Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

// Light / Advertorial

10 юли 2017, 0:00, 2091 прочитания

The Big Beefeater Challenge: MIAM

The Big Beefeater Challenge представя петима артисти, поканени от Beefeater Gin да покажат лондонската естетика, приложена върху това, което умеят да правят най-добре.

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Публикацията е част от платеното съдържание в Капитал Light.

The Big Beefeater Challenge представя петима артисти, поканени от Beefeater Gin да покажат лондонската естетика, приложена върху това, което умеят да правят най-добре. Всеки от тях създава проект, вдъхновен от мотото IT HAS A BIG TASTE и предизвикава следващия човек с "изключителен вкус" по веригата.

MIAM продължават историята от картината на Жоро Панчев (виж тук) и ни поднасят нещо вълнуващо за похапване. Стилът на Мира и Ангел е лесно разпознаваем и както сами го определят - "малко откачен". Ако поне веднъж си попадал на тяхно събитие, то знаеш, че храната им е повече от вкусна, около нея гравитират все интересни хора, а социалното взаимодействие е сигурно. Семпло, с подчертан натурален вкус и без прекомерна обработка - това е начинът, по който MIAM разбират храната и начина, по който ни я представят в The Big Beefeater Challenge.

Как разбирате IT HAS A BIG TASTE?

Ангел: IT HAS A BIG TASTE допълва нашата концепция, че това, което има "най-голям" вкус, е пред очите ти - то е това, което е в сезон, което е прясно.
Мира: За мен чистата храна е съставена от малко компоненти, но те си пасват чудесно. Иска ми се да излезем от рамките на вкуса и храната да е преживяване, да кара хората да мислят. Да се запитат какви са продуктите, как е приготвена, кой я е приготвил.
А: Да разказва история, да има загадка.

Каква е връзката между проекта на Жоро Панчев и вашия?

М: Проектът на Жоро е изкуство, а то е много вдъхновяващо за нашата работа.
А: Също така направихме връзка чисто цветово. При храната нямаш неестествени цветове, по-натурални са, но сме гонили да има красиво червено.
М: Излязохме навън и се огледахме за подходящи продукти. Така на пазара, например, събрахме всичко най-свежо, което бабите сутринта бяха откъснали. Сега е добър момент да се сдобиеш със страхотни свежи подправки.

От кое пазарче си пазарувате?

М: В случая отскочихме до това в Младост.
А: Там има много хора, които отглеждат сами продуктите си и после ги продават.
М: Искаме да избягаме от масовостта и затова се ориентираме към по-малките производители. Вярвам че трябва да сме от хората, които да покажат, че това е много по-устойчиво, отколкото най-лесното - да подкрепиш конвенционалното производство. Избрали сме по-трудния начин въпреки пречките - да отидем да намерим сами нужните продукти, да ги докоснем, да ги изберем.

А по пазарчетата намират ли се лесно по-специфични продукти?

М: Трудно е, но всичко постигаме с много информация и любопитство. Например, ако видя дадено растение, веднага започвам да се питам - ядливо ли е, не е ли, започвам да го проверявам. Имам даже едно мобилно приложение, което по снимка вади профил на растението с информация за него.

Илюстрация



Отглеждате ли си растения?

А: Ще започнем съвсем скоро, когато ще имаме ново място, нова кухня. Там ще имаме и дворче и ще си отглеждаме продукти. За момента отглеждаме само "microgreens", малки растения.

Какво е лондонското вдъхновение във вашия проект?

А: За нас Лондон е събирателен образ на различни култури, които съществуват в симбиоза. Когато различни нации работят заедно се получава много интересен краен резултат, включително по отношение на храната. Може би другото такова място, което събира влияния и вкусове от цял свят е Калифорния. Street food-а е особено интересен, и не е обезателно, както се случва тук в последните години, само сандвичи и бъргъри.
М: Този колорит е много вдъхновяващ!

Как ви се иска да се развие street food-a при нас?

А: В цял свят добрия street food е дело на местни хора, които работят с локални продукти и правят, това което правят, с много любов. Много ми се иска у нас хората да спрат да смятат, че пет лева за сандвич с ръчно омесен хляб е много, но за кутия цигари не е. Street food-а в България трябва да бъде нещо наистина българско, дори да е елементарно - печена чушка в хляб, например, просто да знаеш, че е крафт, натурално. Едно нещо трябва да се продава на дадено място, но да има голяма опашка, защото хората наистина го харесват.

Как обичате джина си?

М: Аз го предпочитам в храната. Можеш да сготвиш много хубава риба, маринована с джин, лайм и всякакви подправки и зелени чайове.
А: Това, което ми допада в Beefeater е, че е цитрусов и има пиперливи нотки. Връзва се чудесно с риба, подходящ е и за десерти. Като напитка го обичам с тоник и много ми допада начинът, по който го приготвят в СПУТНИК - с мащерка и чушка. Супер просто, но подчертава уникално вкуса на джина.

Издадохме ти няколко снимки от работния процес, виж завършения проект на MIAM тук.

Следващият предизвикан в The Big Beefeater Challenge е моделът и музикален селектор Ивета Димитрова.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

29 ноември, 2017 г.
София Хотел Балкан

capital.bg/conference

12 годишна конференция Сделки и инвеститори



Акценти в програмата:
Икономически обзор на региона и какво да очакваме занапред
Гледната точка на инвеститорите за перспективите пред България
Най-важните сделки за годината и какво стои зад техния успех
Завръща ли се дяловото инвестиране като важен инструмент за финансиране
Кои активи и сектори ще бъдат в радара на инвеститорите през 2018


24 часа 7 дни

Библиотека / Гепард»

Гепард
Гепард

Класация на най-динамичните малки и средни компании в България.

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Advertorial" Затваряне
The Big Beefeater Challenge: Пламен Димитров

The Big Beefeater Challenge представя петима артисти, поканени от Beefeater Gin да покажат лондонската естетика, приложена върху това, което умеят да правят най-добре.

Франсоаз Шомбар: Бъдещето е по-добро от настоящето

Главният изпълнителен директор на Melexis пред "Капитал"

Твърде бързо, за да е хубаво

Вече се чуват предупреждения, че препускането на румънската икономика с ръст от 8.6% може да доведе до катастрофа

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

В търсене на Левски

"Възвишение" е верен на романа и доброто жанрово кино

Широк екран

Акцентите в афиша на "Киномания 2017"

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 46

Капитал

Брой 46 // 18.11.2017 Прочетете
Капитал Daily, 22.11.2017

Капитал Daily

Брой 179 // 22.11.2017 Прочетете