Регистрация

// Автори

Весислава Антонова

id.capital.bg/vesi_antonova

Работи в "Капитал" от 2004 година. Първият й работен ден е на първи май. Знае всички клюки за медийния пазар и живо се интересува от медиите и рекламата като бизнес. Способна е да открие телефона на всеки, с който е необходимо да говори по работа. Старата й любов е радиото, но като сериозен и задълбочен журналист се развива именно в "Капитал". Харесва музиката на Сезария Евора. Последният филм, който успя да я впечатли, е "Снимки в Палермо" на Вим Вендерс. Препоръчва ви да прочетете книгата на Дубравка Угрешич - "Култура на лъжата". А пък на "Американски речник" дори има автограф от писателката.

 

5 дек 2014 Весислава Антонова 3
БНТ, БНР и Министерството на културата бойкотираха заседанието на ресорната комисия // Медиа и реклама/

БНТ, БНР и Министерството на културата бойкотираха заседанието на ресорната комисия

Слави Бинев проведе първото заседание на комисията по култура и медии и гласува срещу държавния бюджет 3232 прочитания

3 дек 2014 Весислава АНТОНОВА 1
Здраве онлайн // Здраве/

Здраве онлайн

Сайтовете със здравна информация имат важна роля във формирането на здравна култура, но те не заместват лекарите 670 прочитания

27 ное 2014 Весислава Антонова
Боян Калчев става вицепрезидент на Fox International Channels за региона // Медиа и реклама/

Боян Калчев става вицепрезидент на Fox International Channels за региона

Бившият финансов директор на bTV Media Group ще бъде финансов вицепрезидент на международната група 4606 прочитания

13 ное 2014 Боян Петров, Весислава Антонова
Седмични новини за маркетинг и реклама (14 ноември) // Медиа и реклама/

Седмични новини за маркетинг и реклама (14 ноември)

Рекламните формати на Shazam вече са достъпни за българския пазар, Започва да излиза ново седмично списание за бизнес Life, Yahoo се фокусира в пазара на видеореклама 4963 прочитания

13 ное 2014 Весислава Антонова 9
Какво е бъдещето на рекламата // Медиа и реклама/

Какво е бъдещето на рекламата

В голямо проучване на Discovery Networks и Future Foundation се изследва влиянието на телевизионната реклама 3485 прочитания

7 ное 2014 Весислава АНТОНОВА 29
Краткият живот на печатницата на Пеевски // Медиа и реклама/

Краткият живот на печатницата на Пеевски

"Принт трейдинг" беше построена преди близо две години с амбициите да е най-модерната печатница 13429 прочитания

7 ное 2014 Весислава АНТОНОВА 13
Каква кола кара Джаро // Медиа и реклама/

Каква кола кара Джаро

Четири години по-късно, продуктовото позициониране все още си пробива бавно път на телевизионния екран 5922 прочитания

5 ное 2014 Весислава Антонова 5
Коя журналистика харесва властта // Медиа и реклама/

Коя журналистика харесва властта

Три неправителствени организации осъдиха желанието на държавните институции да легитимират жълтите медии 3004 прочитания

1 ное 2014 Весислава АНТОНОВА 5
Какъв е резултатът от това, че пазарът вижда двойно // Медиа и реклама/

Какъв е резултатът от това, че пазарът вижда двойно

Медийна инфлация и нов одит на рейтинговите системи очаква бизнеса 4618 прочитания

29 окт 2014 Весислава АНТОНОВА 1
Телевизия в ново измерение // Телекомуникации/

Телевизия в ново измерение

Водещите канали в България вече влагат усилия за развитие на платформите за гледане онлайн 2755 прочитания

28 окт 2014 Весислава Антонова 75
Защо сделката за "Телерик" не е новина за телевизиите? // Медиа и реклама/

Защо сделката за "Телерик" не е новина за телевизиите?

Телевизиите почти не отразяват бизнес новините и от това губят всички 31105 прочитания

28 окт 2014 Весислава Антонова 3
Медиарисърч предлага одит на двете пийпълметрични системи // Медиа и реклама/

Медиарисърч предлага одит на двете пийпълметрични системи

Агенцията излезе с отворено писмо по проблема с измерването на рейтингите на медийния пазар 2255 прочитания

24 окт 2014 Весислава Антонова, Паулина Михайлова 23
Самоличността на Telenor // Медиа и реклама/

Самоличността на Telenor

Предстоящият ребрандинг на "Глобул" е показател, че подмяната на мрежата му напредва 22141 прочитания

22 окт 2014 Весислава Антонова 2
СЕМ и "Медийна демокрация": Вяла предизборна кампания, но най-много нарушения // Медиа и реклама/

СЕМ и "Медийна демокрация": Вяла предизборна кампания, но най-много нарушения

Медийният регулатор и фондацията представиха анализите си за поведението на медиите преди тези избори 2076 прочитания

19 окт 2014 Весела Николаева, Весислава Антонова 6
Тотализаторът търси рекламна агенция за 12 млн. лв. // Медиа и реклама/

Тотализаторът търси рекламна агенция за 12 млн. лв.

Договорът е за три години и според бранша ще е по силите на малко агенции 3319 прочитания

10 окт 2014 Весислава АНТОНОВА 6
Скучно и скъпо послание // Медиа и реклама/

Скучно и скъпо послание

Близо 4 млн. лв. са инвестирали партиите в медийни кампании 1880 прочитания

7 окт 2014 Весислава АНТОНОВА 2
Глобалната дигитална агенция iProspect влиза в България // Медиа и реклама/

Глобалната дигитална агенция iProspect влиза в България

Медиа агенциите Carat и Vizeum ще предлагат услугите и 3408 прочитания

3 окт 2014 Весислава АНТОНОВА
Радиоприятели // Медиа и реклама/

Радиоприятели

Пазарът направи сериозна крачка напред и е готов да се обедини около един доставчик на рейтингови данни 2756 прочитания

26 сеп 2014 Весислава АНТОНОВА 6
ТВ пазар на ръба на нервна криза // Медиа и реклама/

ТВ пазар на ръба на нервна криза

Медиа агенции и рекламодатели се опасяват, че рейтинговата война между bTV и "Нова" пречи на целия пазар 8032 прочитания

20 сеп 2014 Весислава АНТОНОВА 22
Какво смущава в БНР // Медиа и реклама/

Какво смущава в БНР

Една година след управлението на Радослав Янкулов относителното спокойствие в радиото е нарушено 9740 прочитания

24 часа 7 дни

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 29

Капитал

Брой 29 // 25.07.2015 Прочетете
Капитал Daily, 30.07.2015

Капитал Daily

Брой 143 // 30.07.2015 Прочетете
Капитал Light, брой 29

Капитал Light

Брой 29 // 25.07.2015 Прочетете