Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация
19 яну 2017, 12:58, 2835 прочитания

Netflix с впечатляващи резултати за последното тримесечие

Услугата е добавила седем милиона нови абонаменти за тримесечие

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Инвеститорите искат действия срещу общите профили в стрийминга

Мултимилиардната индустрия опитва да установи ясна политика по въпроса с цел предпазване на приходите си

13 юли 2017

Цената на 100 млн. чифта очи

Предизвикателството пред Netflix е как да прави повече пари от клиентите си.

21 апр 2017

Netflix насочва по-голямо внимание към бизнеса си в Европа

Компанията се сблъсква със сериозна конкуренция, готова е да увеличи инвестициите

12 мар 2017

Комици по поискване

Стрийминг

27 яну 2017

2017: Телевизията в джоба ни

Четирима телевизионни мениджъри разказват плановете си за инвестиции в съдържание и технологии, които отговарят на променящите се навици на зрителите

6 яну 2017

Деветте най-значими дигитални тенденции от 2016 г.

Какво ще запомним в дигиталния бизнес от изминалата година

1 яну 2017

Видеоуслугата на Аmazon вече се предлага в България

Prime Video струва 3 евро на месец за първите шест месеца

14 дек 2016
Netflix, която предлага интернет стрийминг услуги, е добавила общо 7 милиона нови потребители през четвъртото тримесечие, съобщава TechCrunch. Тези резултати са далеч над очакваните от страна на инвеститорите, които имаха нагласи за 5 млн. нови потребители. Над пет от седемте милиона нови потребители са извън САЩ, което е важно за Netflix. Компанията търси начин да разшири бизнеса си извън страната, където растежът се забавя осезаемо. Приходите също са се повишили до 2.47 млрд. долара спрямо 1.67 млрд. през миналата година, но важният показател за Netflix все още са новите абонаменти, защото те показват потенциала за бъдещия растеж на компанията.

Извън границата

Netflix продължава да инвестира най-сериозно в съдържанието, насочено предимно към САЩ, но това може да се промени след силния растеж на потребители зад граница. Проблемът е, че зрителите извън САЩ имат различни навици. За момента от компанията са доволни как се развива разширението извън страната. За пример от Netflix дават новия си сериал "3%", който е насочен към Латинска Америка и е дебютирал като един от най-гледаните нови сериали в Бразилия и се представя добре в цяла Латинска Америка. "Не само че "3%" е голям успех в Латинска Америка, но и милиони потребители от САЩ гледат шоуто с английски субтитри. Това прави "3%" първото шоу на португалски език, което успешно да излезе извън границите на Португалия и Латинска Америка", казват още в обръщението си от Netflix.

За да може да се развива добре извън САЩ, Netflix ще трябва да си набави и голям каталог от доказано популярни предавания, които не са продуцирани от компанията. Същият е моделът и в Северна Америка. От Netflix коментираха, че ще се насочат към японски анимета и турски сериали, защото те успешно се налагат в голям брой страни. Оригиналните предавания на Netflix все още са основната причина потребителите да се абонират за услугата, но те са ограничен брой, макар и разрастващ се бързо.

Високи очаквания - по-високи реалности



Целите на Netflix за четвъртото тримесечие по начало бяха високи. Според инвеститорите Netflix трябваше да добави общо 6 милиона нови потребители за периода, две трети от които да са извън САЩ. Още по-високите резултати доведоха до скок от 8% в цената на акциите на Netflix, а сред инвеститорите вече цари оптимизъм. Досега той беше в повечето случаи краткосрочен заради проблемите на услугата в разширението извън САЩ - проблем, който, изглежда, ще остане в миналото.

В началото на декември Netflix се превърна в най-доходоносното приложение в каталога на
App Store на Apple. Въпреки че може да има промени в стратегията на разширение на Netflix, засега тя ще заложи на доказано успешния модел със създаването на собствени шоута, които в повечето случаи печелят награди и докарват нова популярност на услугата.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Tencent и Alibaba с амбиции да доминират в технологичния сектор Tencent и Alibaba с амбиции да доминират в технологичния сектор

Двете компании продължават да сключват сделки с чуждестранни компании от различни сектори

18 дек 2017, 52 прочитания

Двете най-влиятелни организации се разминават в прогнозите си за петрола през 2018 г. 1 Двете най-влиятелни организации се разминават в прогнозите си за петрола през 2018 г.

ОПЕК очаква спад на запасите, а Международната енергийна агенция - застой

18 дек 2017, 459 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Стажове, стипендии, конкурси (11 - 17 декември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (4 - 10 декември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (27 ноември - 3 декември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Даниел Томов: Трудете се, не се отказвайте, учете постоянно, вярвайте в себе си, мечтайте

"Пет минути със..." съоснователя на фонда за рискови инвестиции Eleven, в които той разказва за кариерата си, начина си на мислене и дава полезни съвети на личностно и професионално развитие

MBA е на фокус в новото специално издание на "Кариери"

Четете анализи, съвети и практична информация в новия брой на в. "Капитал"

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Toshiba на ръба на катастрофа заради ядрения си бизнес

За последния месец акциите на японската компания са спаднали с над 50%

Краят на войната "Техномаркет-Глориент"

След година и половина съдебни схватки контролираната от Делян Пеевски верига за техника се споразумя с основния си наемодател

Да направиш живота си по-цветен

Даниел Георгиев, Васил Альошин и Стефан Кръстев създават софтуер, който помага на хората с далтонизъм

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

Селекция: Преживявания вместо вещи

Идеи за (коледни) изненади

Hast du bulgarische Literatur

Млади издателства проправят път на българската литература в немскоезичния свят

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 50

Капитал

Брой 50 // 16.12.2017 Прочетете
Капитал Daily, 18.12.2017

Капитал Daily

Брой 193 // 18.12.2017 Прочетете