Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

// Light / Лица

7 окт 2010, 15:07, 5408 прочитания

Играчка плячка

Христо Тенчев от XS Software за страхотните възможности на FB платформата

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Facebook навсякъде...

Най-голямата социална мрежа увеличава влиянието си чрез партньорства със Skype и Microsoft

22 окт 2010

Mark Zuckerberg likes this

Фейсбук ще продължи да присъства в ежедневието ви със или без ваше съгласие

10 окт 2010

За виртуалното "овцевъдство"

Елия и Боби от магазина за ръчноправени подаръци "100 овце" за бизнес предимствата на социалната мрежа

7 окт 2010


Христо Тенчев е изпълнителен директор и председател на борда на директорите на XS Software. Той е на 24 години. Създава компанията за браузър базирани игри като на шега заедно със свой приятел, когато е последна година в гимназията. Междувременно завършва Технически университет - София, със специалност "Компютърни системи", а в момента прави MBA в Open University England. Говори български, английски и немски, обича да играе компютърни игри и следи изкъсо новите възможности за разрастване на неговия бизнес, който дава работа на повече от 120 души. Една от тях се казва Facebook.

Защо решихте да използвате Facebook като платформа за LadyPopular*?
Facebook е най-голяма социална мрежа в света, както и сайт номер 2 след Google. Ако правите приложение за социална мрежа няма как да не сте и във Facebook. Иначе работим и с други мрежи като Friendster, Orkut и др. LadyPopular е браузър базирана игра, така че нямахме много допълнителни неща за правене освен основната интеграция към Facebook. Допълнихме и няколко "социални" опции за по-лесна покана на приятел (изпращане на подаръци, възможност за комуникиране на резултатите с останалите играчи и т.н.)

Какво спечелихте?
Успяхме да привлечем около 150 000 активни потребители като резултат на първия тест. В момента работим усилено върху оптимизацията на самата игра. Това което забелязахме, е, че потребилите на free2play модел (безплатни игри - бел.авт.) игрите във Facebook са около 10 пъти по-несклонни да плащат за виртуален ресурс, отколкото в нормална браузър игра. Вярваме, че е възможно да се постигнат по-добри резултати с оптимизация на самата игра.

Смятате ли да интегрирате и другите си игри във Facebook?
Да, под шапката на Madmoo.com целим да пуснем Facebook версия на най-голямата българска онлайн игра - "Хановете", но под малко по-различно име: Emperor. Също така си партнираме и с други компании, които създават игри, като публикуваме успешните им проекти. Такава е и играта StreetRacer, която постигна повече от половин милион регистрации след успешния си старт преди около половин година.

Използвате ли Facebook и други социални мрежи, за да популяризирате игрите си?
Да, Facebook е един от маркетинговите ни канали. Възможността за точно таргетиране на рекламите допринася значително за по-ниската цена на регистрация и качеството на закупения трафик.



Какви бизнес възможности ще предлага Facebook за в бъдеще?
Със сигурност основните плюсове на платформата ще се запазят. Очакваме Facebook да продължи да затяга бавно, но внимателно условията за компаниите publisher-и. В момента те налагат своята политика за вътрешна обработка на плащанията, като това ще стане задължително съвсем скоро за по-големите приложения. За това Facebook ще удържа 30% комисиона, което сериозно ще повлияе на бизнес модела на приложенията. За останали възможности остава да чакаме и да се оглеждаме внимателно, Facebook е невероятно силна платформа, предлагаща страхотни възможности за успешни идеи и продукти.

*Lady Popular е последната игра на XS Software
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Улучна криза Улучна криза

Миниатюрните фигурки на уличния скултор Исаак Кордал се настаняват по пловдивските улуци и лампи. Оглеждайте се за тях.

15 сеп 2017, 1684 прочитания

Другият Китай 3 Другият Китай

Френският колекционер Тома Сован събира снимки на непознати китайци. Защо?

15 сеп 2017, 4144 прочитания

24 часа 7 дни

Библиотека / K:ids»

K:ids
K:ids

Списание за родители и близки на деца от 0 до 18. Полезно, практично забавно за учене, възпитание, детска психология.

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Лица" Затваряне
За виртуалното "овцевъдство"

Елия и Боби от магазина за ръчноправени подаръци "100 овце" за бизнес предимствата на социалната мрежа

Българският Лас Вегас

Доскоро познат като градът на митниците, Свиленград постепенно смени бизнес модела си и се превръща в хазартен център

Газови войни

Липсата на комуникация и използването на готови модели спънаха опита за пазарни правила в газовия сектор

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

Бандата на Содърбърг

Обикновеният човек надхитря системата в криминалната сатира "Късметът на Логан"

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 38

Капитал

Брой 38 // 22.09.2017 Прочетете
Капитал Daily, 26.09.2017

Капитал Daily

Брой 146 // 26.09.2017 Прочетете