Регистрация

// Политика и икономика / България

85 15 авг 2012, 15:44, 8623 прочитания

"Тигрите" на Борисов отишли на мач с правителствения Ербъс (обновена)

Премиерът не вижда нищо лошо в ползването на Авиоотряд 28 за мач на неговия отбор

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Борисов: Даваме правителствените самолети на всеки, който ги поиска

Еърбъсите били "втора ръка" и пилотите им трудно набират летателни часове, защото се използват рядко

14 сеп 2012

Авиоотряд 28 нямал лиценз за търговски превози

Това става ясно от отговор на Главна Дирекция "Гражданска въздухоплавателна администрация" до "Капитал"

3 сеп 2012

Да вдигнеш самолета

Въпроси и отговори около историята с Авиоотряд 28, "Тигрите" и "Чавдар" - Етрополе

17 авг 2012

Полет над закона

Правителственият самолет е ползван от футболни отбори, въпреки че с него може да лети само държавната администрация и делегации

15 авг 2012

Отборът, платил за полета с Авиоотряд 28, няма вписан финансов отчет от три години

ПФК "Чавдар Етрополе", който е играл приятелски мач с "Тигрите" от Бистрица, се държи от фирми на депутата от ГЕРБ Емил Димитров

15 авг 2012

О, Тигре, Тигре...

Бойко Борисов не стана футболист на годината, но взе купата на аматьорската лига

1 юни 2012

София дава 500 хиляди лева за стадиона на "Тигрите" на Борисов

Парите са от столичния приватизационен фонд

23 апр 2012

Линк досие

Бойко Борисов

Бойко Методиев Борисов е министър-председател на България ...

Цялото досие
Авиоотряд 28 летял по заявка на БФС

Генералният директор на Авиоотряд 28 Пенчо Пенчев заяви пред "Дневник", че ползването на правителствения Ербъс ставало по заявка от Българския футболен съюз (БФС). По думите му процедурата е: БФС пише до Министерски съвет, ако има резолюция "Да", авиотряд 28 изпълнява полета. Пенчев отказа да отговори къде може да се видят тарифите за подобни "граждански полети" и дали всеки може да наеме машина от Авиоотряд 28 с думите: "аз съм в отпуска, а вие ме занимавате с глупости".
Министър-председателят Бойко Борисов

Линк досие

Бойко Методиев Борисов е министър-председател на България ... Цялото досие

потвърди пред журналисти, че отборът на "Бистришките тигри" е летял с правителствения самолет Ербъс до Варна за да участва в приятелски мач. Участие в мача е взел и самият Бойко Борисов

Линк досие

Бойко Методиев Борисов е министър-председател на България ... Цялото досие

, който играе като централен нападател в отбора от Бистрица.

"Да, пътували са. С писмо от футболния съюз сме си платили както всички футболни клубове плащат, когато пътуват с него. Не виждам нищо лошо", посочи Борисов, цитиран от "24 часа".

По-рано днес новината бе потвърдена и от транспортния министър Ивайло Московски, който заяви в интервю за ТВ7, че ползването на правителствения самолет е абсолютно законно и това не е струвало нищо на данъкоплатците.

Разкритието, че отборът на премиера е летял с Авиоотряд 28, направи в днешния си брой в. "Преса". Според вестника сметката за полета била платена от депутата от ГЕРБ Емил Димитров. Със същия полет пристигнали съперниците от футболен клуб "Чавдар" Етрополе. Срещата се е играла в края на юли на стадион "Тича" във Варна, а премиерът Борисов е играл цял мач.

Според "Преса" причина за полета била загуба на премиера при игра на карти на вързано в Евксиноград. Борисов обещал да изпълни едно желание на съперника си - депутат от ГЕРБ. Победителят поискал премиерът да играе с "Витоша" Бистрица срещу "Чавдар" Етрополе, на който Емил Димитров е почетен президент. Пред изданието Димитров определя като "небивалици" твърденията за играта на карти и обяснява, че мачът бил част от предсезонната подготовка на двата тима.

Московски: И други отбори са летяли с Ербъса

"Както всички знаете, правителственият самолет многократно е бил ползван за хуманитарни нужди. Многократно е бил ползван и за превоз на най-различни футболни и спортни отбори", заяви Московски. Според него има процедура, която изчислява какъв е разходът, услугата се фактурира и се заплаща. "Доколкото аз съм запознат, фактурата е разплатена, услугата е абсолютно 100% заплатена, законна", каза Московски.

"Можете да бъдете абсолютно убедени, че съвсем законно е извършена тази услуга и разплатена по абсолютно законен начин. Всеки футболен отбор си разполага с бюджет за своята подготовка и всеки един отбор си избира начина къде да си играе", добави Московски в предаването на водещия Николай Бареков.

Борисов: "Защо не питате за Левски и ЦСКА, а само за Бистрица"

По-късно през деня темата бе коментирана и от премиера Борисов, който е на посещение във Варна. "Да, пътували са. С писмо от футболния съюз сме си платили както всички футболни клубове плащат, когато пътуват с него. Не виждам нищо лошо", посочи Борисов.

Той заяви, че правителственият самолет е използван от различни футболни отбори над 20 пъти и допълни, че отборът на "Витоша" Бистрица също има право на това.

