Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация
18 апр 2017, 12:21, 4577 прочитания

Netflix се доближава до 100 млн. абонати

Компанията ще вложи 1 млрд. долара за маркетинг през тази година

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Инвеститорите искат действия срещу общите профили в стрийминга

Мултимилиардната индустрия опитва да установи ясна политика по въпроса с цел предпазване на приходите си

13 юли 2017

Безкрайната вселена на Marvel

Компанията за комикси продължава да доминира боксофис класациите

12 май 2017

Цената на 100 млн. чифта очи

Предизвикателството пред Netflix е как да прави повече пари от клиентите си.

21 апр 2017

Netflix насочва по-голямо внимание към бизнеса си в Европа

Компанията се сблъсква със сериозна конкуренция, готова е да увеличи инвестициите

12 мар 2017

Уеб и зрелища

За binge-ването и правото да гледаме сериали когато, колкото и с когото си поискаме

9 мар 2017
Компанията се развива все по-бързо извън САЩ
Стрийминг услугата Netflix добави близо 5 млн. нови потребители през първото тримесечие на годината и се доближава до крайъгълния камък от 100 млн. абонати, но продължава да забавя растежа си на нови клиенти, пише Financial Times. В момента тя има малко по-малко от 99 млн. абонати. Компанията смята да вложи над 1 млрд. долара през тази година за маркетинг, насочен основно към големите хитови продукции като House of Cards, The Crown, Orange is the New Black и сериалите по комиксите на Marvel. Така Netflix се надява да обърне тенденцията и да се върне отново към плавен растеж. Предвид проблемите с добавянето на нови абонати ръководството на Netflix се опитва да насочи инвеститорите да гледат не толкова към ръста на клиенти, а към добрите финансови резултати.

"Виждаме тези променливи числа около растежа на нови абонаменти по-скоро като шум около дългосрочната тенденция телевизията да преминава към интернет услугите", коментира Рийд Хейстингс, изпълнителен директор на Netflix, в писмо до акционерите на компанията.


Резултатите

Услугата е добавила общо 4.95 млн. нови потребители през първото тримесечие - по-малко от очакваните 5.2 млн. Големият проблем продължава да бъде в САЩ, където са добавени 1.42 млн. нови клиенти, докато на международно ниво Netflix добавя 3.53 млн. и продължава да расте по-бързо, отколкото други конкурентни услуги като Amazon. За това спомага и стратегията на Netflix да прави оригинално съдържание за конкретни райони, където иска да ускори развитието си.

Компанията, която през тази година ще навърши 20 години, се развива все по-бързо извън САЩ, докато на домашно ниво растежът продължава да се забавя. Netflix влага все повече средства, за да осигурява повече оригинално видеосъдържание на потребителите си. Миналата година Netfliх навлезе на 130 международни пазара, сред които и България. Това доведе до увеличение на разходите на компанията.



Общият ръст, към който Netflix се стреми през първата половина от годината, е 8.15 млн. нови потребители. Това изглежда като напълно постижима цел и фирмата ще успее да достигне кота 100 млн. през идните месеци.

Гледайте приходите

Приходите на компанията за първото тримесечие са 2.64 млрд. долара - огромен скок от 35% спрямо 2016 г., когато те бяха 1.96 млрд. долара. Много по-сериозен е растежът на печалбата, която достига 178.2 млн. долара спрямо едва 27.7 млн. за миналата година. Именно върху тези резултати иска да насочат вниманието си инвеститорите главният изпълнителен директор Рийд Хейстингс. Освен с тях той може да се похвали и с 55% растеж на цената на акциите за последната година, като точно при представянето на резултатите за първото тримесечие през 2016 г. компанията обяви, че "някога през 2017 г." ще премине границата от 100 млн. абонати.

Според Хейстингс забавянето на растежа на потребителите е свързано и с по-различната програма на съдържание, която има Netflix през тази година. Така например новият сезон на хитовия сериал House of Cards, който миналата година беше пуснат през първото тримесечие, тази година ще бъде през второто, заради което се очакват и по-силни резултати през този период. По-късно през годината Netflix трябва да пусне новите сериали на Marvel The Defenders и Punisher наред с втори сезон на Stranger Things, който се оказа сред големите успехи на услугата за миналата година.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

29 ноември, 2017 г.
София Хотел Балкан

capital.bg/conference

12 годишна конференция Сделки и инвеститори



Акценти в програмата:
Икономически обзор на региона и какво да очакваме занапред
Гледната точка на инвеститорите за перспективите пред България
Най-важните сделки за годината и какво стои зад техния успех
Завръща ли се дяловото инвестиране като важен инструмент за финансиране
Кои активи и сектори ще бъдат в радара на инвеститорите през 2018


Прочетете и това

Nestlé ускорява преструктурирането си Nestlé ускорява преструктурирането си

Най-голямата компания за храни в света ще се съсредоточи върху бързо развиващите се пазари

21 окт 2017, 3260 прочитания

Успешните български ICO истории 4 Успешните български ICO истории

В страната се заражда цяла екосистема от компании, които набират капитал по нов начин и работят чрез блокчейн технология

20 окт 2017, 4074 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Стажове, стипендии, конкурси (16 - 22 октомври)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Интервю за работа? Не, благодаря

Няколко съвета как любезно да откажете покана за събеседване, ако междувременно поради една или друга причина вече не се интересувате от офертата и защо това е важно

Стажове, стипендии, конкурси (2-8 октомври)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (25 септември - 1 октомври)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (4 - 10 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Сенсата технолоджис" е увеличила производството с над 15% през 2016 г.

Компанията прогнозира двуцифрен ръст и за тази година заради засиленото търсене

Напред към облака

Себастиен Марот, вицепрезидент в Google, пред "Капитал"

Успешните български ICO истории

В страната се заражда цяла екосистема от компании, които набират капитал по нов начин и работят чрез блокчейн технология

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Кой се страхува от Иван Хаджийски

Невероятната съдба на изчезналия ръкопис "Откъде започнахме ние"

Хипи ленд

Как премина балканският Rainbow Gathering в Родопите, или всичко, което трябва да знаете за колоритната общност на съвременните хипита

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 42

Капитал

Брой 42 // 21.10.2017 Прочетете
Капитал Daily, 19.10.2017

Капитал Daily

Брой 160 // 19.10.2017 Прочетете