Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

// Light / Лица

7 окт 2010, 15:07, 6550 прочитания

За виртуалното "овцевъдство"

Елия и Боби от магазина за ръчноправени подаръци "100 овце" за бизнес предимствата на социалната мрежа

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Шев и кройка

Направи си сам коледна украса с Елия Атанасова от "100 овце"

12 дек 2014

Под моята вълшебна завивка

Ръчно изработените продукти са не само атракция за децата, а и добра бизнес ниша за предприемачи с въображение

13 апр 2012

Facebook навсякъде...

Най-голямата социална мрежа увеличава влиянието си чрез партньорства със Skype и Microsoft

22 окт 2010

Mark Zuckerberg likes this

Фейсбук ще продължи да присъства в ежедневието ви със или без ваше съгласие

10 окт 2010

Играчка плячка

Христо Тенчев от XS Software за страхотните възможности на FB платформата

7 окт 2010
Елия Атанасова и Борислав Милоев са създателите и управители на магазина за ръчно правени подаръци и неща за домашен уют "100 овце". Там ще намерите кукли, пачуърк одеяла, ръчно рисувани възглавници, чанти – най-вече неща от текстил, които са едновременно красиви и практични. Елия и Боби казват, че са управители най-вече на себе си, за което много им завиждаме. Преди са се занимавали с неща като финанси, счетоводство, телекомуникации, журналистика и енергетика... Създали са магазина-студио-ателие "100 овце" с желанието да се посветят на нещо ново, различно и цветно. Използват Facebook като основен канал за комуникация със своите клиенти и популяризиране на техните продукти. Да видим защо.

С какво се занимавате в момента?

В момента се грижим за магазина и неговата онлайн версия, което включва какви ли не задачи: от досадните дейности по планиране и бюджетиране до къде-къде по забавното изработване на много и различни пухкави артикули, снимането им, поддържането и актуализацията на сайта, блогване, фейсбукване … и не на последно място обслужване на клиентите във физическия ни магазин. Общо взето, радваме се на разнообразие.

Защо решихте да популяризирате бизнеса си във Facebook?

Facebook е подходящ от гледна точка на това, че човек лесно може да открие потенциалните си потребители или те да го намерят. Представянето на нещото, което правим във Facebook е забавно и за двете страни. Хубавото е, че с помощта на тази социална мрежа човек може да разбере наистина много неща за клиентите си, да чуе тяхното мнение и да получи обратна връзка … все много и все важни неща за един прохождащ бизнес.

Какви трудности срещнахте?

Не бихме ги нарекли чак трудности, просто има неща, които не са съвсем лесни. Например да направиш томбола с 3000 "харесващи", опитвайки се лесно да извадиш и разпечаташ всички имена.

Какви са предимствата?

Например това, че лесно можеш да споделиш много нови неща с хората, които искат да ги научат, защото харесват страницата ни, или пък да разгледаш статистика за "харесващите" страницата по демографски показатели, макар и в не безкрайно детайлен вид, да разбереш какво кара хората да кликат повече върху like и какво им харесва.Може би най-важното нещо е, че можеш да попиташ харесващите страницата за много неща и да получиш смислена обратна връзка … все полезни неща. Много хора идват в магазина ни и казват, че са се присъединили към групата. Макар че не можем да кажем какъв процент от реалните ни клиенти са това, тях ги има и това ни прави много щастливи.

Използвате ли и други социални мрежи, за да привличате клиенти и да популяризирате дейността си?

Усилията ни са съсредоточени основно във Facebook. Twitter е супер, но визуалната комуникация е по-естествена във Facebook, а ние споделяме много снимки на неща, които правим.

Рекламирате ли се по традиционен начин?

Да, но ограничено - флаери и други печатни материали. Но основно разчитаме на интернет реклама, защото е най-икономична за относително нов бизнес като нашия.

Какви бизнес възможности ще предлага Facebook в бъдеще според вас?

Вероятно ще има все повече възможности за забавление на потребителите – различни игри, които ще могат да се комбинират с промоции и реклама, позициониране на продукти. През идните месеци сме планирали различни интересни неща, с които да забавляваме хора, които харесват нашата страница, а и да напомняме за новото около нас. В краткосрочен план ще организираме конкурс и томбола с награди, така че всички са поканени да се забавляват и печелят на facebook.com/100ovce.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Колко е важно да бъдеш несериозен Колко е важно да бъдеш несериозен

Режисьорката на комедията "Белгийският крал" Джесика Удуърт за стереотипите и работата в международен екип

30 мар 2017, 5948 прочитания

Unhappy соц 19 Unhappy соц

Живещата във Великобритания фотографка Красимира Буцева изследва комунистическия режим и фалшивата носталгия по него

24 мар 2017, 8960 прочитания

24 часа 7 дни

Библиотека / Капитал Авто»

Капитал Авто
Капитал Авто

Тенденциите от автосалона в Женева

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Лица" Затваряне
Играчка плячка

Христо Тенчев от XS Software за страхотните възможности на FB платформата

804.5 млн. причини за недоволство от "Газпром"

"Газпром" дава възможност цените да се доближат до пазарните, но това не означава, че те автоматично ще паднат

Как МВР може да изгуби 50 млн. лв.

Проблемите се дължат на микс от корупция и липса на капацитет

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Попътен low cost вятър

Летни културни събития из Европа, достижими чрез нискотарафни линии

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 16

Капитал

Брой 16 // 22.04.2017 Прочетете
Капитал Daily, 24.04.2017

Капитал Daily

Брой 62 // 24.04.2017 Прочетете