По думите на премиера сметката за полета е била платена от "Чавдар" Етрополе. Според него етрополският тип е платил около 20 хил. лева по фактура. "Друг път не се е случвало бистришките тигри да пътуват със самолет на правителството", допълни Борисов.

Борисов видимо се подразни на въпросите на журналистите. "За Левски защо не питате? За ЦСКА защо не питате? Какъв по-различен отбор са Бистрица? Те не са ли момчета, какви са?", заяви той, цитиран от медии, присъствали на събитието.

Ербъсът прибра и контузен министър

Преди дни в. "Труд" съобщи, че правителственият Ербъс е летял извънредно до Евксиноград, за да вземе контузилия се външен министър Николай Младенов. Дипломат №1 пострадал при гмуркане в морето. След като научил за случилото се, премиерът Борисов веднага позвънил на директори на болници в София и се разпоредил дипломат №1 да бъде поет от най-опитните специалисти в столицата. Заради съмнения, че външният министър има счупване, бил транспортиран с правителствения самолет, писа "Труд". От летището Младенов бил откаран в университетската болница "Лозенец" (б.р. бившата правителствена), където му била оказана специализирана помощ.

Анкета

Редно ли е правителственият Ербъс да вози "Тигрите" от Бистрица?

За да гласувате в анкетата, натиснете върху предпочитания от вас отговор.
// Kапитал
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Етикети: Бистрица Бойко Борисов

Линк досие

Бойко Методиев Борисов е министър-председател на България ... Цялото досие

Витоша Емил Димитров Етрополе тигри футбол

85 коментара

Избор на тип:
15 авг 2012 11:14 1

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

Преглед на профил Марин Рейтинг: 678 Неутрално
15 авг 2012 11:14 2
- +Оценка
-11 +182

Това е огромен скандал и ще коства много на това правителство.
Не може, който си поиска да лети с правителствения самолет. Аз ако реша дали ще ми го дадат? Този мач не е хуманитарна акция.

_____

... потим ... не за славата ... създава изкуство!
 
Преглед на профил GM Рейтинг: 763 Весело
15 авг 2012 11:16 3
- +Оценка
-6 +130

"Според "Преса" причина за полета била загуба на премиера при игра на карти на вързано в Евксиноград."


Ахахахаха, виц!

 
Преглед на профил petar_333 Рейтинг: 1234 Неутрално
15 авг 2012 11:17 4
- +Оценка
-3 +164

Този клуб "Чавдар" Етрополе много бил много богат! Плаща за чартърни полети от София до Варна и обратно за да играе с отбора на село Бистрица!Интересно...

 
Преглед на профил Arexander Рейтинг: 739 Весело
15 авг 2012 11:19 5
- +Оценка
-2 +205

Щом лети с правителствения самолет, значи отборът е част от правителството. Премиерът е част от отбора, а отборът е част от кабинета! А избирателите са идиоти

 
Преглед на профил krok Рейтинг: 1015 Неутрално
15 авг 2012 11:20 6
- +Оценка
-2 +127

И аз искам да се повозя на Еърбъса,колко да си приготвя?Или да се картотекирам при Тигрите

 
Преглед на профил vjacho Рейтинг: 3486 Гневно
15 авг 2012 11:21 7
- +Оценка
-72 +27

Успение Богородично е!Хайде да оставим тези гнусотии за друг ден!

 
Преглед на профил Марин Рейтинг: 678 Неутрално
15 авг 2012 11:24 8
- +Оценка
-7 +61

Успение Богородично е- цитат на коментар #7 от “vjacho”

Прав си, ама по-добре недей, че се сещам и за ченгетата-владици.

_____

... потим ... не за славата ... създава изкуство!
 
Преглед на профил dblajev Рейтинг: 329 Неутрално
15 авг 2012 11:27 9
- +Оценка
-3 +75

Те са си платили, най вероятно на пазарна цена от 0,50ЛВ на километър(толкова ще им вземе такси) ;)

 
Преглед на профил Марин Рейтинг: 678 Неутрално
15 авг 2012 11:28 10
- +Оценка
-11 +41

И сега се сетих за един пример:
Обама разреши президенският самолет "Еърфорс 1" да повози Чикагските Бикове за мач до Калифорнния.

_____

... потим ... не за славата ... създава изкуство!
 
Преглед на профил 2.5 Рейтинг: 3534 Неутрално
15 авг 2012 11:29 11
- +Оценка
-5 +102

Отвратен съм.

_____

2.5
 
Преглед на профил Марин Рейтинг: 678 Неутрално
15 авг 2012 11:30 12
- +Оценка
-4 +76

Хрумна ми една бизнес идея:
Правителственият самолет да се дава срещу заплащане за чартърни полети. Например може Цеца Величкович да отлети до морето да даде концерт.

_____

... потим ... не за славата ... създава изкуство!
 
15 авг 2012 11:34 13

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

Преглед на профил niki2003 Рейтинг: 1227 Неутрално
15 авг 2012 11:42 14
- +Оценка
-2 +80

Нахалници такива!

 
15 авг 2012 11:44 15

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

Преглед на профил Софианец2 Рейтинг: 460 Неутрално
15 авг 2012 11:49 16
- +Оценка
-1 +99

Да видим фактурата....

