Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация
62 7 окт 2011, 17:17, 17712 прочитания

"Дневник" + "Пари" = "Капитал Daily"

Bonnier и "Икономедиа" сключиха сделка за стратегическо партньорство и в."Пари" вече ще е част от портфолиото на българската група

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Стартира вестник "Капитал Daily", наследникът на всекидневниците "Дневник" и "Пари"

Иван Бедров става управляващ редактор на новия вестник, Велислава Попова ще е главен редактор на dnevnik.bg

30 окт 2011
След по-малко месец на вестникарския пазар в България ще се появи нов бизнес всекидневник, който ще събира в себе си най-доброто от досегашните два на този пазар - "Дневник" и "Пари". Новото издание ще се казва "Капитал Daily" и ще предлага познатия микс от качествена журналистика, анализи и коментари на най-важните новини от деня, така че активните хора да имат достоверна и смислена информация, за да планират по-добре работата и живота си.

Това ще е най-видимото последствие от сделката за стратегическо партньорство, която беше сключена преди седмица между "Икономедиа" (издател на "Капитал") и шведската медийна група Bonnier.

Новият изпълнителен директор на "Икономедиа" Лилия Апостолова. До сега тя беше изпълнителен директор и главен редактор на "Пари", а преди това е работила като журналист и управляващ редактор в "Капитал".


Фотограф: Цветелина Белутова
"Логиката на сделката е да се обедини бизнес аудиторията на бг пазара и да има повече потенциал за създаване на качествена журналистика", казва Лилия Апостолова. Досега тя беше изпълнителен директор на българското дружество на Bonnier и главен редактор на "Пари". След сделката Апостолова става изпълнителен директор на Икономедиа. "Със сливането на двете издания техните силни страни ще се допълнят и новият всекидневник ще бъде доста по-добър от двата досегашни", казва още тя.

Преговорите за сключването на сделката продължиха няколко месеца, като към бизнес всекидневника са проявявали интерес и други участници на медийния пазар. "Към "Пари" имаше много голям интерес, но Bonnier избраха като най-логична сделката с "Икономедиа", казва Лилия Апостолова.

Според Андерс Ериксон, изпълнителен директор на Bonnier Business Press International, неговата компания и "Икономедиа" ще формират "по-силна комбинация по отношение на бъдещото развитие на продуктите". "Bonnier очаква дългосрочното си партньорство и сътрудничество с "Икономедиа", което ще последва от подписването на днешното споразумение", каза той.

За Иво Прокопиев, съсобственик на "Икономедиа", подписването на договор ще позволи на двете компании да обменят информация, ноу-хау и добри практики. "Това ще помогне за подобряването на качествената журналистика и ще заздрави независимостта на изданията", категоричен е Прокопиев.

След сливането на "Дневник" и "Пари" издателите ще положат усилия съвпадащите рекламодатели и абонати на двата вестника да получат повече стойност за инвестициите си. "Ще бъде удължен периодът на абонамента, а компаниите, които са предплатили да получават вестниците, ще получат възможности и за контекстуални реклами, които да представят техния бизнес в сайтовете на "Икономедиа", казва Лилия Апостолова.

Непроменен ще остане фокусът на различните продукти, които групата издава. "Трите информационни продукти под марката "Капитал" (седмичника "Капитал", "Капитал Daily" и capital.bg) ще бъдат насочени към групата на активните хора, които взимат решения", обяснява новият изпълнителен директор на "Икономедиа". Промяна ще има в dnevnik.bg. "Той ще се развива като най-широката медийна платформа на издателската група, която ще е насочена към всички активни интернет потребители", казва Апостолова.

Според нея "Икономедиа" ще продължи да бъде водеща компания, която произвежда качествено съдържание и дава цялостни маркетингови решения на своите партньори през всички информационни платформи: хартия, уебсайтове, мобилни приложения за таблети и смартфони, събития и директен маркетинг.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (23 август) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (23 август)

Рекламните инвестиции в България се увеличават, The Guardian с нова стратегия за продажба на рекламно пространство, CNN започва да използва дронове при репортажите си, а Ford вече достига до потребителите и чрез виртуалната реалност

23 авг 2016, 2560 прочитания

Увеличава ли се рекламният пазар 1 Увеличава ли се рекламният пазар

През първата половина на 2016 г. вероятно има малък ръст, но и много ясно изразена инфлация на цените

19 авг 2016, 3263 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Кариери в космоса

Преживявания и впечатления от българското посещение в Международния космически лагер на НАСА в Хънтсвил, Алабама

Стажове, стипендии, конкурси (8-14 август)

Селекция от актуалните предложения за безплатни обучения, събития, стажове, конкурси и стипендии тази седмица

Вашингтонският университет в Сейнт Луис, САЩ

Нурхан Реджеб разказва за впечатленията от образованието и преживяванията си във Вашингтонския университет в Сейнт Луис, САЩ, като стипендиант на Фондация "Фулбрайт"

Стажове, стипендии, конкурси (1-7 август)

Селекция от актуалните предложения за безплатни обучения, събития, стажове, конкурси и стипендии тази седмица

Стажове, стипендии, конкурси (18-24 юли)

Селекция от актуалните предложения за безплатни обучения, събития, стажове, конкурси и стипендии тази седмица

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Предателството на медиите

Масовата продажба на редакционно съдържание е един от най-тъжните феномени в тази предизборна кампания

Оставя ли о.з. ген. Радев авиацията приземена

Военновъздушните сили на страната всъщност навлизат в най-важния етап от развитието си от четвърт век насам – дълго протаканата интеграция в структурите на НАТО

Ваня Кирицова: ИТ секторът има растяща нужда от автори на техническа документация

За да научим повече за работата на тези специалисти и тенденциите, свързани с нея, разговаряме с Ваня Кирицова, основател и член на инициативния комитет на "Теком България" - българското поделение на най-голямата професионална организация за технически комуникации в Европа tekom Europe

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

Хом сапиенс

Profiles, новата книга на модния и портретен фотограф Марк Хом, излиза през септември

Един час разлика

Българи в Испания заснеха пилотен епизод от "емигрантски" сериал

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 33

Капитал

Брой 33 // 20.08.2016 Прочетете
Капитал Daily, 24.08.2016

Капитал Daily

Брой 161 // 24.08.2016 Прочетете
Капитал Light, брой 33

Капитал Light

Брой 33 // 20.08.2016 Прочетете