Регистрация
23 17 фев 2012, 18:01, 7703 прочитания

Учреден е втори съюз на издателите

В новото сдружение са поканени да участват представители на електронните медии и рекламната индустрия

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Стандартите на Пеевски

Медиите от орбитата на скандалния депутат, ще приемат скоро свой етичен кодекс, който никой не е виждал

15 дек 2013

Делян Пеевски е декларирал, че излиза от медийните съюзи

Депутатът от ДПС къса официално всичките си връзки с "Нова българска медийна група", издателите и разпространителите

13 авг 2013

Еврокомисар Нели Крус: Проблемът с медиите в България е личен приоритет за мен

България е на 80-то място по медийна свобода според "Репортери без граници" и този факт разтревожи не само българските медии, а и европейските институции

6 юни 2012

Половинчата прозрачност

Българските вестници и списания не спазват промените в закона, които сами поискаха

20 яну 2012

Теодор Захов: Съюзът на издателите трябва отново да се доказва

Издателят на "Икономедиа" пред Капитал

18 ное 2011

Съюзът на издателите се разцепи след скандал

Изборът на Любомир Павлов за председател извади на показ конфликтите между издателските групи

16 ное 2011
Нов издателски съюз бе учреден днес в София. Той ще се казва "Български медиен съюз" и ще обединява издателите, които в края на 2011 г. напуснаха същестуващия Съюз на издателите в България (СИБ). Към тях се присъедини и депутатът от ДПС Делян Пеевски, който е председател на друга медийна формация - Съюз на вестникарите и разпространителите на печатни издания (СВРПИ). Неговата майка Ирена Кръстева се води собственик на "Нова българска медийна група", обединяваща издания като "Телеграф", "Монитор", "Политика" и други.

Противно на очакванията, че главният редактор и издател на в."Преса" Тошо Тошев ще оглави новият съюз, негов председател стана главният редактор на сп."Тема" Валери Запрянов. Двамата са съдружници в наскоро учреденото дружество "Обединени български медии".

Новото сдружение ще се управлява от председателски съвет, в който влизат още Тодор Батков (издател на в."Стандарт"), Светлана Шаренкова (издател на в. "Земя"), Димитър Друмев (изпълнителен директор на "Санома Блясък - България"), както и Мартин Радославов, в качеството му на управител в "Муузон" ООД и издател на сп. Biograph. Предвидено е БМС да има управителен съвет от 13 души.

Новото медиийно сдружение е замислено като алтернатива на Съюза на издателите в България (СИБ). То обаче си поставя по-високи цели - да обедини не само издателите на печатни медии, но и електронни медии и рекламни агенции. Към момента в него членуват 35 медии. Освен изредените, в съйза влизат още изданията като в. "Република" на Петьо Блъсков, в. "Банкер" на Бистра Георгиева, в. "Струма" и в. "Марица" на Степан Еремян, в. "Дума" на Николай Малинов и др.

Делян Пеевски разговаря с издателя на "Земя" Димитър Иванов (вдясно)

Делян Пеевски разговаря с издателя на "Земя" Димитър Иванов (вдясно)

Фотограф: Юлия Лазарова

На учредителното събрание днес присъстваха също председателят на Асоциацията на рекламните агенции (АРА) Красимир Гергов и изпълнителният директор на Асоциацията на българските радио- и телевизионни оператори (АБРО) Гриша Камбуров. Вероятно двете организации ще се присъединят към сдружението.

На учредяването на новото сдружение се появи и рекламният бос Красимир Гергов

На учредяването на новото сдружение се появи и рекламният бос Красимир Гергов

Фотограф: Юлия Лазарова

Председателят на "Българския медиен съюз" Валери Запрянов обяви, че в момента се пише и нов етичен кодекс, който всички членове на организацията ще трябва да подпишат. На пресконференцията по учредяването на БМС всички членове на председателския съвет застанаха зад идеята за одитиране на тиражите и броя продадени вестници и списания. Преди по-малко от година съществуващото "Одит бюро по тиражите" се разпадна точно поради липса на желание от страна на медиите да декларират отпечатаните си бройки.

В СИБ остават шест от големите издателски групи на пазара - "Медийна група България," (издател на в."Труд," в."24 часа" и др.), "Икономедиа" (в."Капитал" и "Капитал Daily"), в. "Сега", сп."Мениджър", Attica Media Bulgaria (сп. Grazia, сп. Forbes и др.), QM (сп. Amica, сп. L’Europeo, сп. Max и др.), както и няколко регионални издания.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Класацията
Капитал 100 Най-големите компании в България

Съдържание: 300 най-големи компании
Най-печелившите комапнии
Най-динамичните
Класиране по сектори
Най-големи работодатели
Най-големи холдингови дружества
и още: Анализ на данните
Истории на успеха

Още от Медиа и реклама

Ябълковото вино на раздора 1 Ябълковото вино на раздора

Три бранда се борят за вниманието на "младите градски хора" в категорията на сайдерите

3 юли 2015, 1076 прочитания

БНР - бъдеще време в миналото 1 БНР - бъдеще време в миналото

Общественото радио отново е в криза, след повече от дванайсет години затишие

3 юли 2015, 583 прочитания

24 часа 7 дни

3 юли 2015, 30692 прочитания

3 юли 2015, 6746 прочитания

3 юли 2015, 6614 прочитания

3 юли 2015, 4669 прочитания

3 юли 2015, 4301 прочитания

Всички новини

Библиотека / K100»

К100
К100

300 най-големи компании по приходи; Най-печелившите; Най-динамичните; Лидерите по сектори; Анализи и фирмени профили

Кариерен клуб: Финанси »

Нейчо Величков: Трябва да развиваме постоянно и без прекъсване личните умения и качества

Без натрупания опит не можеш да стигнеш до идеята, че ти е нужен MBA, казва изпълнителният директор на телекомуникационния оператор "Макс"

Спечели стипендия за магистърската програма на Saatchi&Saatchi

Трима души ще могат да продължат висшето си образование в областта на маркетинга и рекламата с 50% отстъпка от таксата за обучение

Моят университет: Лудвиг Максимилиан университет, Германия

Ясна Миндиликова разказва за опита и преживяванията си като студент по "Медийна информатика" в Лудвиг Максимилиан университет, Германия

Студенти могат да се запишат на безплатен курс за млади лидери

Желаещите да участват трябва да се регистрират до 7 юли

Български семейства могат да приемат чуждестранни ученици на международен обмен

Целта на програмата е да запознае младежите с българските култура и традиции

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Развитие в застой

Големите 10 рекламодатели в телевизия остават непроменени. Фармацевтичният сектор се катери уверено нагоре

Ще го има, няма да го има

Какво трябва да знаем за споразумението за свободна търговия между САЩ и ЕС

На пълна газ (и нефт)

Европейските игри не само не се провалиха, но си гарантираха бъдеще

Пълните списъци на телекомите

От А до Я кой кой е в сектора по брой абонати и видове услуги

Ябълковото вино на раздора

Три бранда се борят за вниманието на "младите градски хора" в категорията на сайдерите

Силен сезон

Любопитните заглавия от летния филмов афиш

Естественият чар на Одри Хепбърн

Нещо, което Холивуд виждаше за първи път

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 26

Капитал

Брой 26 // 04.07.2015 Прочетете
Капитал Daily, 03.07.2015

Капитал Daily

Брой 124 // 03.07.2015 Прочетете
Капитал Light, брой 26

Капитал Light

Брой 26 // 04.07.2015 Прочетете