Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация
36 17 фев 2012, 16:39, 3695 прочитания

Екобрандинг

Зеленото трябва да получи различни нюанси

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

По зеленото ще ги познаете

Сред екоорганизациите има автентични, рекетьори и обикновени използвачи. Как да ги познаем

17 фев 2012
Някога, когато демокрацията беше нова, а преходът тепърва започваше, всеки който се обявеше за демократ, беше считан за модерен и смислен човек. После някои от тези демократи се оказаха използвачи, други ченгета, а трети... и те не знаеха.

Сега подобно нещо става със зелената идея. Докато еколозите бяха смятани за някакви странни брадати хора, които си играят с бръмбарчета и тревички, никой не искаше да се занимава с тях и те запазваха някаква автентичност. От няколко години обаче екоорганизацииите вече имат реална сила, което е нещо прекрасно. Но това подтикна много хора да се прикачат към движението, процес, който вече започна да го компрометира. А това е жалко и противопоказно.

Какво да се направи?

Досега основната тактика на еколозите беше да организират масови движения, често пъти на границата на истерията, за да мобилизират голяма подкрепа. Ако каузата е безспорна, това е ОК. Но когато около нея има различни гледни точки, тогава подобни действия повдигат съмнения в искреността на зелената борба.

Важно е еколозите да излязат извън генеричното си име и да защитават бранда на организациите си. Така няма как случайни хора да се прикачват към идеята. Когато организациите излязат на предно място, хоратау които работят в тяху ще започнат да внимават за фактите и каузите, които защитават. Защото, ако започнат да истеризират, след това никой няма да им повярва за нищо. Всички ние имаме доверие на световната WWF, защото тя не се захваща с всичко - например, въпреки че подозираме за съмнението към шистовия газ на хората, които работят в нея, тя не излезе с официална позиция, тъй като още проучва фактите. Подобни трябва да станат и българските екоорганизации - по-професионални, една идея по-малко шумни и с по-ясни каузи.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Краен срок:
25 май 2016г.
За кандидатстване
и номинации:
capital.bg/next

Докажи, че си Next Generation бизнес лидер, и спечели ЕMBA стипендия!


Включете се в конкурса за млади бизнес лидери Next Generation на “Капитал” и “Кариери”, ако сте:
- предприемчив, иновативен и ориентиран към постигане на резултати
- имате професионални постижения, с които искате да се похвалите
- на възраст до 35 г. включително
- работите в България и заемате мениджърска позиция или имате собствен бизнес
- иматe минимум 3 години трудов опит, от които поне 2 на управленска позиция
- искате да спечелите EMBA стипендия.

Прочетете и това

Победи ли електронният вот Победи ли електронният вот

28 апр 2016, 624 прочитания

Регулатор без зъби Регулатор без зъби

Изборът на нови членове на СЕМ

28 апр 2016, 413 прочитания

24 часа 7 дни

28 апр 2016, 5944 прочитания

28 апр 2016, 5733 прочитания

28 апр 2016, 4615 прочитания

28 апр 2016, 3888 прочитания

28 апр 2016, 3753 прочитания

Всички новини

Библиотека / Енергетика»

Енергетика
Енергетика

Какво трябва да знаят потребителите за свободния пазар на електроенергия

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Редакционни коментари" Затваряне
Поуките от ACTA

Замразяването на българското участие в търговското споразумение срещу фалшифицирането

Добрият, лошият и расистът

Машинното обучение е напът напълно дa преобърне начина, по който комуникираме, работим, лекуваме се и изобщо живеем

Един кодекс, който разтърси властта

Начинът, по който преминаха обсъждането и приемането на изборните правила, показва фундаментални проблеми в управлението

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Бесни пенсии

Предизвикателствата на остаряването и революцията на бейби бумърите

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 17

Капитал

Брой 17 // 29.04.2016 Прочетете
Капитал Daily, 28.04.2016

Капитал Daily

Брой 82 // 28.04.2016 Прочетете
Капитал Light, брой 17

Капитал Light

Брой 17 // 29.04.2016 Прочетете