Регистрация

// Бизнес / Медиа и реклама

62 7 окт 2011, 17:17, 15847 прочитания

"Дневник" + "Пари" = "Капитал Daily"

Bonnier и "Икономедиа" сключиха сделка за стратегическо партньорство и в."Пари" вече ще е част от портфолиото на българската група

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Стартира вестник "Капитал Daily", наследникът на всекидневниците "Дневник" и "Пари"

Иван Бедров става управляващ редактор на новия вестник, Велислава Попова ще е главен редактор на dnevnik.bg

30 окт 2011
След по-малко месец на вестникарския пазар в България ще се появи нов бизнес всекидневник, който ще събира в себе си най-доброто от досегашните два на този пазар - "Дневник" и "Пари". Новото издание ще се казва "Капитал Daily" и ще предлага познатия микс от качествена журналистика, анализи и коментари на най-важните новини от деня, така че активните хора да имат достоверна и смислена информация, за да планират по-добре работата и живота си.

Това ще е най-видимото последствие от сделката за стратегическо партньорство, която беше сключена преди седмица между "Икономедиа" (издател на "Капитал") и шведската медийна група Bonnier.

Новият изпълнителен директор на "Икономедиа" Лилия Апостолова. До сега тя беше изпълнителен директор и главен редактор на "Пари", а преди това е работила като журналист и управляващ редактор в "Капитал".


Фотограф: Цветелина Белутова
"Логиката на сделката е да се обедини бизнес аудиторията на бг пазара и да има повече потенциал за създаване на качествена журналистика", казва Лилия Апостолова. Досега тя беше изпълнителен директор на българското дружество на Bonnier и главен редактор на "Пари". След сделката Апостолова става изпълнителен директор на Икономедиа. "Със сливането на двете издания техните силни страни ще се допълнят и новият всекидневник ще бъде доста по-добър от двата досегашни", казва още тя.

Преговорите за сключването на сделката продължиха няколко месеца, като към бизнес всекидневника са проявявали интерес и други участници на медийния пазар. "Към "Пари" имаше много голям интерес, но Bonnier избраха като най-логична сделката с "Икономедиа", казва Лилия Апостолова.

Според Андерс Ериксон, изпълнителен директор на Bonnier Business Press International, неговата компания и "Икономедиа" ще формират "по-силна комбинация по отношение на бъдещото развитие на продуктите". "Bonnier очаква дългосрочното си партньорство и сътрудничество с "Икономедиа", което ще последва от подписването на днешното споразумение", каза той.

За Иво Прокопиев, съсобственик на "Икономедиа", подписването на договор ще позволи на двете компании да обменят информация, ноу-хау и добри практики. "Това ще помогне за подобряването на качествената журналистика и ще заздрави независимостта на изданията", категоричен е Прокопиев.

След сливането на "Дневник" и "Пари" издателите ще положат усилия съвпадащите рекламодатели и абонати на двата вестника да получат повече стойност за инвестициите си. "Ще бъде удължен периодът на абонамента, а компаниите, които са предплатили да получават вестниците, ще получат възможности и за контекстуални реклами, които да представят техния бизнес в сайтовете на "Икономедиа", казва Лилия Апостолова.

Непроменен ще остане фокусът на различните продукти, които групата издава. "Трите информационни продукти под марката "Капитал" (седмичника "Капитал", "Капитал Daily" и capital.bg) ще бъдат насочени към групата на активните хора, които взимат решения", обяснява новият изпълнителен директор на "Икономедиа". Промяна ще има в dnevnik.bg. "Той ще се развива като най-широката медийна платформа на издателската група, която ще е насочена към всички активни интернет потребители", казва Апостолова.

Според нея "Икономедиа" ще продължи да бъде водеща компания, която произвежда качествено съдържание и дава цялостни маркетингови решения на своите партньори през всички информационни платформи: хартия, уебсайтове, мобилни приложения за таблети и смартфони, събития и директен маркетинг.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
24 часа 7 дни

10 Скорпионите в пустинята

21 сеп 2014, 5263 прочитания

4 Расте инвеститорският интерес в област Хасково

21 сеп 2014, 1502 прочитания

1 Регионален бизнес Стара Загора, Хасково

21 сеп 2014, 1222 прочитания

11 Зърнопроизводителите очакват ниска печалба

21 сеп 2014, 1046 прочитания

4 Семейната мелница

21 сеп 2014, 926 прочитания

Всички новини

Кариерен клуб: Финанси »

Талантливи деца в неравностойно положение ще получат стипендии

Финансовите средства ще бъдат осигурени за едногодишно обучение по чужди езици и изкуства към Академия Unity

Партньори на "Нестле България" също ще наемат младежи на работа

Компанията за шоколадови изделия вече е наела 100 млади българи

Евросредства за работодатели, наемащи млади безработни

Компаниите могат да кандидатстват за 35 млн. лв. до 29 септември

"Нестле" стартира инициативата "Алианс за младежта"

Нейната цел е да подобри възможностите за младите хора в Европа в контекста на предизвикателен трудов пазар

Вицепрезидентът на Babson College Кортни Минден ще посети Бургас

Тя ще запознае българските ученици с изискванията за прием и процеса на кандидатстване в бостънския университет

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне

Предателството на медиите

Масовата продажба на редакционно съдържание е един от най-тъжните феномени в тази предизборна кампания