Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

Последните статии от "Медиа и реклама"

2 дек 2016, 17:00 2
Промяната в бизнес модела на медиите изигра критична роля за победата на Тръмп

Промяната в бизнес модела на медиите изигра критична роля за победата на Тръмп

Като много други популистки лидери Доналд Тръмп умело експлоатира медийната мания за бързина и импресии Фредерик Филу, 670 прочитания, препоръчана 1 пъти

2 дек 2016, 17:00
Най-големите BTL агенции

Най-големите BTL агенции

BTL запазва своето място в маркетинг микса на компаниите, а агенциите се трансформират в предлагането на маркетинг на преживяванията Сирма Пенкова, 2276 прочитания, препоръчана 6 пъти

29 ное 2016, 9:10
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (29 ноември)

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (29 ноември)

NEXT-DC поема дигиталното обслужване на KFC за България, Мила Миленова ще бъде председател на БДВО през 2018 г., Amazon се опитва да придобие арабския интернет търгове Souq.com, а медийната компания Time отказва да се продаде Весислава Антонова, 1564 прочитания, препоръчана 2 пъти

25 ное 2016, 17:02 1
Топ 20 дигитални агенции

Топ 20 дигитални агенции

Оборотите на най-големите дигитални агенции се увеличават през 2015 г., а инвестициите в интернет реклама са най-бързо растящи на пазара Сирма Пенкова, 11342 прочитания, препоръчана 5 пъти

24 ное 2016, 17:11 14
Корпоративното видео: начин на употреба

Корпоративното видео: начин на употреба

Три клипа на "Виваком", "Фантастико" и Уникредит Булбанк възбудиха дискусия в социалните мрежи. Какво могат да извлекат рекламодателите като урок от тях Сирма Пенкова, 24732 прочитания, препоръчана 36 пъти

22 ное 2016, 9:03
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (22 ноември)

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (22 ноември)

All Channels / Interaction спечели най-много награди на IAB MIXX Awards 2016, Interactive Share стана представител на Adform за България, The Smarts спечели сребърна награда в международния конкурс Epica Awards, a Facebook призна за грешки в отчитането на рекламите на платформата си Сирма Пенкова, 1550 прочитания, препоръчана 1 пъти

21 ное 2016, 7:05
Кои са най-добрите дигитални рекламни решения

Кои са най-добрите дигитални рекламни решения

All Channels / Interaction спечели най-много награди на IAB MIXX Awards 2016 Сирма Пенкова, 3835 прочитания, препоръчана 3 пъти

18 ное 2016, 17:13
Иво Цеков: Медиа агенциите се хранят с все по-малък процент за обслужване

Иво Цеков: Медиа агенциите се хранят с все по-малък процент за обслужване

Управителят на Piero 97 Сирма Пенкова, 2634 прочитания, препоръчана 1 пъти

18 ное 2016, 17:10
Татяна Лозович и Александър Гагов: Инвестициите в дигитална реклама ще растат с по-големи темпове от целия пазар

Татяна Лозович и Александър Гагов: Инвестициите в дигитална реклама ще растат с по-големи темпове от целия пазар

Управителят и зам.управителят на MediaS Com Сирма Пенкова, 2792 прочитания, препоръчана 1 пъти

18 ное 2016, 17:04 2
Катерина Буюклиева: Телевизиите ще редуцират рекламните си блокове

Катерина Буюклиева: Телевизиите ще редуцират рекламните си блокове

Изпълнителният директор на Media Club Сирма Пенкова, 2702 прочитания, препоръчана 3 пъти

18 ное 2016, 17:01
Най-големите медиа агенции: 23% ръст

Най-големите медиа агенции: 23% ръст

Нарастването на приходите им е функция от увеличените бюджети на рекламодателите Сирма Пенкова, 5614 прочитания, препоръчана 7 пъти

15 ное 2016, 9:03
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (15 ноември)

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (15 ноември)

97 проекта ще се състезават на IAB MIXX Awards, най-големите рекламни агенции в България отбеляват ръст в приходите, Adobe лансира нов инструмент за проследяване на онлайн кампании, а National Geographic обяви глобален ребрандинг Сирма Пенкова, 1859 прочитания, препоръчана 1 пъти

11 ное 2016, 15:06
Най-големите рекламни агенции: трудно извоюван ръст

Най-големите рекламни агенции: трудно извоюван ръст

Агенциите в топ 20 отчитат увеличение на приходите със 17% през 2015 г., привличайки бизнес от нови клиенти и бюджети за дигитална реклама Сирма Пенкова, 6419 прочитания, препоръчана 4 пъти

11 ное 2016, 14:59
Стефан Дьолае и Иванка Кючукова: Фокусът ни е спечелването на нови клиенти

Стефан Дьолае и Иванка Кючукова: Фокусът ни е спечелването на нови клиенти

Директорите на Havas Group Сирма Пенкова, 2522 прочитания, препоръчана 2 пъти

11 ное 2016, 14:56
Александър Дурчев: Приоритет ни е дигиталното развитие на компанията

Александър Дурчев: Приоритет ни е дигиталното развитие на компанията

Изпълнителеният директор на All Channels Group Сирма Пенкова, 3787 прочитания, препоръчана 4 пъти

