Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация
25 ное 2016, 13:48, 7591 прочитания

Храни и напитки: Традиционни вкусове и нови продукти

Седем от дружествата в топ 20 за сектора са работили на загуба през 2015 г. въпреки увеличените продажби

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Месни и млечни компании, производители на олио, кафе, безалкохолни напитки, биопродукти. Предметът на производство на фирмите от хранителния бранш, които влизат в топ 20 на класацията "Гепард", е твърде разнообразен. Разнообразни са и ръстовете на продажбите на компаниите от сектора за 2015 в сравнение с предходната година - от 60 до над 4400 процента. Седем от дружествата обаче са работили на загуба въпреки увеличените приходи.
 

Добре дошли в бизнес зоната К:PRO. Тук ще намирате анализи и класации по индустрии, а през търсачката КАПИ - индивидуална финансова информация за фирми, както и агрегирани данни по икономическите сектори и региони. За да имате достъп до всичко на capital.bg, включително до бизнес зоната, изберете абонаментен план Капитал PRO.

Вече имате абонамент?

Капитал PRO * За бизнес читателите на Капитал

  • Достъп до сайта capital.bg новини, коментари, анализи, архив

    Достъп до сайта Capital.bg

    Capital.bg публикува около 900 статии месечно (бизнес новини, коментари и анализи) - всичко важно, което трябва да знаете, за да вземате информирани решения за бизнеса си и в личен план.
    Абонаментът осигурява достъп до това съдържание без значение от устройството, което ползвате - компютър, телефон или таблет.

  • K:Reader за седмичния Капитал и списанията към него

    K:Reader за седмичния Капитал

    K:Reader е нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия. Той позволява да прочетете целия вестник без да търсите отделните статии в сайта, но също и да коментирате, споделяте и препоръчвате..

    С K:Reader може да четете списание LIGHT и всички допълнителни издания, които излизат заедно с вестника и се намират в библиотеката на capital.bg.

    Вижте K:Reader за Капитал
    Вижте K:Reader за LIGHT
    Вижте цялата библиотека издания

  • K:Reader за Капитал Daily и списанията към него

    K:Reader за Капитал Daily

    K:Reader е нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия. Той позволява да прочетете целия вестник без да търсите отделните статии в сайта, но също и да коментирате, споделяте и препоръчвате.

    С K:Reader може да четете и всички допълнителни издания, които излизат заедно с вестника и се намират в библиотеката на capital.bg.

    Вижте K:Reader за Капитал Daily
    Вижте цялата библиотека издания

  • Бизнес зоната K:PRO Ново Фирми, индустрии, класации (финансова информация за фирми)

    Бизнес зона К:PRO

    В бизнес зоната K:PRO ще намирате анализи и класации по индустрии, а през търсачката КАПИ - индивидуална финансова информация за фирми, както и агрегирани данни по икономическите сектори и региони.

    Разгледайте K:PRO



* Имате възможност да получавате и вестниците Капитал и Капитал Daily.
Заявете желанието си на abonament@economedia.bg.

Инфографика: Военни игри

България и съседните страни са плацдарм за основните съюзнически учения на натовските армии тази година

Пътно сдружение

Споделеното пътуване облекчава трафика, спестява разходи и щади природата. Сега вече има и мобилно приложение

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Новата музейна вълна

Десетте музея на 2017 г.

Мода за Пирин

WWF пусна колекция облекла, за да привлече вниманието към проблемите на националния парк

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 29

Капитал

Брой 29 // 22.07.2017 Прочетете
Капитал Daily, 20.07.2017

Капитал Daily

Брой 110 // 20.07.2017 Прочетете