Другата страна на надеждата

Урокът по емпатия на Каурисмаки идва със "Сребърна мечка" от Берлинале

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 21

Капитал

Брой 21 // 27.05.2017 Прочетете
Капитал Daily, 29.05.2017

Капитал Daily

Брой 79 // 29.05.2017 Прочетете