Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация
2 30 дек 2015, 11:00, 9227 прочитания

Най-големите обществени поръчки за 2015 г.

През изминалата година държавата харчи най-вече за транспортна инфраструктура

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Прокуратурата: "Агромах" е укрил 14 млн. лв. данък

Схемата е била през верига кухи дружества и фалшиви документи. От компанията отричат нарушение

13 мар 2016

И търгът за тунела на "Струма" за 250 млн. лева спря

Жалба на неизвестна компания от Приморско послужи за мотив за замразяването на най-голямата открита строителна поръчка

24 фев 2016

КЗК ще гледа жалбата срещу класирането за строежа на "Хемус"

Преписката е разпределена на члена на комисията, която гледа над половината дела на свързваните с Пеевски "Водстрой 98", "Булгартабак", "Лафка", БТК и т.н.

10 фев 2016

Пълен блокаж на поръчката за нови регистрационни табели

Решението досегашният производител да доставя временно табелите се обжалва

24 яну 2016

Започва търг за още една метростанция

Отсечката от парка "Заимов" до бул. "Владимир Вазов" е с прогнозна цена 45 млн. лв.

10 яну 2016

Само чужди компании обжалват търга за "Хемус"

Лятото ще има и търг за следващите 85 км от магистралата - до Велико Търново, обяви регионалният министър

5 яну 2016

Ремонтът на парка около НДК поскъпна с 5 млн. лв.

Според общината допълнителните средства трябва изцяло да решат проблема с хидроизолацията

20 дек 2015

Властелините на асфалта

Секторът на строителите на инфраструктура в България е все по-затворен и има сериозни съмнения за картел

18 дек 2015

Стабилност на подаръците за олигархията

Предколедно дадената на Пеевски най-скъпа поръчка за магистрала обяснява и защо няма да има съдебна реформа

15 дек 2015
Магистрали и метро за два милиарда лева. Това са най-големите поръчки на държавата през 2015 г. След като бъдат реализирани най-скъпите проекти, обявени през последната година трябва да имаме: най-дългият тунел в България – на магистрала "Струма"; чисто нови влакове за метрото, произведени в Полша; 7 километра от третия метродиаметър в София; нови 60 км от магистрала "Хемус" и още 40 км от "Струма".

Най-големите търгове на общините също са за инфраструктура – Пловдив ще инвестира близо 30 млн. лева в ремонта и изграждането на нови централни булеварди. Варна дава ход на модернизацията и разширението на пречиствателната станция в Златни пясъци за 24 млн. лева. Големите и скъпи проекти основно се финансират от европейските фондове, но има и такива със заеми и средства от бюджета. Сред големите и скъпи поръчки на държавата са и тези за лицензиите на Microsoft, както и тази за регистрационни табели на автомобилите, чието забавяне предизвика временен хаос в КАТ. Изпълнителите на проектите в топ 10 на нашата класация са основно български компании.

Магистрала "Хемус"
Прогнозна цена: 434 млн. лв.
Сума по договор: 756.7 млн. лв. без ДДС*
Изпълнители:
Лот 1: Обединение "АМ Хемус лот 1"("Джи Пи груп", "Конструксионес Табоада и Рамос","МР сивил уъркс", "Трансконсулт-22")
Лот 2: Обединение "ПСТ Хемус 2 ("ПСТ Груп", "Хидрострой", "Пътстрой Бургас", "Евро алианс тунели")
*Договорите още не са подписани

Влакове за метрото
Прогнозна цена: 420 млн. лева
Сума по договор: 418 млн. лв. без ДДС
Изпълнител: Обединение "Симетро София" ("Сименс България", "Сименс Австрия" и Newag, Полша)