 
Преглед на профил rosko1306 Рейтинг: 667 Неутрално
15 авг 2012 11:56 17
- +Оценка
-1 +93

Капитал, анкетата ви е безумна! Я сложете набързо един отговор "Не, защото не им е бащиния" и да видите резултатите. Какво е това не..... Това НЕ не е НЕ.

 
Преглед на профил Stardust Рейтинг: 1642 Любопитно
15 авг 2012 11:59 18
- +Оценка
-1 +74

Че е платена услугата съмнение няма. От чий джоб се пита?

 
Преглед на профил philipotel Рейтинг: 767 Неутрално
15 авг 2012 12:04 19
- +Оценка
-2 +78

Колко ще стува да организираме на Бойко, Тигрите и цялото правителство един еднопосочен полет за някъде надалеч?

 
Преглед на профил Graf Рейтинг: 3842 Гневно
15 авг 2012 12:04 20
- +Оценка
-3 +91

"Тигрите" с Еърбъса...
Браво. Цинизмът на тези надмина всякакви граници.
А лъжите...
Фаса ползвал правителствения авиоотряд като таксиметрова служба. Платил си бил.
Другият маал карти. На "вързано". Щастливците - футболната дружинка на тоя де рита футбол.
Благодарение на една сюрия безмозъчни малоумници, един боляк мутри овладяха държавата и до края на мандата нищо чудно да започнат и да пикаят върху главите на местните туземцив В буквалния смисъл, защото в преносния те уринират върху народното тяло вече трета година все по-смело и по-нагло...
Мачкай Боко, Гази Цецо, литкай Фасе..
Тези го заслужават отвсякъде.

_____

Мисля че е време за социалдемократическа революция!
 
Преглед на профил slowride Рейтинг: 334 Неутрално
15 авг 2012 12:04 21
- +Оценка
-2 +32

Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

 
Преглед на профил slowride Рейтинг: 334 Гневно
15 авг 2012 12:09 22
- +Оценка
-1 +83

Страшно ми е обидно и унизително, че мнистър придедател на моята дръжава си позволява да жули карти на вързано и да ползва държавни ресурси за лични цели (дори и да са платени, то са платени по себестойност, пък и това е спорно).

Така че смятам съм в правото си да го обидя, без да бъда цензуриран.

Бойко, ти си прост комплексиран страхливец !

 
Преглед на профил rosko1306 Рейтинг: 667 Неутрално
15 авг 2012 12:09 23
- +Оценка
-1 +47

До коментар [#19] от "philipotel":

Колко ще стува да организираме на Бойко, Тигрите и цялото правителство един еднопосочен полет за някъде надалеч?


Колкото и да струва - включвам се веднага! Ама много далеч, на далечен остров, та да не могат да се върнат. И един стадион да им построим там, че да си риткат на воля по цял ден съм съгласен! Колкото и да струва - пак ще е по-добре да се оттървем от тях!

 
Преглед на профил cinik Рейтинг: 3585 Неутрално
15 авг 2012 12:11 24
- +Оценка
-56 +5

Хайде стига с това сиромахомилство. Ако искат да летят със совалки, карат служеби ролс-ройси и бентлита, да си купуват си каквито искат златни часовници и инкрустирани писалки, стига да има резултати....

_____

"Разбира се, че социализмът разпределя справедливо. Абсолютно си прав. Ха-ха-ха-ха-ха-ха!"
 
Преглед на профил choko.boko Рейтинг: 8 Неутрално
15 авг 2012 12:12 25
- +Оценка
-3 +49

"Всеки народ си заслужава управниците. — Българска поговрока"
ТОВА Е!!




Да Ви е честит Светлия Празник.

 
Преглед на профил Johnnie Рейтинг: 828 Весело
15 авг 2012 12:12 26
- +Оценка
-1 +70

Приоритетите на премиера и правителството - карти, мачове..., кой е по-голям мъж :) А да седне да научи английски - няма време :)
Цървули... от Етрополе!

_____

Johnnie says:
 
Преглед на профил cinik Рейтинг: 3585 Неутрално
15 авг 2012 12:15 27
- +Оценка
-36 +16

ПС. Най-пестеливият външен министър беше Георги Пирински от кабинета на Виденов. За цял мандат посети само Сърбия и Виетнам. Първото с кола. Значи вижте колко скормен, 1 самолетен билет за цял мандат...Някой щастлив ли е от този факт...

_____

"Разбира се, че социализмът разпределя справедливо. Абсолютно си прав. Ха-ха-ха-ха-ха-ха!"
 
Преглед на профил DrAvalanche Рейтинг: 2276 Неутрално
15 авг 2012 12:16 28
- +Оценка
-1 +54

Затова на следващите избори не ходете за гъби и добре помислете какво избирате

Публикувано през m.capital.bg

_____

Надявах се, че България има президент с характер. Уви, напразни са били надеждите.
 
