Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация
1 16 ное 2006, 20:25, 7755 прочитания

Бранд мениджъри за престиж

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Отново, по-добре късно, отколкото никога. Поредното издание на конкурса "Брандмениджър на годината" приключи във вторник вечерта. С донякъде изненадващи резултати. Но и с някои познати проблеми.Да започнем с проблемите. Този път нямаме нищо против организацията на церемонията:) Презентаторите (в голямата си част) се вместваха в отпуснатите им 10 минути. Самите презентации, обаче, бяха под всякаква критика и със сигурност под нивото на подобно мероприятие, претендиращо да отличава най-добрите маркетинг професионалисти в страната. Единствено Владимир Николов от Maxxium България направи нещо по-интересно и така взе наградата на "Капитал" и "Дневник" за най-добър презентатор. Шестте презентации бъкаха от грешни или непълни названия на термини от маркетинга. Цитираха се изследвания за познаваемостта на марката, без да се казва спомогната или не, сред каква аудитория и т.н. Цитираше се брой "контакти с аудиторията" - какви, къде... А любимото ни четене на текст от слайдовете дори не заслужава да го споменаваме. Да не говорим, че по коридорите на "Кемпински" усилено се обсъждаше дали победилата впоследствие кампания "Девин Изворна вода" въобще е трябвало да участва в категория "Въвеждане на нова марка на пазара", след като тя може да се приеме (че дори е) по-скоро като допълнение на основната марка минерална вода "Девин".
Стигнахме и до изненадващите резултати. Или резултат, по-скоро. Без да претендираме за сериозно проучване сред публиката на церемонията, като че ли се очакваше победител да бъде Мария Тойчева със старта на Vivatel.
Ако трябва да направим някакъв извод от тазгодишното издание на конкурса, той е, че базата в лицето на създадената организация я има. Остава кандидатите да започнат да произвеждат качествено съдържание, с което да претендират за наградите. Иначе (както и друг път сме казвали) всичко ще остане на ниво колегиално тупане по гърба и трупане на кух престиж.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Клавиатурно трио Клавиатурно трио

7 фев 2013, 2391 прочитания

24 часа 7 дни

Библиотека / Регал»

Регал
Регал

Издание за бизнеса с бързооборотни стоки

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Борислав Кандов" Затваряне
PR: Теменужка Иванова е новата “Мис Благоеввград”

Малките български сателити

Бумът на микро- и нано-спътниците и как една българска компания се възползва от него

Полуостровът на Доган

Почетният лидер на ДПС превзема напълно нос Чукалята, където са летните му сараи

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 24

Капитал

Брой 24 // 17.06.2017 Прочетете
Капитал Daily, 22.06.2017

Капитал Daily

Брой 94 // 22.06.2017 Прочетете