Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация
2 27 апр 2017, 10:55, 21928 прочитания

Ново място, ресторант: Hamburguesa Nostra

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg


Hamburguesa Nostra (ще отвори врати на 2 май) е испанска верига, която повечето хора, ходили в Мадрид (и не само), ако не посетили, поне са забелязали. В политиката на веригата е залегнало разделението на два типа заведения – бързо хранене и ресторант. Българският франчайз е от втория тип.
Ресторантите са част от по-голяма компания – Raza Nostra, занимаваща се с производството и продажбата на месо и месни продукти. "Изходният материал" са местни испански породи животни, с което вече 40 години старата испанска фамилия месари опазва и разпространява локалното животинско наследство.

Месото в бургерите в София идва готово директно от заводите в Испания. Има само от телешко месо, има с добавка от гъши дроб, "по селски" и по други различни рецепти. Всичко останало около бургера – хлебчето (безглутеново, доматено, бирено, със сусам, чабата и т.н.), салатата, лукът, доматите, картофките – се произвежда тук.

Менюто е в четири стъпки – три салати, три предястия, около 20 вида бургери (от 12.90 до 19.90 лв.) и три десерта. Предлага се наливна бира Erdinger, бяло, червено и розе на бутилка (19.90 лв.) – българско и испанско. Виното на чаша е италианско.

Ново място, ресторант: Hamburguesa Nostra

Фотограф: Цветелина Белутова


Бургерът пристига при клиента "чист" – питка, маруля, пресен лук и домат. Към него, включени в цената, идват и пържените картофки и една стандартна добавка – бекон, сирене, кисели краставички и т.н. Всяка следваща струва един лев. Сосовете, десет на брой, са на масата, за да прецениш сам какъв да си сложиш. Има, разбира се, и напълно сглобени бургери по рецепта на испанците, както и т.нар. дегустационно меню – минибургери от всички видове. Пак такива минибургери са включени и в детското меню (7.90 лв. с две топки сладолед и безалкохолна напитка).



Обедното предложение е бургер с безплатна напитка (бира, чаша вино или вода/безалкохолна напитка) за 12.90 лв. Ако искаш и кафе, доплащаш само лев, за десерт – само два лева (4.90 лв. стандартно).

Накрая четири добри новини: бургерите ще се предлагат и сурови за приготвяне вкъщи; скоро ще може да се правят поръчки по телефон или през сайта; имат програма за лоялни клиенти и предстои отварянето на още два ресторанта в София.

Hamburguesa Nostra ще отвори на 2 май и е на ул. "Георги С. Раковски" 113
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

"Грозд" revisited 5 "Грозд" revisited

Балканска кухня от шеф Андре Токев

16 юни 2016, 17202 прочитания

Gastrothèque L’Art De Vivre Gastrothèque L’Art De Vivre

Това място не навява особено добри спомени с предишното си битие, когато се наричаше Sorry, Charlie. С него, сори, но се сбогувахме

10 юли 2015, 10434 прочитания

24 часа 7 дни
 
Сезонът на "гастарбайтерите"

Туристическият бранш не е единодушен в оценката си за увеличаващия се брой чуждестранни работници в сектора

Пожар по време на възход

Пожар унищожи стока за 9-10 млн. лв. на най-големия търговец на дрехи втора употреба, продавани онлайн - Remix. Компанията обаче планира рестарт след месец

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Френски междузведни войни

Люк Бесон за скъпото удоволствие да се върнеш към детството

Мода за Пирин

WWF пусна колекция облекла, за да привлече вниманието към проблемите на националния парк

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 29

Капитал

Брой 29 // 22.07.2017 Прочетете
Капитал Daily, 26.07.2017

Капитал Daily

Брой 113 // 26.07.2017 Прочетете