Преглед на профил DrAvalanche Рейтинг: 2276 Неутрално
15 авг 2012 12:28 29
- +Оценка
-1 +69

Предлагаме ви отвореното писмо на политолога Иво Инджов

До началника на Политическия кабинет

На министър-председателя на Република България

Г-жа Румяна Бъчварова

Копие: водещи масмедии

Уважаема госпожо Бъчварова,

Във връзка с водещото заглавие на в. „Преса" от 15 август „Авиоотряд 28 возил „тигрите" на Борисов за мач" с подзаглавие „Емил Димитров от ГЕРБ платил полета на еърбъса", имам следните въпроси към Вас:

Потвърждавате ли изнесената от вестника информация, който цитира депутата от ГЕРБ Емил Димитров: „И двата отбора („Бистришките тигри" и „Чавдар" Етрополе - б.а.) са в предсезонна подготовка и по покана на Етрополе с правителствения самолет бяха докарани двата отбора за приятелска среща във Варна. Полетът бе платен от етрополския тим (Димитров е негов собственик - б.а.) ". По-нататък Димитров потвърждава, че футболният мач бил в последната събота на юли, а „Бистришките тигри" победили с 1:0 етрополци. Борисов през цялото време бил на терена.
Кой закон, наредба или друг акт позволява на футболен клуб в България респ. на неговия собственик, който на всичкото отгоре е и депутат, да наема правителствен самолет?
Бихте ли изнесла в най-скоро време всички данни за подобни акции, в които е въвлечен Авиоотряд 28, превръщащи го в нещо като чартърно дружество на властта?
Бихте ли публикувала подробна...

Прочитане на целия коментар
справка колко са били и колко са стрували на данъкоплатците воаяжите с правителствения самолет за Олимпиадата в Лондон и кои лица са летели с него?
Бихте ли информирала широката общественост каква е позицията на министър-председателя Бойко Борисов към описаните по-горе практики?
Нека отново се върнем на олимпийска тема. Преди броени дни министър-председателят в характерния за него стил демонстрира прословутото си фамилиарно отношение - този път към британския му колега Дейвид Камерън: „С Дейвид се разбрахме...", с „Дейвид" това, с „Дейвид" онова и т.н. При такава една близост, заявена от Борисов, може би двамата са обменили опит и по теми като ролята на първия партиен и правителствен ръководител за строителството на спортни зали, намирането на спонсори за  футболни отбори, ритане на топка в работно време и други подобни, важни за гражданите на двете страни въпроси. С каква информация разполагате?
Знае ли министър-председателят, че 600 училища в България нямат физкултурни салони, а още толкова използват за целта пригодени помещения? От замаха, с който Борисов е запретнал ръкави да открива големи спортни зали, използвани ударно за личен и правителствен пиар, и да намира нерядко съмнителни спонсори на футболни клубове (целта е същата, наближават избори), не става ясно как любовта му към спорта съжителства със спортната мизерия в училищата.
Какво стана с обещанията на ГЕРБ от началото на мандата да се откаже от правителствения еърбъс и министрите да пътуват с граждански линии?
Мога ли аз като човек с гражданска позиция да наема с група съмишленици правителствения самолет, за да стигнем навреме във Варна и подкрепим протестите срещу застрояването на Морската градина и изграждането на „Алея първа"? Претенции за обратен полет няма да имаме, защото отпускарският сезон продължава и самолетът може да е необходим на някой друг министър, който подобно на гмуркача Николай Маденов е повредил мускул или друг орган и трябва да бъде транспортиран по спешност до елитно болнично заведение в София.

Публикувано през m.capital.bg

_____

Надявах се, че България има президент с характер. Уви, напразни са били надеждите.
 
Преглед на профил Comandante Marques Рейтинг: 1348 Любопитно
15 авг 2012 12:40 30
- +Оценка
-3 +78

Значи Николай Младенов се контузил при гмуркане, и излита правителствен самолет. Парапланерист пада високо в Стара Планина (и умира там) и от 112 казват - Кой ще плаща, ако пратим вертолет?
Разликата между Бай Тошо И Боце май е никаква, той дори си го призна.

_____

low riders team
 
Преглед на профил Comandante Marques Рейтинг: 1348 Весело
15 авг 2012 12:43 31
- +Оценка
-8 +10

До коментар [#27] от "cinik":

не може да не е бил и в матушка русия. Сърбия на Милошевич през 90-те, вероятно го е поздравил за клането в Сребреница. Пирински за външен министър беше същото сламено човече, каквото и като председател на НС.

_____

low riders team
 
Преглед на профил ivan_g Рейтинг: 322 Неутрално
15 авг 2012 12:44 32
- +Оценка
-2 +52

Тигре тигрее..имаш ли парии - само в еърбъси...

 
Преглед на профил bgpainter Рейтинг: 3442 Неутрално
15 авг 2012 12:51 33
- +Оценка
-3 +55

... мани мани, нямам думи. После Доган бил нахален, бил гьонсурат, бил не знам си к'во. Да бе да... Бойковата свита изкърти всички преди него. Тоя никога няма да можем да го забравим... тоя кошмар.

_____

Жената е покана за щастие!
 
Преглед на профил event_horizon Рейтинг: 492 Неутрално
15 авг 2012 12:55 34
- +Оценка
-72 +6

Капитал - губите много с подобен стил. Предайте на Прокопиев, че няма как читателите да се абонират за платената версия на Капитал при подобни статии.

Не харесвате правителството - добре; пишете си статиите но професионално, не елемнтарно. Наистина се оказва, че самоцензурата е основния проблем за медиите у нас.

 
15 авг 2012 13:15 35

Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

Преглед на профил Storan Рейтинг: 1022 Весело
15 авг 2012 13:54 36
- +Оценка
-5 +21

И сега кво стана?
Станишев купи 2 еърбъса, Боко върна единия а на другия му разказа играта и му навъртя километраж, че и за втора употреба да не става - следващите пак ще трябва да си купуват аероплан!
Честито - пак ще плащаме за самальот само дето Станишко изсърба попарата на Боко!
Трябваше да купи 3 на цената за 2!