Третия лъч на метрото
Прогнозна цена: 410 млн. лв.
Сума по договор: 412.47 млн. лв. без ДДС
Изпълнители: Обединение "Метро 2014" ("Монолит София", "Балканстрой", "Балканстрой София");
Обединение "Метро Билд Център" ("Джи Пи Груп", "Станилов", "Интерпром", "Биас – М");
Обединение "Метро строителство" ("Трейс Груп Холд", "Евро Алианс Тунели", "Инжпроект");
Гражданско дружество "Дву" ("Доуш Иншаат Тинджарет", "Виа Конструкт Груп", "Ултрастрой")



Магистрала "Струма"
Прогнозна цена: 350 млн. лв.
Сума по договор: 352 млн. лв.
Изпълнители:
Лот 3.1: Обединение "АМ Струма 3.1", в което влизат "Агромах", "Пътища Пловдив груп", "Пътища Пловдив", "АБ"(Хасково), "Хидрострой" и "Алве консулт"
Лот 3.2: Консорциум "Струма – Лот 3.3", включващо "ГБС Инфраструктурно строителство", "Пътстрой-92", "Главболгарстрой" и "Геострой" (с подизпълнител"ГБС Благоевград"

Тунел "Железница" на магистрала "Струма"
Прогнозна цена: 250 млн. лв.
Изпълнител: предстои да бъде избран

Софтуер за държавната администрация
Прогнозна цена: 58 млн. лв.
Цена по договор: 58 млн. лв. без ДДС
Ипълнител: "ДЗЗД Конгрес" ("ЦАПК-Прогрес" и "Контракс)

Доставка на 110 дизелови автобуса за "Столичен автотранспорт"
Прогнозна цена: 43 млн. лв.
Сума по договор: 33.4 млн. лв.
Изпълнител: Джънджоу Юйтун Бус Ко Лимитид


Ремонт на булеварди в Пловдив
Прогнозна цена: 30 млн. лв.
Сума по договор: 28.3 млн. лв.
Изпълнител: Щрабаг

Регистрационни табели за автомобили
Прогнозна цена: 24.3 млн. лв.
Изпълнител: предстои да бъде избран

Разширение на пречиствателната станция в Златни пясъци
Прогнозна цена: 24 млн. лева
Изпълнител: предстои да бъде избран
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

29 ноември, 2017 г.
София Хотел Балкан

capital.bg/conference

12 годишна конференция Сделки и инвеститори



Акценти в програмата:
Икономически обзор на региона и какво да очакваме занапред
Гледната точка на инвеститорите за перспективите пред България
Най-важните сделки за годината и какво стои зад техния успех
Завръща ли се дяловото инвестиране като важен инструмент за финансиране
Кои активи и сектори ще бъдат в радара на инвеститорите през 2018


Прочетете и това

Окончателно - таванът за плащания в брой остава 10 хил. лв. Окончателно - таванът за плащания в брой остава 10 хил. лв.

Отстъпката за подаване на данъчна декларация онлайн остава, но е лимитирана до 500 лв.

22 ное 2017, 1259 прочитания

ЕБВР: Регионът има нужда от нов модел на икономическо развитие ЕБВР: Регионът има нужда от нов модел на икономическо развитие

Държавните финанси на България се подобряват, а стъпките към реформа на съдебната система и борбата с корупцията са напредък, но усилията трябва да продължат

22 ное 2017, 1651 прочитания

24 часа 7 дни

Библиотека / Гепард»

Гепард
Гепард

Класация на най-динамичните малки и средни компании в България.

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "България" Затваряне
През призмата на политическите наблюдатели

Октоподът е гладен. И ви кани на вечеря

Няколко действия на властта показват желание тя да участва в преразпределяне на частния сектор

Милиардерски консорциум за СМЕ

Някои от най-богатите хора в Чехия и Словакия искат да купят собственика на bTV

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Нова книга: Забранени истории от Северна Корея

Книгата показва суровата реалност в една от най-изолираните държави в света

Навик, следвай ме

Как да променим вредните си навици и за колко време става това според последните проучвания

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 46

Капитал

Брой 46 // 18.11.2017 Прочетете
Капитал Daily, 22.11.2017

Капитал Daily

Брой 179 // 22.11.2017 Прочетете