Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

// Light / Advertorial

25 юли 2017, 14:23, 1828 прочитания

The Big Beefeater Challenge: Пламен Димитров

The Big Beefeater Challenge представя петима артисти, поканени от Beefeater Gin да покажат лондонската естетика, приложена върху това, което умеят да правят най-добре.

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Илюстрация

Публикацията е част от платеното съдържание в Капитал Light.

The Big Beefeater Challenge представя петима артисти, поканени от Beefeater Gin да покажат лондонската естетика, приложена върху това, което умеят да правят най-добре. Всеки от тях създава проект, вдъхновен от мотото IT HAS A BIG TASTE и предизвиква следващия човек с "изключителен вкус" по веригата.

Пламен е фризьор от 16 години, понякога работи по 16 часа, а през ножиците му са минали много по 16 щастливи клиенти. Независимо дали прави ежедневна прическа в салона или подготвя модел за корица на списание, Пламен гледа на работата си като на приключение. Забъркваме го в THE BIG BEEFEATER CHALLENGE, за да ни забърка вълнуващ коктейл от цветове, така както го правят на негова територия.

Проекта на Пламен виж тук, а повече за него чети надолу:

The Big Beefeater Challenge: Пламен Димитров

Фотограф: Михаил Новаков


Как разбираш IT HAS A BIG TASTE?
В контекста на моята професия това е нещо смело, което не попада в шаблон. Бих го определил като такова, ако носи собствен и неповторим стил, от цветовете до подстригването, и доставя наслада на моите рецептори.

Каква е връзката между твоя проект, този на Жоро, на Ивета и на MIAM?
Общото между нас е BEEFEATER и градската идея в ядрото на проектите. Всички правим нещо в цвят, което търси промяна, което претърпява някаква своя еволюция. Вдъхновиха ме градските детайли от проекта на Жоро, контрастите в цветовете на MIAM и мръсната, секси музика на Ивета. Реших да не се придържам към червеното, което е в основата на проекта на Жоро, а да го допълня с жълтото на лимона, който пък е партньор на джина в почти всеки коктейл.

Бил ли си в Лондон?
Не, но планирам скоро да попълня този пропуск. От приятели, интернет, филми и клипове обаче имам една много конкретна представа за него. Естетиката му е нещо, което ми допада - изчистени линии, без излишен романтизъм. Това и исках да пресъздам в проекта си за THE BIG BEEFEATER CHALLENGE. В същото време потърсих баланса между мъжкото и женското, и работих върху два модела. В нашата работа мъжкото често бива пренебрегвано и изостава, а тук и самото подстригване е много геометрично и минималистично, с прави линии, все в посока концепцията на проекта.

Кои са лондонските влияния, които ти допадат?
Индивидуалността, смелостта да интерпретираш модата по свой начин без да се интересуваш от мнението на другите. Да добавиш туист от себе си във всяка визия. Иска ми се и тук да има повече индивидуалност, особено сред младите хора.

The Big Beefeater Challenge: Пламен Димитров

Фотограф: Михаил Новаков


А какво си струва да "изнесем"?
Във фризьорството имаме доста добри артисти, които търсят изява. Уви, пазарът е консервативен и ги бута към комерсиалното. Колкото по-смели обаче стават клиентите, толкова повече и фризьорите ще могат да се разгърнат. И тогава наистина ще можем да покажем, че и у нас има талант.

Кого да държим под око в твоята сфера?
Toni & Guy, страхотна лондонска академия със салони в много от големите градове. Не можем да подминем барбър шоповете, защото това е огромна тенденция и Лондон има какво да покаже. Местата са винтидж и имат много характер. Тази тенденция дойде и в София, където също вече имаме салони, изцяло посветени на грижата за брадата. Дръжте под око англичаните от Apothecary 87 за нещо интересно около брадите. Guy Tang е трети човек, от когото често черпя вдъхновение - колорист, който има изключително усещане за цвят и комбинации. Неотдавна пусна и собствена марка бои и е доста нашумял.

Как обичаш джина си?
Чист, с лимон и много лед.

Издадохме ти няколко снимки от работния процес, виж завършения проект на Пламен тук.

Следващият предизвикан в The Big Beefeater Challenge са създателите на плодови сладоледи с кауза - POWER POPS.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Advertorial" Затваряне
Празник на Рила Планина 2017

Намалени цени на билетите за лифтовете в Боровец за празника на Рила планина

Ожени се в София и плати на Ким Чен Ун!

Как България налага санкциите на ООН срещу Северна Корея

Тия приказки отново не са за по телефона

Кой не иска да има контрол над подслушването

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

Тъмната кула

Смела адаптация на Стивън Кинг, за повече прочетете книгите

Gorgeous Стара планина

Латвийският съвременен артист Луи Грудулс за вдъхновения от Стара планина проект [a]way

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 33

Капитал

Брой 33 // 19.08.2017 Прочетете
Капитал Daily, 17.08.2017

Капитал Daily

Брой 126 // 17.08.2017 Прочетете