Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация
1 1 май 2017, 13:37, 4822 прочитания

Екип от NEXT-DC ще представи България на рекламния фестивал Cannes Young Lions

Те ще разполагат с 48 часа, за да заснемат видео на конкретна тема

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (9 май)

Saatchi&Saatchi поема рекламното обслужване на "Мобилтел"; "Откраднатият" рекламен блок на "Крадецът на ябълки"; Coca-Cola с нова визуална идентичност за България; Fox Networks Group и NET 1 разширяват партньорството си; Започна първият етап от журирането в конкурса "PR приз 2017"; Interpartners лансира кампания по повод 25-годишнината си; "АБВ Поща" започна инициатива за безопасност в онлайн пространството

9 май 2017

Конкурсът ClimateLaunchpad търси най-добрите зелени бизнес идеи

Крайният срок за кандидатстване е 14 май

3 май 2017

Пазарска чанта или бутиков аксесоар

IKEA лансира рекламна кампания в отговор на новата чанта на Balenciaga

27 апр 2017

Започна кандидатстването в рекламната академия Saatchi Circle FARA

Участниците трябва да представят рекламно решение на тема "Българите и кирилицата"

11 апр 2017


Клипът "Следваща дестинация – Пловдив" на Яница Добрева и Александър Антонов от агенцията NEXT-DC е победител в конкурса Young Lions Bulgaria 2017 – Film, организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) съвместно с фондация "Пловдив 2019". Те ще представят България на най-големия рекламен фестивал в Кан през юни - Cannes Young Lions, в категория Film. Тогава българският екип ще разполага с 48 часа, за да са заснеме видео по получено от организаторите задание.

Българското издание на конкурса цели да отличи млади таланти до 30-годишна възраст в сферата на рекламата. В него се включиха общо 36 екипа, като в рамките на два дни те трябваше да създадат кратко видео - до 60 секунди, или поредица от видеа по конкретна тема. Заданието тази година беше да представят Пловдив като атрактивна дестинация за култура и туризъм, да привлече повече и нови посетители от България и чужбина с цел развитие на културата и туристическия бизнес в града в контекста на титлата Европейска столица на културата 2019 г. под мотото "Заедно".

Посланието във видеото на победителите Яница Добрева и Александър Антонов е "Сподели неоткритото". Чрез поредица от снимки, озаглавени с хаштагове и обозначаващи различни места в града, видеото стимулира зрителите да го опознават и да "добавят Пловдив в своя feed". В свой блогпост екипът от NEXT-DC обяснява, че идеята им се базира на новите методи, чрез които хората в днешно време избират следващата дестинация, която да посетят, а именно възможността да правят хубави снимки. Затова и във видеото се редуват разнообразни снимки от познати и непознати места в културната столица на България.




Финалисти в тазгодишния конкурс Young Lions Bulgaria 2017 – Film са и екипът на Димитър Стефанов и Иван Тотев и екипът на Еркан Гюмрюкчиев и Александрина Стефанова. Те съответно представиха поредица от кратки видеа с типични за Пловдив изрази и исторически факти, чрез които да провокират хората да опознаят града и възможностите му.



Видео


Едно от видеата на Димитър Стефанов и Иван Тотев.

Видео


Едно от видеата на Еркан Гюмрюкчиев и Александрина Стефанова.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Saatchi&Saatchi: Искаме да бъдем стратегически бизнес партньор на клиентите си 1 Saatchi&Saatchi: Искаме да бъдем стратегически бизнес партньор на клиентите си

Агенцията, част от групата на Publicis One, спечели ФАРА 2017 г. и ще се стреми към излаз на международни фестивали

23 юни 2017, 1845 прочитания

Рекламни болтове в реално време 4 Рекламни болтове в реално време

За няколко часа рекламната публикация на Audi събра вниманието на стотици потребители във Facebook

22 юни 2017, 8819 прочитания

24 часа 7 дни

24 юни 2017, 25294 прочитания

24 юни 2017, 6691 прочитания

24 юни 2017, 3437 прочитания

24 юни 2017, 1686 прочитания

24 юни 2017, 1556 прочитания

Всички новини

Библиотека / Регал»

Регал
Регал

Издание за бизнеса с бързооборотни стоки

Кариерен клуб: Финанси »

Биляна Панталеева: Продължавайте да се обучавате, вярвайте в себе си и бъдете проактивни

Кариерното ориентиране е важно още в ранна детска възраст, смята създателката на инициативата "Бъдители", в която професионалисти се срещат с ученици и студенти, за да им помогнат да разберат повече за различни професии и възможности за реализация

10-те най-вредни работни навика и как да се отучите от тях

Паралелното вършене на няколко задачи може да намали ефектнивността ви

MDV-Капитал Business School осигурява 5 стипендии за млади специалисти по финанси

Конкурсът е отворен за студенти в края на академичното си образование или наскоро дипломирали се млади професионалисти

Как да си направим кариерна самооценка

С времето в наш основен пътеводител се превръщат оценката на другите и обществения статус, за сметка на връзката със собствените ни желания, мечти и истински копнежи

Погрижете се за здравето на служителите си и подобрете продуктивността им

Научете се да разпознавате симптомите на влошено здраве и липса на щастие сред хората, с които работите, тъй като те също влияят на представянето им

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (2 май)

All Channels е PR агенция на годината; eDesign попада в Топ 50 на най-награждаваните агенции в света за 2016 г.; Saatchi Interactive с поредна награда за проекта "Кайнак" - "Свири на каба гайда"; Екип от NEXT-DC ще прадстави България на фестивала Cannes Young Lions; Международните награди на IPRA тази година ще се проведат в България

София 2018: Само с резервации

Градският туристически бизнес в София се готви за рекордна година

Завръщане към стартъп корените

Изпълнителният директор на "Телерик академия" Бойко Яръмов пред "Капитал"

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Open Office

Алтернативи на работното място през летните месеци

Луксозна отбивка

Шедьоври на виното, съвременното изкуство и архитектурата в отвореното за посещения Chateau La Coste недалеч от Марсилия

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 25

Капитал

Брой 25 // 24.06.2017 Прочетете
Капитал Daily, 22.06.2017

Капитал Daily

Брой 94 // 22.06.2017 Прочетете