 
Преглед на профил @varnasummer Рейтинг: 269 Разстроено
15 авг 2012 13:57 37
- +Оценка
-1 +34

В България всеки ден е ден на независимостта, защото някак оцеляваме, независимо от лошото управление.

_____

Цял живот в заблуда.
 
Преглед на профил kristinastoeva Рейтинг: 415 Неутрално
15 авг 2012 14:08 38
- +Оценка
-2 +27

Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

 
Преглед на профил a.sensible Рейтинг: 773 Гневно
15 авг 2012 14:12 39
- +Оценка
-2 +44

Капитал, анкетата ви след статията е доста некоректна!

Цитирам:

"Редно ли е правителственият Ербъс да вози "Тигрите" от Бистрица?
1. Да, щом е законно и са платили.
2. Не, защото това е отборът на премиера.
3. Не мога да преценя."

Тази формулировка имплицитно предполага, че отговарящ с "да" счита, че това е законно, докато този, който отговаря с "не", прави това, само защото Борисов е в отбора (т.е обвързва отрицателния отговор с отношението на отговарящия към Борисов). Смятам, че мога да преценя еднозначно дали това е редно и отговорът е категорично "Не!", но независимо дали става дума за отбора на Борисов или на филанкишията. В случая става дума за правителствен самолет. Разглеждането на случая само от комичната му страна е недопустимо. Най-малкото, защото основната причина да има такъв самолет е осигуряването на безопасността на лицата, които се превозват с него. Впрочем, това показва и доколко компетентни са тези, чиято роля е осигуряването на тази сигурност.

 
Преглед на профил gendozz Рейтинг: 151 Неутрално
15 авг 2012 14:19 40
- +Оценка
-2 +37

Дотам ли паднахме,защо,толкова красива страна с толкова потенциал,с толкова кадърни хора,но с толкова нахални самозабравили се охранителчета-тикви,мислещи се за бащи на нацията. Московски вместо да се концентрира върху огромните дългове на БДЖ и да търси решение заедно с ръководството на компанията,той си играе на "Не се сърди човече" с правителствения Ербъс

 
Преглед на профил rosko1306 Рейтинг: 667 Неутрално
15 авг 2012 14:48 41
- +Оценка
-1 +11

До коментар [#39] от "a.sensible":

И аз това им казах......

 
Преглед на профил a.sensible Рейтинг: 773 Неутрално
15 авг 2012 15:00 42
- +Оценка
-1 +7

До коментар [#41] от "rosko1306":

Да, видях. Но да си призная, след като пратих моя пост. Анкетата наистина ме афектира доста.

 
Преглед на профил citoyen Рейтинг: 630 Неутрално
15 авг 2012 15:05 43
- +Оценка
-2 +27

Една от причините за провала на Н. Саркози на президентските избори във Франция беше използването на президентския самолет за пътувания на неговия син.

 
Преглед на профил shumkar Рейтинг: 1739 Неутрално
15 авг 2012 15:14 44
- +Оценка
-2 +25

"ДНЕВНИК", ще се намери ли някой журнале да попита Тиквоча за новата изцепка?
Аз си спомням, как същия лайнян тиквоч бе дал фалкона на любимците на Путин "Любэ".

 
Преглед на профил 4itatel Рейтинг: 1464 Неутрално
15 авг 2012 15:34 45
- +Оценка
-2 +24

Борисов ще дръпне една реч по този повод и ще ни ругае отново.

 
Преглед на профил omniam Рейтинг: 1085 Неутрално
15 авг 2012 16:02 46
- +Оценка
-1 +13

В такъв случай да забравят оправдания, когато спешно трябва да се транспортират хора за лечение! Щом може мачаджии да си пътуват с правителствения самолет, за спасяването на човешки живот да не говорим!

 
Преглед на профил k Рейтинг: 1390 Неутрално
15 авг 2012 16:10 47
- +Оценка
-37 +7

До коментар [#4] от "petar_333":

Този клуб "Чавдар" Етрополе много бил много богат!- цитат на коментар #4 от “petar_333”


Изказвате се неподготвени!

Имат най-голямата детска школа. Съдружник в нея е Стоичков! Предполгам, че тези 20 хиляди не са ги усетили дори!
Осчетоводен са като разход, Дяков си е получил ДДС-то и пито-платено!
Богати са, точка! Това лошо ли е!

"Капитал", търсите "под вола теле"!
Преди 3 години нямаше да повярвам, че ще цитирате и раздухате "новина" излязла от вестик на Тошо Тошев!

 
Преглед на профил moti Рейтинг: 555 Неутрално
15 авг 2012 16:14 48
- +Оценка
-3 +20

Борисов се забрави напълно. Вече си мисли, че е цар на света и всички трябва да му се кланят и да изпълняват желанията му.

 
Преглед на профил k Рейтинг: 1390 Неутрално
15 авг 2012 16:17 49
- +Оценка
-15 +6

"... На първо място трябва да се започне с това, че

ръководителите трябва да излязат от костюмите на администратори и да станат вдъхновители

Такъв, какъвто беше Себастиан Коу, който вдъхнови целият британски бум. Българският олимпийски комитет и неговият председател да престанат да бъдат просто един администратор на участието на игрите и констататор на резултатите...."