9 ное 2016, 15:00
National Geographic обяви глобален ребрандинг

National Geographic обяви глобален ребрандинг

Процесът ще обхване всички подразделения на компанията Весислава Антонова, 4536 прочитания, препоръчана 6 пъти

8 ное 2016, 9:05
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (8 ноември)

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (8 ноември)

Започна конкурс за лого на председателството на България на Съвета на ЕС, спря кулинарната телевизия "Фиеста", Snapchat ще конкурира Facebook в рекламите за инсталиране на мобилни приложения, а приходите на New York Times от печатна реклама се свиват през третото тримесечие Сирма Пенкова, 1757 прочитания, препоръчана 1 пъти

4 ное 2016, 17:07 1
Кой кой е в рекламния бизнес

Кой кой е в рекламния бизнес

Най-големите комуникационни групи в България отчитат ръст на приходите и търсят разширяване към чужди пазари Сирма Пенкова, 13884 прочитания, препоръчана 7 пъти

4 ное 2016, 14:18
София Пенева: Развиваме дългосрочни отношения с клиентите

София Пенева: Развиваме дългосрочни отношения с клиентите

Изпълнителният директор на BBDO Group Сирма Пенкова, 2826 прочитания

3 ное 2016, 14:52
Мария Грашнова: Инвестираме в дигитално подготвени хора

Мария Грашнова: Инвестираме в дигитално подготвени хора

Изпълнителният директор на Dentsu Aegis Network за България Сирма Пенкова, 22816 прочитания, препоръчана 5 пъти

3 ное 2016, 14:51 1
Ангелос Парасхакис: Рекламният пазар ще се консолидира

Ангелос Парасхакис: Рекламният пазар ще се консолидира

Изпълнителният директор на DDB Sofia Сирма Пенкова, 4915 прочитания, препоръчана 2 пъти

3 ное 2016, 14:48
Николай Неделчев: Искаме да вдигнем нивото на творческия продукт

Николай Неделчев: Искаме да вдигнем нивото на творческия продукт

Изпълнителният директор на Publicis One за България Сирма Пенкова, 1523 прочитания, препоръчана 1 пъти

3 ное 2016, 14:45
Екатерина Тупарева: Целим се в чужди пазари

Екатерина Тупарева: Целим се в чужди пазари

Изпълнителният директор на Ogilvy Group Bulgaria Сирма Пенкова, 1787 прочитания, препоръчана 1 пъти

1 ное 2016, 9:10 1
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (1 ноември)

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (1 ноември)

След конкурса "Мобилтел" пак избра The Smarts, срокът за подаване на кандидатури за IAB MIXX Awards се удължава, bTV отчита лек спад в приходите през третото тримесечие на 2016 г., а приходите от реклама на Google растат и през третото тримесечие Сирма Пенкова, 2447 прочитания, препоръчана 4 пъти

31 окт 2016, 18:14
"Мобилтел" продължава да работи с рекламната агенция The Smarts

"Мобилтел" продължава да работи с рекламната агенция The Smarts

Компаниите са сключили едногодишен договор за партньорство Сирма Пенкова, 1781 прочитания, препоръчана 6 пъти

28 окт 2016, 15:22
Ела, работи при нас

Ела, работи при нас

Три компании разказват как и защо инвестират в работодателски брандинг Сирма Пенкова, 11326 прочитания, препоръчана 10 пъти

25 окт 2016, 18:41
Лек спад в приходите на bTV през третото тримесечие на 2016 г.

Лек спад в приходите на bTV през третото тримесечие на 2016 г.

Групата на CME увеличава печалбата си с 22% (текстът е допълнен)* Весислава АНТОНОВА, 2223 прочитания

25 окт 2016, 9:14
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (25 октомври)

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (25 октомври)

RECMA: MediaS Com е медийната агенция с най-висок оборот за 2015 г., "Девин" има нов бранд мениджър, AT&T придоби Timer Warner в сделката на годината, а Goldman Sachs търсят служители през реклами в Spotify Сирма Пенкова, 2362 прочитания, препоръчана 4 пъти

21 окт 2016, 18:54 4
Един милион за любовта на народа

Един милион за любовта на народа

Над един милион лева са привлекли медиите от предизборната кампания досега. Маскирането на политическата реклама като редакционно съдържание продължава да е масова практика Сирма Пенкова, Весислава Антонова, 8074 прочитания, препоръчана 3 пъти

Ако желаете да прочетете още от Медиа и реклама, използвайте ТЪРСЕНЕ или календара в горната част на тази страница.

АРХИВ
П В С Ч П С Н
    1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
24 часа 7 дни
Енергиен Facebook

Българската "Енерговиа" създаде платформа за търговия с електроенергия обединена със социална мрежа и анализ на пазара в целия свят

Политиката на Слави

ОК ли е шоуменът да води битката си за мажоритарно гласуване от ефира на bTV

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Меню за шампиони

Новото специално издание на Monocle

Високи бели планини

Няколко непопулярни, но препоръчани места за каране на ски и сноуборд, които да посетим тази зима

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 48

Капитал

Брой 48 // 03.12.2016 Прочетете
Капитал Daily, 01.12.2016

Капитал Daily

Брой 224 // 01.12.2016 Прочетете