Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

// Light / Advertorial

21 апр 2017, 17:32, 687 прочитания

За пръв път младежко изложение в България Youth Expo-Create Your Future представя водещи младежки организации в Европа и в нас

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Публикацията е част от платеното съдържание в Капитал Light.

Организатор на събитието е Националната Мрежа на Младежките центрове по програма BG 06 "Деца и младежи в риск", чиито членове са четирите младежки центъра в Пловдив, Стара Загора, Добрич и Враца. Основната цел на експото е популяризиране на професията на младежкия работник на международно и национално ниво.

В рамките на два дни /26 и 27 април/ ще се проведе изложение на Гребната база в Пловдив, на което участниците - български и европейски младежки организации, ще имат възможност да представят своята работа и дейности по креативен начин пред посетителите, както и да обменят опит и идеи за съвместна работа. Ще се споделят добри практики в областта на младежката работа и неформалното образование между организациите, посветени на работата с млади хора. Паралелно в залите на Младежкия център ще се провеждат неформални образователни дейности на различни теми. Предвижда се да се дискутират установените стандарти за младежка работа в европейските държави.

На 28 април, екипите на четирите младежки центрове на националната мрежа ще проведат обучителни сесии, посветени на представяне на методите си на работа, които са в резултат на двугодишно обучение от Съвета на Европа.

Ще се обсъдят популяризиране на ценностите на Съвета на Европа, методологията и стандарт за качество на младежка работа сред представителите на национални младежки организации, включително и такива работещи с младежи от ромски произход.

Националната мрежа на младежките центрове е създадена през октомври 2016г. със следните цели:

· Да съдейства за включване и повишаване на възможностите за активно гражданско участие на младите хора на национално ниво;
· Да популяризира неформалното образование;
· Да работи за промяна на нагласите на обществото към уязвимите групи, включително младежи от ромски произход;
· Да създаде условия за реализиране и разпространяване на целите и идеите на младите хора;
· Да разшири обхвата на дейност на младежките центрове;
· Да участва в изграждането на младежки политики на национално ниво и на единен стандарт за младежка работа;
· Да повиши качеството на работа и компетенциите на младежките работници и ромските медиатори чрез обмяна на опит и добри практики;
· Да популяризира длъжността "Младежки работник" и да повиши общественото доверие към професията;
· Да изгради единен стандарт за младежка работа;
· Да осъществява сътрудничество с български и чуждестранни младежки организации, с цел обмяна на опит в областта на образованието, културата, спорта и др.;
· Да популяризира ценностите на Съвета на Европа - права на човека, демокрация и върховенство на закона и кампании като "Движение за език без омраза" и др.;
· Да изгражда международни партньорства с центрове, притежаващи Знак за качество на Съвета на Европа, както и други сродни организации .

Организаторите на събитието се надяват то да се превърне в традиция, която да бъде спазена от младежките центрове и да популяризира необходимостта от изграждането на повече такива в страната.

Илюстрация


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
24 часа 7 дни

Библиотека / Капитал Авто»

Капитал Авто
Капитал Авто

Тенденциите от автосалона в Женева

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Advertorial" Затваряне
Най-доброто от интериорния дизайн за 2016 във вашите ръце

Финансиране през Kickstarter - do's and dont's

Представители на три български проекта разказват какво е добре да се прави и какво не

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

Дяволът в сандвича

The Founder е за драмата на човека, развил "Макдоналдс" до световна верига

Т(р)айната градина

Полезни съвети за всички, решили да превърнат балкона си в градина

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 16

Капитал

Брой 16 // 22.04.2017 Прочетете
Капитал Daily, 27.04.2017

Капитал Daily

Брой 65 // 27.04.2017 Прочетете