Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация
1 1 май 2017, 13:37, 5386 прочитания

Екип от NEXT-DC ще представи България на рекламния фестивал Cannes Young Lions

Те ще разполагат с 48 часа, за да заснемат видео на конкретна тема

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (9 май)

Saatchi&Saatchi поема рекламното обслужване на "Мобилтел"; "Откраднатият" рекламен блок на "Крадецът на ябълки"; Coca-Cola с нова визуална идентичност за България; Fox Networks Group и NET 1 разширяват партньорството си; Започна първият етап от журирането в конкурса "PR приз 2017"; Interpartners лансира кампания по повод 25-годишнината си; "АБВ Поща" започна инициатива за безопасност в онлайн пространството

9 май 2017

Конкурсът ClimateLaunchpad търси най-добрите зелени бизнес идеи

Крайният срок за кандидатстване е 14 май

3 май 2017

Пазарска чанта или бутиков аксесоар

IKEA лансира рекламна кампания в отговор на новата чанта на Balenciaga

27 апр 2017

Започна кандидатстването в рекламната академия Saatchi Circle FARA

Участниците трябва да представят рекламно решение на тема "Българите и кирилицата"

11 апр 2017
Клипът "Следваща дестинация – Пловдив" на Яница Добрева и Александър Антонов от агенцията NEXT-DC е победител в конкурса Young Lions Bulgaria 2017 – Film, организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) съвместно с фондация "Пловдив 2019". Те ще представят България на най-големия рекламен фестивал в Кан през юни - Cannes Young Lions, в категория Film. Тогава българският екип ще разполага с 48 часа, за да са заснеме видео по получено от организаторите задание.

Българското издание на конкурса цели да отличи млади таланти до 30-годишна възраст в сферата на рекламата. В него се включиха общо 36 екипа, като в рамките на два дни те трябваше да създадат кратко видео - до 60 секунди, или поредица от видеа по конкретна тема. Заданието тази година беше да представят Пловдив като атрактивна дестинация за култура и туризъм, да привлече повече и нови посетители от България и чужбина с цел развитие на културата и туристическия бизнес в града в контекста на титлата Европейска столица на културата 2019 г. под мотото "Заедно".

Посланието във видеото на победителите Яница Добрева и Александър Антонов е "Сподели неоткритото". Чрез поредица от снимки, озаглавени с хаштагове и обозначаващи различни места в града, видеото стимулира зрителите да го опознават и да "добавят Пловдив в своя feed". В свой блогпост екипът от NEXT-DC обяснява, че идеята им се базира на новите методи, чрез които хората в днешно време избират следващата дестинация, която да посетят, а именно възможността да правят хубави снимки. Затова и във видеото се редуват разнообразни снимки от познати и непознати места в културната столица на България.




Финалисти в тазгодишния конкурс Young Lions Bulgaria 2017 – Film са и екипът на Димитър Стефанов и Иван Тотев и екипът на Еркан Гюмрюкчиев и Александрина Стефанова. Те съответно представиха поредица от кратки видеа с типични за Пловдив изрази и исторически факти, чрез които да провокират хората да опознаят града и възможностите му.



Видео


Едно от видеата на Димитър Стефанов и Иван Тотев.

Видео


Едно от видеата на Еркан Гюмрюкчиев и Александрина Стефанова.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Пътят на промяна на PR агенциите Пътят на промяна на PR агенциите

Кои са най-големите PR агенции в страната с общи приходи над 22 млн. лв.

14 дек 2017, 3443 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (12 декември) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (12 декември)

Кои са най-големите дигитални агенции в страната; КЗК отхвърли жалбата на "Пиеро 97" срещу "БТВ медиа груп"; Само една десета от българските фирми продават продуктите си онлайн; Телевизиите ще обозначават допълнително съдържанието, неподходящо за деца

12 дек 2017, 1536 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Стажове, стипендии, конкурси (11 - 17 декември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (4 - 10 декември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (27 ноември - 3 декември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Даниел Томов: Трудете се, не се отказвайте, учете постоянно, вярвайте в себе си, мечтайте

"Пет минути със..." съоснователя на фонда за рискови инвестиции Eleven, в които той разказва за кариерата си, начина си на мислене и дава полезни съвети на личностно и професионално развитие

MBA е на фокус в новото специално издание на "Кариери"

Четете анализи, съвети и практична информация в новия брой на в. "Капитал"

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (2 май)

All Channels е PR агенция на годината; eDesign попада в Топ 50 на най-награждаваните агенции в света за 2016 г.; Saatchi Interactive с поредна награда за проекта "Кайнак" - "Свири на каба гайда"; Екип от NEXT-DC ще прадстави България на фестивала Cannes Young Lions; Международните награди на IPRA тази година ще се проведат в България

Трите риска пред председателството

Прекалените амбиции за европредседателството създават само фалшиви очаквания

Над КОНПИ е само господ...

Какво е гражданската конфискация, как издателят на "Капитал" се озова в тази процедура и какво значи това за сигурността на инвестициите

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

Селекция: Преживявания вместо вещи

Идеи за (коледни) изненади

Издай си сам

Изложба на книги и списания самиздат от Чехословакия и Полша

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 50

Капитал

Брой 50 // 16.12.2017 Прочетете
Капитал Daily, 18.12.2017

Капитал Daily

Брой 193 // 18.12.2017 Прочетете