Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация
28 юли 2017, 16:07, 2900 прочитания

Havas е избрана за медийна агенция на Michelin

Тя ще отговаря за всички активности, свързани с медиа купуване и мeдиа планиране на производителя на гуми

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Schneider Electric купува британската софтуерна компания Aveva срещу 3 млрд. паунда

Сделката идва две години след първия опит за сливане

5 сеп 2017

Николай Ванчев е новият творчески директор на "Havas Group България"

Сред краткосрочните му цели са разширяването на портфолиото от клиенти на групата от агенции

11 юли 2017

Vivendi преговаря за обединяване на бизнеса си с рекламната група на Havas

Групата притежава мажоритарен дял в "Havas Group България"

21 май 2017
Компанията производител на автомобилни гуми Michelin, избра Havas Media за своята глобална медийна агенция. Договорът влезе в сила от юли 2017 г., като стойността на рекламните бюджети е 100 млн. щатски долара.

Havas Media ще отговаря за всички активности, свързани с медиа купуване и мeдиа планиране, за различни пазари на компанията, сред които са България, САЩ, Мексико, Канада, Франция, Испания, Германия, Великобритания и Китай.

Изпълнителният вицепрезидент и член на Изпълнителното бюро на групата Michelin Клер Дорлан-Клозел, коментира, че Havas Media ще помогне на Michelin и чрез стратегии, основани на съдържание и използване на данни.

Michelin присъства в 170 държави, има 111 700 служители. Централата на компанията е в Крелмон-Феран, Франция. Производствените и линии са 68 в 17 държави и през 2016 г. са произвели над 187 милиона гуми. Michelin се свързва с образа на човечето Michelin, който започва своята история през далечната 1894 г. Той присъства, както в логото, така и в едни от най-известните реклами в целия свят.

Агенция Havas оперира в България от 1996 г. чрез франчайзингови договори за Havas Worldwide, Havas Media и Havas PR. Агенцията е специализирана в рекламата, медиа планиране, маркетинга, корпоративните комуникации, дигиталните комуникации и социалните медии. Тя е част от международната Havas Group, водеща интегрирана агенция за маркетингови комуникации с над 20 000 служители, работещи в 316 офиса и 75 страни. От октомври 2016 г., глобалната Havas навлезе на българския пазар, чрез придобиване на дигиталния бизнес на Havas Group България. Финализирането на сделката се очаква през 2018 г., когато компаниите Havas Sofia и Havas Media, юридически ще бъдат част от Havas Group България. Клиенти на Havas Sofia са Societe General Expressbank, Порше БГ, Schneider Electric, Montupet, а тези на Havas Media - Actavis, Jacobs Douwe Egberts България, "ДЗИ – Общо застраховане", Сибанк, Hyundai, Emirates и др.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

29 ноември, 2017 г.
София Хотел Балкан

capital.bg/conference

12 годишна конференция Сделки и инвеститори



Акценти в програмата:
Икономически обзор на региона и какво да очакваме занапред
Гледната точка на инвеститорите за перспективите пред България
Най-важните сделки за годината и какво стои зад техния успех
Завръща ли се дяловото инвестиране като важен инструмент за финансиране
Кои активи и сектори ще бъдат в радара на инвеститорите през 2018


Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (21 ноември) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (21 ноември)

Агенциите от Publicis One няма да участват в рекламни фестивали за една година; Кои са на най-големите рекламни компании в страната; EasyPay представи новата си платформа за онлайн реклама; Discovery Networks започва партньорство за продажба на реклама с The Sales House; NEXT-DC поема рекламното обслужване на 24Kitchen; "Нова тв" подкрепи Виктор Николаев и Анна Цолова; DDB Sofia и Tribal Worldwide Sofia лансираха празничен рекламен клип за "Теленор Унгария";

21 ное 2017, 905 прочитания

Георги Харизанов е новият изпълнителен директор на тв "Европа" 8 Георги Харизанов е новият изпълнителен директор на тв "Европа"

Той е поканен от собственика на медиата - оръжейния търговец Добрин Иванов, който през лятото помогна на Пеевски и държавата в битката за превземане на "Дунарит"

20 ное 2017, 4437 прочитания

24 часа 7 дни

Библиотека / Гепард»

Гепард
Гепард

Класация на най-динамичните малки и средни компании в България.

Кариерен клуб: Финанси »

Стажове, стипендии, конкурси (20 - 26 ноември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Как да се представим на стажа, за да ни вземат на работа

Гледайте на стажа си като на едно дълго интервю за работа, а не като на задължителната заверка за университета

Стажове, стипендии, конкурси (30 октомври - 5 ноември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (16 - 22 октомври)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Интервю за работа? Не, благодаря

Няколко съвета как любезно да откажете покана за събеседване, ако междувременно поради една или друга причина вече не се интересувате от офертата и защо това е важно

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Оптимизъм в отчетите на MTG и CME

Цената на телевизионната реклама ще продължи да се увеличава, прогнозират медиа агенциите

Мълчалив отказ от независимост

Правителството не разреши на германски кораб да прави научни изследвания за газ в морето, където има огромен потенциал в т.нар. газови хидрати

Инвестиционният пазар на имоти: Накъде след рекорда от 1 млрд. евро

След сделките за молове с южноафрикански фондове 2018 г. вероятно ще е на офисите, хотелите и построените по мярка на клиента проекти. Инвеститори от Великобритания и САЩ вече оглеждат активи

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

1001 стоки

"Под знака на Меркурий" разглежда търговията в София от античността до наши дни

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 46

Капитал

Брой 46 // 18.11.2017 Прочетете
Капитал Daily, 22.11.2017

Капитал Daily

Брой 179 // 22.11.2017 Прочетете