Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

// Автори

Весислава Антонова

id.capital.bg/vesi_antonova

Работи в "Капитал" от 2004 година. Първият й работен ден е на първи май. Знае всички клюки за медийния пазар и живо се интересува от медиите и рекламата като бизнес. Способна е да открие телефона на всеки, с който е необходимо да говори по работа. Старата й любов е радиото, но като сериозен и задълбочен журналист се развива именно в "Капитал". Харесва музиката на Сезария Евора. Последният филм, който успя да я впечатли, е "Снимки в Палермо" на Вим Вендерс. Препоръчва ви да прочетете книгата на Дубравка Угрешич - "Култура на лъжата". А пък на "Американски речник" дори има автограф от писателката.

 

23 сеп 2016 Весислава АНТОНОВА 18
Калният канал, който пресъхна // Медиа и реклама/

Калният канал, който пресъхна

Как се стигна до спирането на TВ7 19715 прочитания

16 сеп 2016 Весислава АНТОНОВА 1
На телевизионния екран - (почти) нищо ново // Медиа и реклама/

На телевизионния екран - (почти) нищо ново

Акцент и през този сезон са риалити форматите и забавните програми. Ще има опит да се възроди снимането на още български сериали. 6795 прочитания

13 сеп 2016 Весислава Антонова 7
СЕМ сваля ТВ7 от ефира // Медиа и реклама/

СЕМ сваля ТВ7 от ефира

Медийният регулатор отне лиценза на телевизията, която е в несъстоятелност от май тази година 16059 прочитания

9 сеп 2016 Весислава АНТОНОВА 3
"Всеки ден" става "Таблоид" // Медиа и реклама/

"Всеки ден" става "Таблоид"

Спирането на жълтия всекидневник е поредната промяна в медиите, свързвани с депутата Делян Пеевски 8185 прочитания

19 авг 2016 Весислава Антонова, Велина Господинова, Люба Йорданова 10
Има ли Гюлен влияние в България // България/

Има ли Гюлен влияние в България

Екстрадицията на Абдуллах Бююк беше само видимият знак за натиска на Турция върху българските власти и привържениците на духовника у нас 13932 прочитания

19 авг 2016 Сирма Пенкова, Весислава Антонова 1
Увеличава ли се рекламният пазар // Медиа и реклама/

Увеличава ли се рекламният пазар

През първата половина на 2016 г. вероятно има малък ръст, но и много ясно изразена инфлация на цените 6038 прочитания

5 авг 2016 Мартин Димитров, Весислава Антонова 29
Когато шоуто стане политика // България/

Когато шоуто стане политика

Слави Трифонов може и да не се кандидатира за президент, но ще бъде фактор в предизборната кампания 34390 прочитания

2 авг 2016 Весислава Антонова
СЕМ не бърза с конкурса за нов генерален директор на БНТ // Медиа и реклама/

СЕМ не бърза с конкурса за нов генерален директор на БНТ

В понеделник изтече вторият мандат на Вяра Анкова, но медийният регулатор тепърва започва да обсъжда правилата за избор на неин наследник 4181 прочитания

29 юли 2016 Весислава АНТОНОВА
Защо румънският рекламен пазар расте // Медиа и реклама/

Защо румънският рекламен пазар расте

Ключът за това в северната ни съседка е намалената ставка на ДДС, но пазарът в България също дава оптимизъм 3177 прочитания

28 юли 2016 Весислава Антонова
Пазарът срещу правилата на държавата за разпределяне на парите от европейските проекти // Медиа и реклама/

Пазарът срещу правилата на държавата за разпределяне на парите от европейските проекти

Асоциацията на търговските радио и телевизионни оператори АБРО, настоява държавата да преразгледа публикуваната преди няколко дни нова методология 3032 прочитания

26 юли 2016 Весислава Антонова 1
"БТВ Медиа Груп" с ръст на приходите през второто тримесечие // Медиа и реклама/

"БТВ Медиа Груп" с ръст на приходите през второто тримесечие

Оперативната печалба на дружеството е нараснала с 45% 5752 прочитания

26 юли 2016 Весислава Антонова
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама // Медиа и реклама/

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама

"БТВ Медиа Груп" с ръст на приходите през второто тримесечие, "Нова броудкастинг груп" отчита ръст на приходите през второто тримесечие, Spotify въведе programmatic рекламно купуване за 59 пазара, Financial Times с нов креативен подход за борба със софтуерите за блокиране на реклами, а все повече медийни компании са недоволни от новия алгоритъм за показване на постове във Facebook 2961 прочитания

22 юли 2016 Весислава АНТОНОВА
30% спокойствие // Медиа и реклама/

30% спокойствие

Държавата въвежда нови правила за раздаване на европари на медии 6174 прочитания

19 юли 2016 Весислава Антонова 2
"Нова броудкастинг груп" с ръст на приходите през второто тримесечие // Компании/

"Нова броудкастинг груп" с ръст на приходите през второто тримесечие

По-доброто представяне се дължи и на телевизионния, и на дигиталния бизнес 4443 прочитания

15 юли 2016 Весислава АНТОНОВА
Какво спечелиха рекламодателите от Евро 2016 // Медиа и реклама/

Какво спечелиха рекламодателите от Евро 2016

Футболното първенство беше основен двигател на пазара, а БНТ и "Нова тв" отчитат с 80% по-високи нетни приходи в сравнение с предишното европейско 3288 прочитания

8 юли 2016 Весислава Антонова 11
Павел Станчев: Ще се снимат български сериали, но с по-умерени бюджети // Медиа и реклама/

Павел Станчев: Ще се снимат български сериали, но с по-умерени бюджети

Главният изпълнителен директор на "БТВ Медиа Груп" пред "Капитал" 9744 прочитания

6 юли 2016 Весислава Антонова
Орлин Спасов: Проблемът на пазара е в насочването на големия дял от рекламата към малко на брой медии // Медиа и реклама/

Орлин Спасов: Проблемът на пазара е в насочването на големия дял от рекламата към малко на брой медии

Изпълнителният директор на фондация "Медийна демокрация" пред "Капитал" 3460 прочитания

24 юни 2016 Весислава АНТОНОВА
Медийна (не)чувствителност // Медиа и реклама/

Медийна (не)чувствителност

Как част от медиите загърбиха етичните стандарти при отразяването на инцидента със спортистката Цветелина Стоянова 5842 прочитания

18 юни 2016 Весислава АНТОНОВА 2
Футбол по БНТ или по Nova // Медиа и реклама/

Футбол по БНТ или по Nova

Какви са първите ефекти от това, че двете телевизии си поделиха правата за излъчване на Евро 2016 15858 прочитания

15 юни 2016 Весислава Антонова 6
Мътен жълтеникав порой // Редакционни коментари/

Мътен жълтеникав порой

Медийното отразяване на инцидент за пореден път прекрачи границите на етичните норми 10980 прочитания

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 38

Капитал

Брой 38 // 22.09.2016 Прочетете
Капитал Daily, 27.09.2016

Капитал Daily

Брой 181 // 27.09.2016 Прочетете
Капитал Light, брой 38

Капитал Light

Брой 38 // 22.09.2016 Прочетете