Едва ли за мен и читателите на "Капитал", точно Борисов може ще е вдъхновител, но за 80% от хората Е ТАКЪВ!

Единсвените държавни мъже, за които имам спомен че активно и открито спортуват са Софиянски и Борисов! Може да са мутри, крадци, тикви, приватизатори но всяка събота, че дори и по-чето са на стадиона.

 
Преглед на профил realguru Рейтинг: 218 Неутрално
15 авг 2012 16:26 50
- +Оценка
-22 +7

Много филми гледате и то американски ;)

Това да не ви е Air Force One или самолета на някой от другите богати и важни държави.

Това си е най-обикновен самолет с малко по-луксозно обзавеждане вътре. Екипажа му изобщо не седи 24 часа в него и да чака сигнал да излети, ми си седи в къщи и се шлаяе из София, така че в случай на нужда да се добере до 1 час до летището.

Не трябвало да лети, ами ако нещо станело в момента на полета, кво щели сме да правим - само мрънканици.


Както казах - много филми гледате. Ако си плащат, що да не го ползват. И без тва самолета през повечето време ръждясва на летището.

 
Преглед на профил stg Рейтинг: 4409 Неутрално
15 авг 2012 16:33 51
- +Оценка
-1 +11

не разбирам каква е идеята на анкетата, можеше много по добре да се формулират въпросите, в тоя си вид е провал

 
Преглед на профил elektroe Рейтинг: 341 Весело
15 авг 2012 16:40 52
- +Оценка
-1 +8

"Етрополският тип"! — много сполучлива грешка.

 
Преглед на профил Gopeто Рейтинг: 3395 Неутрално
15 авг 2012 16:42 53
- +Оценка
-1 +15

Аз държа да разбера кой е платил полета. Защото дори да има толкова пари "Чавдар" Етрополе не би ги използвал за такава глупост. Да играе с отбор от София (1.5 часа с автобус от Етрополе) във Варна. Това и Манчестър Юнайтед не би го направил.

_____

"Новите системи неизбежно генерират нови проблеми"
 
Преглед на профил slowride Рейтинг: 334 Неутрално
15 авг 2012 16:44 54
- +Оценка
-1 +24

Отборът, платил за полета с Авиоотряд 28, няма вписан финансов отчет от три години.

Амчи са ко праим ?

 
Преглед на профил Filip Рейтинг: 724 Неутрално
15 авг 2012 16:50 55
- +Оценка
-2 +15

тоя Ербъс май вече стана като градския транспорт.

_____

bezsmyrten
 
Преглед на профил k Рейтинг: 1390 Неутрално
15 авг 2012 16:50 56
- +Оценка
-2 +13

Бихте ли, направили проучване колко дни беше в Лондон г-н Плевнелиев?
Поради каква причина?
И най-важното, за чия сметка?

 
Преглед на профил Gopeто Рейтинг: 3395 Неутрално
15 авг 2012 17:01 57
- +Оценка
-2 +18

Господин Борисов има много лошо в това да ползвате служебен самолет за лични цели. Възмутително лош пример давате на обществото. Не е редно футболни клубове да ползват правителствения самолет. В правилника на АО-28 пише, че нямат право.

_____

"Новите системи неизбежно генерират нови проблеми"
 
Преглед на профил vjacho Рейтинг: 3486 Весело
15 авг 2012 17:08 58
- +Оценка
-2 +7

Видях "обновена" и си помислих,че е катастрофирал на връщане.Ъкъла си изкарах.

 
Преглед на профил vij_bgstreet.net Рейтинг: 323 Неутрално
15 авг 2012 17:32 59
- +Оценка
-1 +8

Гарантирано.От ГЕРБ!!!

_____

www.bgstreet.net - Българите в чужбина близо до вас. Намери приятели наблизо в чужбина.
 
Преглед на профил borabora54 Рейтинг: 591 Весело
15 авг 2012 17:32 60
- +Оценка
-1 +18

Другаря Борисов е един прекрасен ръководител от комунистически тип. Навикнал да върши каквото му скимне и да се дразни, когато го питат "защо?". Поради вътрешната си убеденост, че всичкото което прави е "за хората". Преимуществено - за "нашите хора" и въобществено - за останалите. Би стоял чудесно 70-80 години на миналия век.
Независимо от това, че е безнадеждно закъснял, все още има няколко опции по света, където може да се реализира в пълнота и да си спести срама и резила, които произвежда ката ден.

 
Преглед на профил vjacho Рейтинг: 3486 Весело
15 авг 2012 17:40 61
- +Оценка
-2 +3

А да седне да научи английски - няма време :)- цитат на коментар #26 от “Johnnie”


Той си знае,поне колкото Стоичков го може английския,за какво му е повече?

 
Преглед на профил Йеронимус Рейтинг: 456 Неутрално
15 авг 2012 18:09 62
- +Оценка
-1 +6

платили са - дръжки.
лъжат крадливите селяндури

_____

tomys
 
Преглед на профил bestbuy Рейтинг: 2127 Весело
15 авг 2012 18:18 63
- +Оценка
-1 +17

"Според "Преса" причина за полета била загуба на премиера при игра на карти на вързано в Евксиноград."

