Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация
1 1 май 2017, 13:37, 5191 прочитания

Екип от NEXT-DC ще представи България на рекламния фестивал Cannes Young Lions

Те ще разполагат с 48 часа, за да заснемат видео на конкретна тема

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (9 май)

Saatchi&Saatchi поема рекламното обслужване на "Мобилтел"; "Откраднатият" рекламен блок на "Крадецът на ябълки"; Coca-Cola с нова визуална идентичност за България; Fox Networks Group и NET 1 разширяват партньорството си; Започна първият етап от журирането в конкурса "PR приз 2017"; Interpartners лансира кампания по повод 25-годишнината си; "АБВ Поща" започна инициатива за безопасност в онлайн пространството

9 май 2017

Конкурсът ClimateLaunchpad търси най-добрите зелени бизнес идеи

Крайният срок за кандидатстване е 14 май

3 май 2017

Пазарска чанта или бутиков аксесоар

IKEA лансира рекламна кампания в отговор на новата чанта на Balenciaga

27 апр 2017

Започна кандидатстването в рекламната академия Saatchi Circle FARA

Участниците трябва да представят рекламно решение на тема "Българите и кирилицата"

11 апр 2017
Клипът "Следваща дестинация – Пловдив" на Яница Добрева и Александър Антонов от агенцията NEXT-DC е победител в конкурса Young Lions Bulgaria 2017 – Film, организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) съвместно с фондация "Пловдив 2019". Те ще представят България на най-големия рекламен фестивал в Кан през юни - Cannes Young Lions, в категория Film. Тогава българският екип ще разполага с 48 часа, за да са заснеме видео по получено от организаторите задание.

Българското издание на конкурса цели да отличи млади таланти до 30-годишна възраст в сферата на рекламата. В него се включиха общо 36 екипа, като в рамките на два дни те трябваше да създадат кратко видео - до 60 секунди, или поредица от видеа по конкретна тема. Заданието тази година беше да представят Пловдив като атрактивна дестинация за култура и туризъм, да привлече повече и нови посетители от България и чужбина с цел развитие на културата и туристическия бизнес в града в контекста на титлата Европейска столица на културата 2019 г. под мотото "Заедно".

Посланието във видеото на победителите Яница Добрева и Александър Антонов е "Сподели неоткритото". Чрез поредица от снимки, озаглавени с хаштагове и обозначаващи различни места в града, видеото стимулира зрителите да го опознават и да "добавят Пловдив в своя feed". В свой блогпост екипът от NEXT-DC обяснява, че идеята им се базира на новите методи, чрез които хората в днешно време избират следващата дестинация, която да посетят, а именно възможността да правят хубави снимки. Затова и във видеото се редуват разнообразни снимки от познати и непознати места в културната столица на България.




Финалисти в тазгодишния конкурс Young Lions Bulgaria 2017 – Film са и екипът на Димитър Стефанов и Иван Тотев и екипът на Еркан Гюмрюкчиев и Александрина Стефанова. Те съответно представиха поредица от кратки видеа с типични за Пловдив изрази и исторически факти, чрез които да провокират хората да опознаят града и възможностите му.



Видео


Едно от видеата на Димитър Стефанов и Иван Тотев.

Видео


Едно от видеата на Еркан Гюмрюкчиев и Александрина Стефанова.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

29 ноември, 2017 г.
София Хотел Балкан

capital.bg/conference

12 годишна конференция Сделки и инвеститори



Акценти в програмата:
Икономически обзор на региона и какво да очакваме занапред
Гледната точка на инвеститорите за перспективите пред България
Най-важните сделки за годината и какво стои зад техния успех
Завръща ли се дяловото инвестиране като важен инструмент за финансиране
Кои активи и сектори ще бъдат в радара на инвеститорите през 2018


Прочетете и това

Внимавай с рейтинга 2 Внимавай с рейтинга

Засега няма изгледи телевизионният пазар да премине към една система за измерване на гледаемостта

20 окт 2017, 1429 прочитания

Завръщането на политическия натиск над медиите Завръщането на политическия натиск над медиите

Традиционното изследване на Асоциацията на европейските журналисти в България сочи, че усещането за несвобода в професията расте

17 окт 2017, 2562 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Стажове, стипендии, конкурси (16 - 22 октомври)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Интервю за работа? Не, благодаря

Няколко съвета как любезно да откажете покана за събеседване, ако междувременно поради една или друга причина вече не се интересувате от офертата и защо това е важно

Стажове, стипендии, конкурси (2-8 октомври)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (25 септември - 1 октомври)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (4 - 10 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (2 май)

All Channels е PR агенция на годината; eDesign попада в Топ 50 на най-награждаваните агенции в света за 2016 г.; Saatchi Interactive с поредна награда за проекта "Кайнак" - "Свири на каба гайда"; Екип от NEXT-DC ще прадстави България на фестивала Cannes Young Lions; Международните награди на IPRA тази година ще се проведат в България

Playground Energy: На бизнес люлката от пет години

Идеята на Христо Алексиев и Илиан Милинов за използване на енергията от играчките на детските площадки идва случайно

Напред към облака

Себастиен Марот, вицепрезидент в Google, пред "Капитал"

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

Кой се страхува от Иван Хаджийски

Невероятната съдба на изчезналия ръкопис "Откъде започнахме ние"

Новите страхове са забравените стари

Носителят на "Оскар" Фолкер Шльондорф за първата екранизацията "Историята на прислужницата"

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 42

Капитал

Брой 42 // 21.10.2017 Прочетете
Капитал Daily, 19.10.2017

Капитал Daily

Брой 160 // 19.10.2017 Прочетете