Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация
11 сеп 2017, 11:25, 2125 прочитания

Китайските авиокомпании ще купят над 7000 самолета в близките 20 години

Boeing прогнозира, че те ще вложат за тази цел 1 трлн. долара

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Airbus се фокусира върху китайския пазар

Производителят на самолети ще продаде между 60 и 100 модела A380 на китайски авиокомпании

25 сеп 2017

United Technologies пред закупуване на Rockwell Collins за 30 млрд. долара

Сделката може да бъде поредната във все по-консолидирания сектор за авиационно оборудване

30 авг 2017

Lufthansa иска да купи самолетите за дълги полети на Air Berlin

Голям интерес към активите на фалиралата германска авиолиния

30 авг 2017

Повече пътници и самолети вдигат приходите на летище София

От държавните транспортни дружества ръст през първата половина на годината има и пристанище Бургас

16 авг 2017
Китайските авиокомпании вероятно ще закупят над 7000 пътнически самолета на обща стойност 1.1 трлн. долара, за да задоволят нарастващото търсене за вътрешни и международни полети на китайското население, съобщава Reuters. Оптимистичните очаквания са на американския производител на самолети Boeing, който в сряда представи новата си коригираната прогноза за разширението на китайския флот от пътнически самолети в близките 20 години.

Очакванията на Boeing са китайските авиокомпании да закупят близо 7240 нови самолета за периода до 2036 г., което е с 6.3% повече спрямо предходната прогноза на компанията, според която се очакваше да бъдат купени 6810 нови машини. От Boeing обясняват благоприятното за компанията изменение с по-доброто развитие на китайската икономика.

"Силният икономически растеж на Китай, значителните инвестиции в инфраструктура, нарастващият дял на средната класа и развиващите се бизнес модели на местните авиолинии подкрепят тази дългосрочна перспектива", обяснява Ранди Тинсет, вицепрезидент на маркетинговия отдел на Boeing Commercial Airlines, подразделението на американската компания, което се занимава с производството на пътнически самолети.

1/5 от световното търсене

Оптимистичните прогнози до голяма степен обясняват и борбата за пазарен дял в Китай между американския производител Boeing и френската Airbus, които започнаха изграждането на заводи за самолети в страната. "Китайският набор от пътнически самолети се очаква да нарасне с темпове доста над средното за света и в резултат на това близо 20% от световното търсене на нови самолети ще бъде от авиокомпании с централи в Китай", казва Тинсет в свое изказване, обяснявайки силната конкуренция на китайския пазар.



И двете водещи компании са извлекли много ползи от агресивните планове за разширение на китайските авиокомпании. От своя страна обаче самите компании отчитат все по-ниска доходност от полетите, които извършват, поради засилената конкуренция на вътрешния авиационен пазар и разходите за увеличаване на пътническия капацитет. Според Boeing над 75% от всичките 7240 поръчки на пътнически самолети ще бъдат използвани за пътувания в страната или в Азия. От друга страна, едва около 1670 от новите самолети ще бъдат за междуконтинентални полети, споделят от самолетния производител.

Тинсет обаче очаква, че застоят в доходността на авиокомпаниите ще бъде временен. "Инвестицията в пътнически самолети е сериозна и изисква време, но в крайна сметка се отплаща", коментира той. Той добавя, че е дори по-оптимистично настроен по отношение на дългосрочните икономически перспективи, визирайки възраждането на въздушния транспорт. С оглед на силния растеж на китайската икономика през последните години тепърва се очаква и да извлечем ползи от авиационния транспорт на товари, споделя Тинсет.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

29 ноември, 2017 г.
София Хотел Балкан

capital.bg/conference

12 годишна конференция Сделки и инвеститори



Акценти в програмата:
Икономически обзор на региона и какво да очакваме занапред
Гледната точка на инвеститорите за перспективите пред България
Най-важните сделки за годината и какво стои зад техния успех
Завръща ли се дяловото инвестиране като важен инструмент за финансиране
Кои активи и сектори ще бъдат в радара на инвеститорите през 2018


Прочетете и това

Тютюнопроизводители искат да се отнеме лицензът на търговеца "Лийв табако" Тютюнопроизводители искат да се отнеме лицензът на търговеца "Лийв табако"

Гръцката компания има неизплатени 2.5 млн. лв. за изкупена от 2016 г. реколта

21 ное 2017, 717 прочитания

Датската Viking инвестира 12 млн. лв. в нов завод за салове край Пловдив 2 Датската Viking инвестира 12 млн. лв. в нов завод за салове край Пловдив

Производството започна през 2014 г. в цех под наем, сега изгражда свой обект за най-големите си изделия

21 ное 2017, 1204 прочитания

24 часа 7 дни

Библиотека / Гепард»

Гепард
Гепард

Класация на най-динамичните малки и средни компании в България.

Кариерен клуб: Финанси »

Стажове, стипендии, конкурси (20 - 26 ноември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Как да се представим на стажа, за да ни вземат на работа

Гледайте на стажа си като на едно дълго интервю за работа, а не като на задължителната заверка за университета

Стажове, стипендии, конкурси (30 октомври - 5 ноември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (16 - 22 октомври)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Интервю за работа? Не, благодаря

Няколко съвета как любезно да откажете покана за събеседване, ако междувременно поради една или друга причина вече не се интересувате от офертата и защо това е важно

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Изпълнителният директор на Deutsche Bank: Голяма част от банковите служители ще бъдат заменени от роботи

Джон Краян е привърженик на въвеждането на технологични иновации в банките

Твърде бързо, за да е хубаво

Вече се чуват предупреждения, че препускането на румънската икономика с ръст от 8.6% може да доведе до катастрофа

Милиардерски консорциум за СМЕ

Някои от най-богатите хора в Чехия и Словакия искат да купят собственика на bTV

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

С бебета на път

Полезни съвети за пътуване с малки деца

Северни пиеси

Новата колекция YPPERLIG представя сътрудничество между ИКЕА и HAY и е истинско събитие

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 46

Капитал

Брой 46 // 18.11.2017 Прочетете
Капитал Daily, 21.11.2017

Капитал Daily

Брой 178 // 21.11.2017 Прочетете