Е , нееам думи... Сега вече не трябва да се учудвате , ако осъмнем без Мизия и Тракия - проиграни на карти с македонския президент.

 
Преглед на профил Svetko Рейтинг: 311 Неутрално
15 авг 2012 18:21 64
- +Оценка
-1 +5

До коментар [#63] от "bestbuy":

хахахаххахаха... много добро! :)

 
Преглед на профил realguru Рейтинг: 218 Неутрално
15 авг 2012 18:25 65
- +Оценка
-1 +7

Е , нееам думи... Сега вече не трябва да се учудвате , ако осъмнем без Мизия и Тракия - проиграни на карти с македонския президент.- цитат на коментар #63 от “bestbuy”


Представи се обаче македонският премиер загуби. ;)

Тогава ко че ги правим тези Макета - не е ясно.

 
Преглед на профил ivan_g Рейтинг: 322 Неутрално
15 авг 2012 19:12 66
- +Оценка
-1 +5

До коментар [#47] от "k":

Не е лошо да са богати. Лошо е че не са толкова богати, че да си позволят самолет

 
Преглед на профил webmiastoto Рейтинг: 8 Неутрално
15 авг 2012 19:21 67
- +Оценка
-1 +2

Наръчникът за извинения на Бойко :) http://www.webmiastoto.com/1740.html

 
Преглед на профил top_13 Рейтинг: 433 Гневно
15 авг 2012 19:24 68
- +Оценка
-1 +7

"Пир по време на чума" Яжте,пийте и се веселете! С нетърпение чакам изборите!

 
Преглед на профил borabora54 Рейтинг: 591 Весело
15 авг 2012 20:12 69
- +Оценка
-1 +14

Случаят се превръща в симптоматичен, след като видях раздразнената реакция на премиера...
1. Типична Ганювщина с тарикатски привкус. То иска да се покаже пред аверите че е най-по...
2. Спокойно можеше да се използва националния превозвач - три пъти дневно има полети до Варна... Така и патриотично излиза...
3. Като искаш да се разкарваш нагоре-надолу и никой да не ти задава въпроса "Защо?", па купи си самолет и прави каквото ти скимне...
4. Правителствения самолет затова е правителствен, защото, не може всеки да си джитка с него, когато му е кеф...
Цялата случка е уронване престижа на институцията (меко казано), ако въобще вече е останал такъв. Ама, аматьорите на власт, надали ще го разберат....

 
Преглед на профил proizvoditel Рейтинг: 1742 Неутрално
15 авг 2012 20:31 70
- +Оценка
-2 +7

До коментар [#4] от "petar_333":

За къв чартър ми говориш бе. Това си е организация на бюджетна издръжка и не извършва чартъри. Тя просто обслужва Правителството, Президента, Председателя на Народното събрание. Този отрад си има машини с летателен ресурс и затова не извършва полети при поискване от външни организации.

 
Преглед на профил д-р Замен Рейтинг: 3693 Весело
15 авг 2012 21:01 71
- +Оценка
-2 +7

Ей, тези се о.с.р.а.х.а. Срам нямат, а и "мат'риала" пак ще гласува по иерция за бай Тош.. грешка Бойко.

_____

"Всичко друго ще доведе скоро до гражданска война и реки от кръв по улиците.- цитат на коментар #19 от “Wornoxmaniak”
 
Преглед на профил dalaver3 Рейтинг: 549 Любопитно
15 авг 2012 22:39 72
- +Оценка
-1 +4

До коментар [#24] от "cinik":

" стига да има резултати...."

Ти видял ли си резултати ?

Защото аз не съм !

_____

ТБО - Варна е незаконна !!! http://www.spravedlivost.net/activities/170-2011-12-23-17-00-00.html
 
Преглед на профил emil Рейтинг: 3712 Неутрално
15 авг 2012 22:49 73
- +Оценка
-7 +3

Може ли някой да провери:
- Колко е сметката и покрива ли разходите по използването и амортизацията?
- Различава ли се сметката от тази на други потребители ползвали самолета и заплащали по-висока сума.

Ако сметката е правилна и ако не е занижена тогава какво? Защо един журналист и един вестник трябва да публикуват нещо без да са направили една елементарна проверка. Без тази информация статията не е нищо друго освен преднамерено оплюване.

_____

ИДЕ НОВАТА РУСКО-ТУРСКА ОСВОБОДИТЕЛНА ВЛАСТ
 
Преглед на профил kaka_ginka Рейтинг: 3367 Неутрално
15 авг 2012 23:49 74
- +Оценка
-9 +1

Значи Николай Младенов се контузил при гмуркане, и излита правителствен самолет.- цитат на коментар #30 от “Comandante Marques”

Искаш да кажеш, че това, че правитествения самолет е превозил член на правителството е проблем?

