Регистрация

// Light / Post-it

2 8 мар 2012, 14:25, 1884 прочитания

3 см над земята ООД

Япония

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
3 см над земята ООД


Японската компания Air Danshin Systems Inc. разработи специална система, която предпазва жилищата и хората по време на земетресение чрез... левитивация. Решението на фирмата е на ръба на научната фантастика – когато земята започне да се тресе, сензорът на специален апарат засича вибрацията и започва да освобождава въздух от резервоар в рамките на 0.5 до 1 секунда, така че той да заеме специално разработеното пространство между пода и основата на къщата. Така въздушното налягане повдига домовете на 3 см от земята, земетресението се усеща слабо, а свърши ли, къщите се връщат обратно на земята. Според сайта Spoon & Tamago новата технология изисква по-малко поддръжка и разходи в сравнение с други подобни.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още от Post-it

Невидим билборд Невидим билборд

САЩ

31 юли 2015, 673 прочитания

Ах, този Моцарт Ах, този Моцарт

България

31 юли 2015, 533 прочитания

24 часа 7 дни

Библиотека / Технологии за бизнеса»

Технологии за бизнеса
Технологии за бизнеса

Поредицата представя ключови тенденции в технологиите и тяхното влияние върху подобряване на работата на компаниите.

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Post-it" Затваряне
Нова глава

Ню Йорк

Земеделски фондове за напреднали

Новият период на европарите за фермери започна с много проекти, малко пари и доста условия

Има ли място за малките

Четири истории за това какво е да направиш нова агенция при свит рекламен пазар

Лукс под звездите

Глемпинг е новата мода в Европа сред къмпингарите с претенции

Звездите са звезди

Хотелите от висок клас по морето са пълни и има търсене на продукта им

Висок градус

Свежите коктейли на лятото

Мечта, наречена Марго

"Хартиени градове" е за сладките мъки на порастването

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 30

Капитал

Брой 30 // 01.08.2015 Прочетете
Капитал Daily, 31.07.2015

Капитал Daily

Брой 144 // 31.07.2015 Прочетете
Капитал Light, брой 30

Капитал Light

Брой 30 // 01.08.2015 Прочетете