Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация
28 юли 2017, 12:23, 10150 прочитания

Дигитални модели

Другата реалност на вътрешния дизайн; Викингите завладяват AR; Google работи върху Facebook 2.0

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Имоти
Другата реалност на вътрешния дизайн


Hutch, приложението за вътрешен дизайн, което позволява на потребителя да снима стаята си и да промени декора й с помощта на VR, набра финансиране от 10 млн. долара от платформата за недвижими имоти Zillow. След инвестицията изпълнителният директор на Zillow Спенсър Расков ще се присъедини към борда на директорите на Hutch. Вътрешният дизайн играе значима роля при покупката на нов дом. Лесно е да се предвиди как Zillow и Hutch биха си партнирали в бъдеще, така че да предоставят на купувачите възможност да купят и обзаведат имота си с помощта на единна, интегрирана платформа. Друга посока, в която партньорството между двете компании би могло да се развие, е към предлагането за покупка на нов дом към потребителите, които редекорират собствеността си в Hutch. Подобно развитие не е първата промяна в стратегията на Hutch. Компанията стартира като платформа, чрез която студенти да се свързват с вътрешни дизайнери. Впоследствие стартъпът промени бизнес модела и името си. Homee, вторият проект на екипа зад Hutch, предоставяше интериорни съвети под формата на чат със специалист. Последната еволюция на компанията е днешната платформа, която е базирана на виртуална реалност. Потребителят снима помещението, чийто дизайн иска да промени. След 24 часа получава предложение от дизайнер. Мебелите от офертата са напаснати в снимката, което позволява на клиента да види точно как би изглеждала редекорираната стая. Всички предложени мебели могат да се закупят директно чрез Hutch.
Реклама
Викингите завладяват AR

Търпимостта на повечето дигитални потребители към спонсорираното съдържание и онлайн рекламите е ниска. Но какво ще стане, ако видео рекламите можеха да погледнат публиката си в очите? Това е въпросът, който основателите на берлинския стартъп Vyking си задаватq преди да създадат технология за добавена реалност (AR), насочена към рекламния сектор. Продуктът се нарича ReactivAds и предлага интерактивен формат за промоционално видео съдържание. Екипът зад Vyking е разработил уникална технология, която ползва камерата на мобилни устройства, за да разпознае емоциите, лицевите изражения и жестове на потребителя. ReactivAds създава персонализирано преживяване, което е значително по-привлекателно от стандартните рекламни банери и изскачащи прозорци. Според Матю Климпке, изпълнителният директор на Vyking, целта на продукта е да представя реклами по забавен начин, създавайки у потребителя усещането, че той контролира маркетинговото съдържание, което наблюдава. Стартъпът е особено интересен с това, че намира начин да генерира приходи от AR технологията. Създаването на рекламно преживяване с добавена реалност изисква включването на камерата на мобилното устройство на потребителя. Това се случва единствено след изричното му съгласие. В бъдеще е възможно достъпът до спонсорирано съдържание да е ограничен до онези, които се съгласят да бъдат изложени на рекламите, създадени чрез ReactivAds.
Информация
Google работи върху Facebook 2.0


Въпреки провала на социалната мрежа Google Plus, интернет търсачката прави втори опит да завладее света на онлайн обмена на информация. Четири години след лансирането на Google Now - първия опит на дигиталния гигант да създаде персонализиран онлайн асистент, алгоритмите на платформата са просмукани в почти всеки от продуктите на Google. От тази седмица Google ще ползва технологията за идентификация на релевантна информация, за да създаде своя версия на news feed на Facebook (в който потребителите виждат новини и актуална информация за приятелите си). Конкурентното предимство на Google са потребителските данни, с които платформата разполага. Разчитайки на тях, онлайн търсачката ще генерира новини във feed-а на всеки потребител, предоставяйки му достъп само до информацията, която наистина го интересува. Потребителите ще могат да се абонират за конкретни теми, автори или журналисти, от които да получават автоматични известия. За момента подобреният feed е наличен единствено в приложението на Google за Android и iOS. Скоро ще е налична и уебверсия, която да предоставя достъп до актуални новини и на десктоп устройства. Впоследствие главната страница на търсачката ще бъде променена за първи път от създаването й, така че да включва и персонализирани новини. Което е показателно за значителната промяна в начина, по който търсачката планира да оперира в бъдеще. Главната страница на Google ще е персонализирана, така че ако в Gmail има информация за бъдещ полет до Лондон, потребителят ще вижда съдържание, свързано с английската столица - от местни новини до предложения за хотели, ресторанти и галерии.

Още по темата

Дигитални модели

Аудиовзрив; Новите лещи на баба; Скъпи, твой ред е

11 авг 2017

Дигитални модели

Алгоритми за всичко; Само за една нощ... наистина; Заgrabваща конкуренция

4 авг 2017

Дигитални модели

Познай лицето ми; Елате на интервю в 17.00 ч.; Инвестирай 5 долара

21 юли 2017

Дигитални модели

Виртуалната реалност превзема и браузъра ти; Пътуване във времето за пари; Настоящата статия е генерирана от алгоритъм

14 юли 2017

Дигитални модели

Търси се... съквартирант над 50-те; Още биткойни за Blockchain; Последната придобивка на Snap

30 юни 2017



  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

App-ове на седмицата App-ове на седмицата

"Капитал" ви представя мобилните приложения, които ни направиха най-силно впечатление

25 сеп 2017, 992 прочитания

Дигитални модели Дигитални модели

Край на автомобилните ключове; Големите амбиции на Slack; Изправи се, не ръкомахай

21 сеп 2017, 1965 прочитания

24 часа 7 дни

Библиотека / K:ids»

K:ids
K:ids

Списание за родители и близки на деца от 0 до 18. Полезно, практично забавно за учене, възпитание, детска психология.

Кариерен клуб: ИКТ »

Стажове, стипендии, конкурси (25 септември - 1 октомври)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (4 - 10 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (28 август - 3 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (21-27 август)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

George Washington University Law School, САЩ

Ивайло Димитров разказва за университета, магистратурата по "Международно и сравнително право", която завършва там, и за преживяванията си в Америка

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Технологии и наука" Затваряне
Точка, точка, запетая

Опитът на Microsoft да спре от употреба остарелия софтуер за рисуване събуди вълна от носталгия по миналото

Какво ще стане с ЕС след германските избори

Заедно с френския президент Еманюел Макрон Меркел ще започне внимателни реформи в еврозоната, отбраната и финансите на съюза

КФН по пътя към независимостта

Финансовият регулатор иска да мине на самоиздръжка, но не всички засегнати харесват това

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

Изяж София

Първият уличен гурме фестивал в България StrEAT Fest е за всички, които искат да се докоснат до нов вид преживяване и да опитат световните кухни, представени тук

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 38

Капитал

Брой 38 // 22.09.2017 Прочетете
Капитал Daily, 26.09.2017

Капитал Daily

Брой 146 // 26.09.2017 Прочетете