 
Преглед на профил a.sensible Рейтинг: 773 Неутрално
16 авг 2012 00:47 75
- +Оценка
-1 +10

Искаш да кажеш, че това, че правитествения самолет е превозил член на правителството е проблем?- цитат на коментар #74 от “kaka_ginka”


Разбира се, че е проблем. Крайникът на министър Н. Младенов не е бил счупен при или по повод работа (освен ако гмуркането не му влиза в служебните задължения). Лечението не счупен крайник не е животоспасяваща операция, която да може да бъде извършена само и единствено в Правителствена болница. Още повече, министър-председателят само преди няколко месеца публично заяви, че българските лекари са си много добри, а по отношение на лечението българите били чуждопоклонници, понеже искали да се лекуват в чужбина. Е, освен ако приказките за добрите лекари и за адекватното оборудване на болниците не се отнася само до медицинското обслужване на богопомазани, необходимите манипулации е следвало да бъдат извършени в най-близката болница. Ясно ли ти е, како Гинке?

 
Преглед на профил a.sensible Рейтинг: 773 Неутрално
16 авг 2012 01:07 76
- +Оценка
+6

До коментар [#50] от "realguru":

Съвсем наскоро се видя, че малка България е изложена на рисковете, както и "другите богати и важни държави", така че темата за сигурността далеч не сюжет на евтин американски филм. Ако извозването на държавните мъже и жени се свързва само с "малко по-луксозно обзавеждане вътре", това би могло да се постигне с пътуване бизнес класа с редовни авиолинии или наемане на чартърен самолет при необходимост, но не и поддържането на специализиран самолет. А ако действително екипажът на правителствения самолет "не седи 24 часа в него и да чака сигнал да излети, ми си седи в къщи и се шлаяе из София, така че в случай на нужда да се добере до 1 час до летището", то резонно възниква въпросът дали изобщо някъде са регламентирани "случаите на нужда" или под "нужда" се разбира прищявката на някой, пък било то министър-председател.

 
Преглед на профил Sion с 27,Дневник , амнистия по изборите? Рейтинг: 3773 Разстроено
16 авг 2012 04:45 77
- +Оценка
-1 +3

Ми тоя като Мони Казиното..чудех се как е проиграл пристанище Росенец..Явно на вързано,на карти...Кой знае колко още неща е заложил..То някои са очевадни де..Имаме си за премиер нарцис , хазартен тип.Просто прекрасно..

_____

"Някои хора цял живот отстояват правото си да нямат собствени убеждения."
 
Преглед на профил Sion с 27,Дневник , амнистия по изборите? Рейтинг: 3773 Весело
16 авг 2012 04:55 78
- +Оценка
-1 +5

Спомняте ли си Тикваров как каза че всички министри ще плащат кафетата на гостите си..Като са им мили да си им купуват кайве и сок - така рече в началото..Може ли да получим информация , колко пари по министерства и агенции са похарчени за безалкохолни и кафета през последните три години и за чия сметка..Да видим що става.И ако е възможно да се потвърди че Стара Планина все още е държавна..щото като знаем Димитров,по вероятно е нея да е поискал , а полета да е бил за да огледа новото си имение..

_____

"Някои хора цял живот отстояват правото си да нямат собствени убеждения."
 
Преглед на профил townboy Рейтинг: 984 Неутрално
16 авг 2012 10:08 79
- +Оценка
+2

Бай Ганьо най-точно го е казал "Всичките са маскари".

_____

Handsome
 
Преглед на профил homusa Рейтинг: 279 Гневно
16 авг 2012 10:28 80
- +Оценка
+4

Колкото и да не ми се иска , няма как , да не се възмутя от такова безпардонно мутренско поведение ? Този изрод , толкова се е самозабравил , че имам чувството , че той си я има държавата , като негова лична собственост ! Жалко , много жалко е за този народ , който си избира , толкова пропаднали престъпници , да го управляват ! Но пък какво , на такъв народ , такъв Боко !

 
Преглед на профил penkagk Рейтинг: 599 Весело
20 авг 2012 09:47 82
- +Оценка
+2

До коментар [#2] от "Марин":

този "скандал" се покрива и забравя бързо - медиите у нас не са "четвърта власт", а патерица на настоящата власт...

 
Преглед на профил penkagk Рейтинг: 599 Любопитно
20 авг 2012 09:49 83
- +Оценка
-1

Всъщност скандалът е в това, че е платено като за ПРАВИТЕЛСТВЕН полет, т.е. много, много по-малко...

 
Преглед на профил Waldemaar Рейтинг: 167 Весело
21 авг 2012 19:02 84
- +Оценка
+1

Поне кажете как завърши мача...

_____

Какво тук значи някаква си личност?!
 
Преглед на профил homusa Рейтинг: 279 Гневно
22 авг 2012 12:29 85

Така е в Булгаристан , където един распасал се тиквар , се държи , като султан , а с хората , като се негови лични РОБИ !

 
Абонирани сте за новите коментари по тази статия
Правила за писане на коментари

Нов Коментар

Настроение:
Кирилица: ?
24 часа 7 дни

37 Като в зъл монтаж

22 май 2013, 7134 прочитания

16 Курортното бъдеще на Карадере

23 май 2013, 4015 прочитания

29 Борисов върна мандата, Орешарски го получи

23 май 2013, 3083 прочитания

28 Леко вляво

23 май 2013, 2366 прочитания

13 Радослав Янкулов е новият генерален директор на БНР

23 май 2013, 1666 прочитания

Всички новини
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "България" Затваряне

Отборът, платил за полета с Авиоотряд 28, няма вписан финансов отчет от три години

ПФК "Чавдар Етрополе", който е играл приятелски мач с "Тигрите" от Бистрица, се държи от фирми на депутата от ГЕРБ Емил Димитров