Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация
23 17 фев 2012, 18:01, 9733 прочитания

Учреден е втори съюз на издателите

В новото сдружение са поканени да участват представители на електронните медии и рекламната индустрия

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Стандартите на Пеевски

Медиите от орбитата на скандалния депутат, ще приемат скоро свой етичен кодекс, който никой не е виждал

15 дек 2013

Делян Пеевски е декларирал, че излиза от медийните съюзи

Депутатът от ДПС къса официално всичките си връзки с "Нова българска медийна група", издателите и разпространителите

13 авг 2013

Еврокомисар Нели Крус: Проблемът с медиите в България е личен приоритет за мен

България е на 80-то място по медийна свобода според "Репортери без граници" и този факт разтревожи не само българските медии, а и европейските институции

6 юни 2012

Половинчата прозрачност

Българските вестници и списания не спазват промените в закона, които сами поискаха

20 яну 2012

Теодор Захов: Съюзът на издателите трябва отново да се доказва

Издателят на "Икономедиа" пред Капитал

18 ное 2011

Съюзът на издателите се разцепи след скандал

Изборът на Любомир Павлов за председател извади на показ конфликтите между издателските групи

16 ное 2011


Нов издателски съюз бе учреден днес в София. Той ще се казва "Български медиен съюз" и ще обединява издателите, които в края на 2011 г. напуснаха същестуващия Съюз на издателите в България (СИБ). Към тях се присъедини и депутатът от ДПС Делян Пеевски, който е председател на друга медийна формация - Съюз на вестникарите и разпространителите на печатни издания (СВРПИ). Неговата майка Ирена Кръстева се води собственик на "Нова българска медийна група", обединяваща издания като "Телеграф", "Монитор", "Политика" и други.

Противно на очакванията, че главният редактор и издател на в."Преса" Тошо Тошев ще оглави новият съюз, негов председател стана главният редактор на сп."Тема" Валери Запрянов. Двамата са съдружници в наскоро учреденото дружество "Обединени български медии".

Новото сдружение ще се управлява от председателски съвет, в който влизат още Тодор Батков (издател на в."Стандарт"), Светлана Шаренкова (издател на в. "Земя"), Димитър Друмев (изпълнителен директор на "Санома Блясък - България"), както и Мартин Радославов, в качеството му на управител в "Муузон" ООД и издател на сп. Biograph. Предвидено е БМС да има управителен съвет от 13 души.

Новото медиийно сдружение е замислено като алтернатива на Съюза на издателите в България (СИБ). То обаче си поставя по-високи цели - да обедини не само издателите на печатни медии, но и електронни медии и рекламни агенции. Към момента в него членуват 35 медии. Освен изредените, в съйза влизат още изданията като в. "Република" на Петьо Блъсков, в. "Банкер" на Бистра Георгиева, в. "Струма" и в. "Марица" на Степан Еремян, в. "Дума" на Николай Малинов и др.

Делян Пеевски разговаря с издателя на "Земя" Димитър Иванов (вдясно)

Делян Пеевски разговаря с издателя на "Земя" Димитър Иванов (вдясно)

Фотограф: Юлия Лазарова

На учредителното събрание днес присъстваха също председателят на Асоциацията на рекламните агенции (АРА) Красимир Гергов и изпълнителният директор на Асоциацията на българските радио- и телевизионни оператори (АБРО) Гриша Камбуров. Вероятно двете организации ще се присъединят към сдружението.



На учредяването на новото сдружение се появи и рекламният бос Красимир Гергов

На учредяването на новото сдружение се появи и рекламният бос Красимир Гергов

Фотограф: Юлия Лазарова

Председателят на "Българския медиен съюз" Валери Запрянов обяви, че в момента се пише и нов етичен кодекс, който всички членове на организацията ще трябва да подпишат. На пресконференцията по учредяването на БМС всички членове на председателския съвет застанаха зад идеята за одитиране на тиражите и броя продадени вестници и списания. Преди по-малко от година съществуващото "Одит бюро по тиражите" се разпадна точно поради липса на желание от страна на медиите да декларират отпечатаните си бройки.

В СИБ остават шест от големите издателски групи на пазара - "Медийна група България," (издател на в."Труд," в."24 часа" и др.), "Икономедиа" (в."Капитал" и "Капитал Daily"), в. "Сега", сп."Мениджър", Attica Media Bulgaria (сп. Grazia, сп. Forbes и др.), QM (сп. Amica, сп. L’Europeo, сп. Max и др.), както и няколко регионални издания.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (27 юни) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (27 юни)

БНР подписа договор с "Музикаутор"; Saatchi&Saatchi: Искаме да бъдем стратегически бизнес партньор на клиентите си; Рекламни болтове в реално време; Перата реши да съди няколко бургаски медии; Facebook вече ще прави и сериали; Агенциите, част от портфолиото на Publicis Groupe, няма да участват в рекламни надпревари през 2018 г.

27 юни 2017, 988 прочитания

Според КЗК "Музикаутор" злоупотребява с господстващо положение Според КЗК "Музикаутор" злоупотребява с господстващо положение

Становището на регулатора бе оповестено седмица след като БНР и сдружението за колективно управление на права подписаха споразумение

26 юни 2017, 2281 прочитания

24 часа 7 дни

Библиотека / Регионален бизнес»

Регионален бизнес Пловдив
Регионален бизнес Пловдив

Какъв е бизнес климатът в региона и как се развива бизнесът

Кариерен клуб: Финанси »

Стажове, стипендии, конкурси (26 юни - 2 юли)

Селекция от актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Биляна Панталеева: Продължавайте да се обучавате, вярвайте в себе си и бъдете проактивни

Кариерното ориентиране е важно още в ранна детска възраст, смята създателката на инициативата "Бъдители", в която професионалисти се срещат с ученици и студенти, за да им помогнат да разберат повече за различни професии и възможности за реализация

10-те най-вредни работни навика и как да се отучите от тях

Паралелното вършене на няколко задачи може да намали ефектнивността ви

MDV-Капитал Business School осигурява 5 стипендии за млади специалисти по финанси

Конкурсът е отворен за студенти в края на академичното си образование или наскоро дипломирали се млади професионалисти

Как да си направим кариерна самооценка

С времето в наш основен пътеводител се превръщат оценката на другите и обществения статус, за сметка на връзката със собствените ни желания, мечти и истински копнежи

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Развитие в застой

Големите 10 рекламодатели в телевизия остават непроменени. Фармацевтичният сектор се катери уверено нагоре

Санирането в България: Гори ли стиропорът

След пожара със 70 жертви в саниран блок в Лондон, един въпрос витае наоколо: безопасна ли е изолацията? Отговорът е тревожен.

Болтовете не падат сами

Прокурори, пътища, автомобили - какво се случи с колата на Лозан Панов

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

Пяната на дните

Джон Брус от холандската пивоварна De Molen

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 25

Капитал

Брой 25 // 24.06.2017 Прочетете
Капитал Daily, 28.06.2017

Капитал Daily

Брой 97 // 28.06.2017 Прочетете