Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация
62 7 окт 2011, 17:17, 19243 прочитания

"Дневник" + "Пари" = "Капитал Daily"

Bonnier и "Икономедиа" сключиха сделка за стратегическо партньорство и в."Пари" вече ще е част от портфолиото на българската група

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Стартира вестник "Капитал Daily", наследникът на всекидневниците "Дневник" и "Пари"

Иван Бедров става управляващ редактор на новия вестник, Велислава Попова ще е главен редактор на dnevnik.bg

30 окт 2011
След по-малко месец на вестникарския пазар в България ще се появи нов бизнес всекидневник, който ще събира в себе си най-доброто от досегашните два на този пазар - "Дневник" и "Пари". Новото издание ще се казва "Капитал Daily" и ще предлага познатия микс от качествена журналистика, анализи и коментари на най-важните новини от деня, така че активните хора да имат достоверна и смислена информация, за да планират по-добре работата и живота си.

Това ще е най-видимото последствие от сделката за стратегическо партньорство, която беше сключена преди седмица между "Икономедиа" (издател на "Капитал") и шведската медийна група Bonnier.

Новият изпълнителен директор на "Икономедиа" Лилия Апостолова. До сега тя беше изпълнителен директор и главен редактор на "Пари", а преди това е работила като журналист и управляващ редактор в "Капитал".


Фотограф: Цветелина Белутова
"Логиката на сделката е да се обедини бизнес аудиторията на бг пазара и да има повече потенциал за създаване на качествена журналистика", казва Лилия Апостолова. Досега тя беше изпълнителен директор на българското дружество на Bonnier и главен редактор на "Пари". След сделката Апостолова става изпълнителен директор на Икономедиа. "Със сливането на двете издания техните силни страни ще се допълнят и новият всекидневник ще бъде доста по-добър от двата досегашни", казва още тя.

Преговорите за сключването на сделката продължиха няколко месеца, като към бизнес всекидневника са проявявали интерес и други участници на медийния пазар. "Към "Пари" имаше много голям интерес, но Bonnier избраха като най-логична сделката с "Икономедиа", казва Лилия Апостолова.

Според Андерс Ериксон, изпълнителен директор на Bonnier Business Press International, неговата компания и "Икономедиа" ще формират "по-силна комбинация по отношение на бъдещото развитие на продуктите". "Bonnier очаква дългосрочното си партньорство и сътрудничество с "Икономедиа", което ще последва от подписването на днешното споразумение", каза той.



За Иво Прокопиев, съсобственик на "Икономедиа", подписването на договор ще позволи на двете компании да обменят информация, ноу-хау и добри практики. "Това ще помогне за подобряването на качествената журналистика и ще заздрави независимостта на изданията", категоричен е Прокопиев.

След сливането на "Дневник" и "Пари" издателите ще положат усилия съвпадащите рекламодатели и абонати на двата вестника да получат повече стойност за инвестициите си. "Ще бъде удължен периодът на абонамента, а компаниите, които са предплатили да получават вестниците, ще получат възможности и за контекстуални реклами, които да представят техния бизнес в сайтовете на "Икономедиа", казва Лилия Апостолова.

Непроменен ще остане фокусът на различните продукти, които групата издава. "Трите информационни продукти под марката "Капитал" (седмичника "Капитал", "Капитал Daily" и capital.bg) ще бъдат насочени към групата на активните хора, които взимат решения", обяснява новият изпълнителен директор на "Икономедиа". Промяна ще има в dnevnik.bg. "Той ще се развива като най-широката медийна платформа на издателската група, която ще е насочена към всички активни интернет потребители", казва Апостолова.

Според нея "Икономедиа" ще продължи да бъде водеща компания, която произвежда качествено съдържание и дава цялостни маркетингови решения на своите партньори през всички информационни платформи: хартия, уебсайтове, мобилни приложения за таблети и смартфони, събития и директен маркетинг.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

29 ноември, 2017 г.
София Хотел Балкан

capital.bg/conference

12 годишна конференция Сделки и инвеститори



Акценти в програмата:
Икономически обзор на региона и какво да очакваме занапред
Гледната точка на инвеститорите за перспективите пред България
Най-важните сделки за годината и какво стои зад техния успех
Завръща ли се дяловото инвестиране като важен инструмент за финансиране
Кои активи и сектори ще бъдат в радара на инвеститорите през 2018


Прочетете и това

Тоталното преобразяване на рекламните агенции Тоталното преобразяване на рекламните агенции

Оборотите на най-големите рекламни компании в страната са над 62 млн. лв.

17 ное 2017, 1249 прочитания

Ново мобилно приложение "Kапитал PRO" Ново мобилно приложение "Kапитал PRO"

Четете бизнес, икономическа, международна и политическа информация в нов удобен формат на своя телефон

15 ное 2017, 2504 прочитания

24 часа 7 дни

Библиотека / Гепард»

Гепард
Гепард

Класация на най-динамичните малки и средни компании в България.

Кариерен клуб: Финанси »

Как да се представим на стажа, за да ни вземат на работа

Гледайте на стажа си като на едно дълго интервю за работа, а не като на задължителната заверка за университета

Стажове, стипендии, конкурси (30 октомври - 5 ноември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (16 - 22 октомври)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Интервю за работа? Не, благодаря

Няколко съвета как любезно да откажете покана за събеседване, ако междувременно поради една или друга причина вече не се интересувате от офертата и защо това е важно

Стажове, стипендии, конкурси (2-8 октомври)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Предателството на медиите

Масовата продажба на редакционно съдържание е един от най-тъжните феномени в тази предизборна кампания

Европа е тясна за маршалския жезъл на Борисов

Споразумението между 23 - страни членки на ЕС, за засилване на военното сътрудничество е далече от амбициите на българския премиер за европейска армия

Мълчалив отказ от независимост

Правителството не разреши на германски кораб да прави научни изследвания за газ в морето, където има огромен потенциал в т.нар. газови хидрати

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

Широк екран

Акцентите в афиша на "Киномания 2017"

Навик, следвай ме

Как да променим вредните си навици и за колко време става това според последните проучвания

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 46

Капитал

Брой 46 // 18.11.2017 Прочетете
Капитал Daily, 16.11.2017

Капитал Daily

Брой 176 // 16.11.2017 Прочетете