Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

// Автори

Весислава Антонова

id.capital.bg/vesi_antonova

Работи в "Капитал" от 2004 година. Първият й работен ден е на първи май. Знае всички клюки за медийния пазар и живо се интересува от медиите и рекламата като бизнес. Способна е да открие телефона на всеки, с който е необходимо да говори по работа. Старата й любов е радиото, но като сериозен и задълбочен журналист се развива именно в "Капитал". Харесва музиката на Сезария Евора. Последният филм, който успя да я впечатли, е "Снимки в Палермо" на Вим Вендерс. Препоръчва ви да прочетете книгата на Дубравка Угрешич - "Култура на лъжата". А пък на "Американски речник" дори има автограф от писателката.

 

21 фев 2017 Весислава Антонова 1
Обективни ли са медиите // Медиа и реклама/

Обективни ли са медиите

СЕМ и ЦИК подписаха споразумение за наблюдение на радиа и телевизии по време на изборите 342 прочитания

10 фев 2017 Весислава АНТОНОВА 2
Натъпкани до пръсване с реклама // Медиа и реклама/

Натъпкани до пръсване с реклама

Двете големи телевизии bTV и "Нова тв" регулярно нарушават законовите ограничения да не се излъчват повече от 12 минути реклама на час 9135 прочитания

1 фев 2017 Весислава Антонова 2
"Пиеро 97" подаде жалба в КЗК срещу bTV* // Медиа и реклама/

"Пиеро 97" подаде жалба в КЗК срещу bTV*

Медиа агенцията свързвана през годините с Красимир Гергов влиза в конфликт с телевизионната компания, в която той е миноритарен акционер 16664 прочитания

27 яну 2017 Весислава Антонова 10
Как работи "Музикаутор" // Медиа и реклама/

Как работи "Музикаутор"

През 2015 г. "Музикаутор" е събрала около 7.5 млн. лева за авторски възнаграждения. От тях 80% отиват за авторите, а 20% остават в организацията 14969 прочитания

6 яну 2017 Весислава Антонова 2
2017: Телевизията в джоба ни // Медиа и реклама/

2017: Телевизията в джоба ни

Четирима телевизионни мениджъри разказват плановете си за инвестиции в съдържание и технологии, които отговарят на променящите се навици на зрителите 8661 прочитания

5 яну 2017 Весислава Антонова 10
Трус 4.4% по скалата на "Музикаутор" // Медиа и реклама/

Трус 4.4% по скалата на "Музикаутор"

Преговорите между радиото и организацията за управления на авторските права в музикалната индустрия могат да започнат в началото на следващата седмица 10824 прочитания

1 яну 2017 Весислава АНТОНОВА 1
Лекарство за медии // Здраве/

Лекарство за медии

Фармацевтичният сектор е основен рекламодател в телевизия и преса 8187 прочитания

28 дек 2016 Весислава Антонова
Накъде ще тръгне медийният и рекламен пазар през 2017 г. // Медиа и реклама/

Накъде ще тръгне медийният и рекламен пазар през 2017 г.

Видеото на живо, уеб телевизията, виртуалната и добавената реалност са някои от десетте водещи тенденции в сектора според медиа агенция Carat 7626 прочитания

27 дек 2016 Весислава Антонова
Нели Огнянова: Университетската работа е общуване // Образование/

Нели Огнянова: Университетската работа е общуване

Преподавателят от Софийския университет пред "Капитал" 1241 прочитания

24 дек 2016 Весислава Антонова 1
23 дек 2016 Весислава АНТОНОВА 1
Студентите не са ни скъпи // Образование/

Студентите не са ни скъпи

Държавните български университети все още пренебрегват възможността за реклама сред учениците 1774 прочитания

18 дек 2016 Весислава АНТОНОВА 7
Накъде ще тръгне bTV // Медиа и реклама/

Накъде ще тръгне bTV

Австрийският мениджър Флориан Скала беше назначен за изпълнителен директор на телeвизионната компания 27245 прочитания

13 дек 2016 Весислава Антонова 4
bTV има нов изпълнителен директор // Медиа и реклама/

bTV има нов изпълнителен директор

Австриецът с опит в продажбите Флориан Скала сменя Павел Станчев в управлението на частната телевизия 14813 прочитания

2 дек 2016 Весислава Антонова 60
Политиката на Слави // България/

Политиката на Слави

ОК ли е шоуменът да води битката си за мажоритарно гласуване от ефира на bTV 32691 прочитания

29 ное 2016 Весислава Антонова
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (29 ноември) // Медиа и реклама/

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (29 ноември)

NEXT-DC поема дигиталното обслужване на KFC за България, Мила Миленова ще бъде председател на БДВО през 2018 г., Amazon се опитва да придобие арабския интернет търгове Souq.com, а медийната компания Time отказва да се продаде 5052 прочитания

11 ное 2016 Весислава АНТОНОВА
Напред, науката е блокбастър // Лица/

Напред, науката е блокбастър

Рон Хауърд ексклузивно пред "Капитал" за поредицата "Марс" 10356 прочитания

9 ное 2016 Весислава Антонова
National Geographic обяви глобален ребрандинг // Медиа и реклама/

National Geographic обяви глобален ребрандинг

Процесът ще обхване всички подразделения на компанията 5593 прочитания

3 ное 2016 Весислава Антонова
Пазарът на събития отчита добра година // Events Kit/

Пазарът на събития отчита добра година

Най-сериозните инвеститори в ивент маркетинг са IT браншът и фармацевтичната индустрия 1991 прочитания

25 окт 2016 Весислава АНТОНОВА
Лек спад в приходите на bTV през третото тримесечие на 2016 г. // Медиа и реклама/

Лек спад в приходите на bTV през третото тримесечие на 2016 г.

Групата на CME увеличава печалбата си с 22% (текстът е допълнен)* 2842 прочитания

22 окт 2016 Весислава Антонова

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 7

Капитал

Брой 7 // 18.02.2017 Прочетете
Капитал Daily, 22.02.2017

Капитал Daily

Брой 30 // 22.02.2017 Прочетете