Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация
62 7 окт 2011, 17:17, 17133 прочитания

"Дневник" + "Пари" = "Капитал Daily"

Bonnier и "Икономедиа" сключиха сделка за стратегическо партньорство и в."Пари" вече ще е част от портфолиото на българската група

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Стартира вестник "Капитал Daily", наследникът на всекидневниците "Дневник" и "Пари"

Иван Бедров става управляващ редактор на новия вестник, Велислава Попова ще е главен редактор на dnevnik.bg

30 окт 2011
След по-малко месец на вестникарския пазар в България ще се появи нов бизнес всекидневник, който ще събира в себе си най-доброто от досегашните два на този пазар - "Дневник" и "Пари". Новото издание ще се казва "Капитал Daily" и ще предлага познатия микс от качествена журналистика, анализи и коментари на най-важните новини от деня, така че активните хора да имат достоверна и смислена информация, за да планират по-добре работата и живота си.

Това ще е най-видимото последствие от сделката за стратегическо партньорство, която беше сключена преди седмица между "Икономедиа" (издател на "Капитал") и шведската медийна група Bonnier.

Новият изпълнителен директор на "Икономедиа" Лилия Апостолова. До сега тя беше изпълнителен директор и главен редактор на "Пари", а преди това е работила като журналист и управляващ редактор в "Капитал".


Фотограф: Цветелина Белутова
"Логиката на сделката е да се обедини бизнес аудиторията на бг пазара и да има повече потенциал за създаване на качествена журналистика", казва Лилия Апостолова. Досега тя беше изпълнителен директор на българското дружество на Bonnier и главен редактор на "Пари". След сделката Апостолова става изпълнителен директор на Икономедиа. "Със сливането на двете издания техните силни страни ще се допълнят и новият всекидневник ще бъде доста по-добър от двата досегашни", казва още тя.

Преговорите за сключването на сделката продължиха няколко месеца, като към бизнес всекидневника са проявявали интерес и други участници на медийния пазар. "Към "Пари" имаше много голям интерес, но Bonnier избраха като най-логична сделката с "Икономедиа", казва Лилия Апостолова.

Според Андерс Ериксон, изпълнителен директор на Bonnier Business Press International, неговата компания и "Икономедиа" ще формират "по-силна комбинация по отношение на бъдещото развитие на продуктите". "Bonnier очаква дългосрочното си партньорство и сътрудничество с "Икономедиа", което ще последва от подписването на днешното споразумение", каза той.

За Иво Прокопиев, съсобственик на "Икономедиа", подписването на договор ще позволи на двете компании да обменят информация, ноу-хау и добри практики. "Това ще помогне за подобряването на качествената журналистика и ще заздрави независимостта на изданията", категоричен е Прокопиев.

След сливането на "Дневник" и "Пари" издателите ще положат усилия съвпадащите рекламодатели и абонати на двата вестника да получат повече стойност за инвестициите си. "Ще бъде удължен периодът на абонамента, а компаниите, които са предплатили да получават вестниците, ще получат възможности и за контекстуални реклами, които да представят техния бизнес в сайтовете на "Икономедиа", казва Лилия Апостолова.

Непроменен ще остане фокусът на различните продукти, които групата издава. "Трите информационни продукти под марката "Капитал" (седмичника "Капитал", "Капитал Daily" и capital.bg) ще бъдат насочени към групата на активните хора, които взимат решения", обяснява новият изпълнителен директор на "Икономедиа". Промяна ще има в dnevnik.bg. "Той ще се развива като най-широката медийна платформа на издателската група, която ще е насочена към всички активни интернет потребители", казва Апостолова.

Според нея "Икономедиа" ще продължи да бъде водеща компания, която произвежда качествено съдържание и дава цялостни маркетингови решения на своите партньори през всички информационни платформи: хартия, уебсайтове, мобилни приложения за таблети и смартфони, събития и директен маркетинг.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Журналистика на поискване Журналистика на поискване

Медийните компании ще се фокусират върху видео формати, платформи за съобщения и микроплащания, за да разпространяват и монетизират съдържанието си

5 фев 2016, 1923 прочитания

Седмични новини за маркетинг и реклама (5 февруари) 1 Седмични новини за маркетинг и реклама (5 февруари)

Parida и e-act с нова кампания за Ballantine's, "Нова броудкастинг груп" придоби правата за излъчване на следващия тенис турнир, в който ще играе Григор Димитров, Асоциацията на рекламните агенции в САЩ публикува насоки за прозрачност

4 фев 2016, 1318 прочитания

24 часа 7 дни

Какво става

9/02 Правителството номинира Ирина Бокова за генерален секретар на ООН

Това става ясно от съобщение на Министерството на външните работи, изпратено в 21. Прочитане на цялата новина

9/02 Изпълнителният директор на БЕХ Жаклен Коен е уволнен

Изпълнителният директор на Българския енергиен холдинг Жаклен Коен е освободен от поста с решение на министъра на енергетиката Теменужка Петкова. Прочитане на цялата новина

9/02 Синдиците на КТБ публикуваха и списъците на партии, политици и магистрати

Това е последният вменен им с промените в закона ангажимент за разкриване на информация за лица, имали взаимоотношения с фалиралата банка. Прочитане на цялата новина

9/02 Блумбърг обмисля дали да се кандидатира за президент на САЩ

Милиардерът и бивш кмет на Ню Йорк Майкъл Блумбърг за първи път официално коментира този евентуален ход, който може из основи да промени битката за Белия дом. Прочитане на цялата новина

9/02 ДОСТ е името на партията на Лютви Местан

Тъй като има "критична маса" непредставени избиратели, създаваме "Демократи за отговорност, свобода и толерантност", обяви в предаване на Нова Телевизия бившият лидер на ДПС. Прочитане на цялата новина

Още от деня

Кариерен клуб: Финанси »

Как се става стипендиант по програмата "Хюбърт Х. Хъмфри" на Фондация "Фулбрайт"

Адв. Мария Шаркова разказва за структурата, кандидатстването и финансирането по стипендиантската програма и дава няколко ценни съвети на бъдещите кандидат-стипендианти

"Карол" стартира безплатно обучение за начинаещи трейдъри

Онлайн курсът ще се проведе от 8 до 15 февруари

Започна кандидатстването за стипендии "Фулбрайт"

Крайният срок за подаване на документи е 9 май

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Предателството на медиите

Масовата продажба на редакционно съдържание е един от най-тъжните феномени в тази предизборна кампания

Накъде Кунева ще поведе образованието

Пред новата министърка има два пътя - политическите схеми или качествените промени за училището

Банките: Равнис за проверката

Най-резки движения преди стрес тестовете правят "Пиреос" и Първа инвестиционна банка

Две компании си поделиха поръчка за 45.5 млн. лв. на ТЕЦ "Марица-изток 2"

"Пещострой" и "Енергоремонт Гълъбово" ще извършват строителни и изолационни работи през следващите три години

Умната господарка на къщата

Платформата She на българската фирма Allterco Robotics дава възможност на потребителите да управляват дистанционно всеки домашен електроуред

Дом за добри дела

Чисто ново работно пространство за споделено ползване от граждански организации

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 5

Капитал

Брой 5 // 06.02.2016 Прочетете
Капитал Daily, 10.02.2016

Капитал Daily

Брой 28 // 10.02.2016 Прочетете
Капитал Light, брой 5

Капитал Light

Брой 5 // 06.02.2016 Прочетете