Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация
36 17 фев 2012, 16:39, 3868 прочитания

Екобрандинг

Зеленото трябва да получи различни нюанси

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

По зеленото ще ги познаете

Сред екоорганизациите има автентични, рекетьори и обикновени използвачи. Как да ги познаем

17 фев 2012
Някога, когато демокрацията беше нова, а преходът тепърва започваше, всеки който се обявеше за демократ, беше считан за модерен и смислен човек. После някои от тези демократи се оказаха използвачи, други ченгета, а трети... и те не знаеха.

Сега подобно нещо става със зелената идея. Докато еколозите бяха смятани за някакви странни брадати хора, които си играят с бръмбарчета и тревички, никой не искаше да се занимава с тях и те запазваха някаква автентичност. От няколко години обаче екоорганизацииите вече имат реална сила, което е нещо прекрасно. Но това подтикна много хора да се прикачат към движението, процес, който вече започна да го компрометира. А това е жалко и противопоказно.

Какво да се направи?

Досега основната тактика на еколозите беше да организират масови движения, често пъти на границата на истерията, за да мобилизират голяма подкрепа. Ако каузата е безспорна, това е ОК. Но когато около нея има различни гледни точки, тогава подобни действия повдигат съмнения в искреността на зелената борба.

Важно е еколозите да излязат извън генеричното си име и да защитават бранда на организациите си. Така няма как случайни хора да се прикачват към идеята. Когато организациите излязат на предно място, хоратау които работят в тяху ще започнат да внимават за фактите и каузите, които защитават. Защото, ако започнат да истеризират, след това никой няма да им повярва за нищо. Всички ние имаме доверие на световната WWF, защото тя не се захваща с всичко - например, въпреки че подозираме за съмнението към шистовия газ на хората, които работят в нея, тя не излезе с официална позиция, тъй като още проучва фактите. Подобни трябва да станат и българските екоорганизации - по-професионални, една идея по-малко шумни и с по-ясни каузи.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

29 ноември, 2017 г.
София Хотел Балкан

capital.bg/conference

12 годишна конференция Сделки и инвеститори



Акценти в програмата:
Икономически обзор на региона и какво да очакваме занапред
Гледната точка на инвеститорите за перспективите пред България
Най-важните сделки за годината и какво стои зад техния успех
Завръща ли се дяловото инвестиране като важен инструмент за финансиране
Кои активи и сектори ще бъдат в радара на инвеститорите през 2018


Прочетете и това

Чувате ли тихите стъпки в мрака 3 Чувате ли тихите стъпки в мрака

Някои от по-важните теми в новия брой на "Капитал"

17 ное 2017, 7652 прочитания

Превъоръжаване по български Превъоръжаване по български

Пари за нищо

17 ное 2017, 2702 прочитания

24 часа 7 дни

Библиотека / Гепард»

Гепард
Гепард

Класация на най-динамичните малки и средни компании в България.

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Редакционни коментари" Затваряне
Поуките от ACTA

Замразяването на българското участие в търговското споразумение срещу фалшифицирането

Франсоаз Шомбар: Бъдещето е по-добро от настоящето

Главният изпълнителен директор на Melexis пред "Капитал"

Проблемите на малките

Няколко извода от "Гепард" - годишната класация на "Капитал" за най-динамичните малки и средни дружества

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Навик, следвай ме

Как да променим вредните си навици и за колко време става това според последните проучвания

Северни пиеси

Новата колекция YPPERLIG представя сътрудничество между ИКЕА и HAY и е истинско събитие

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 46

Капитал

Брой 46 // 18.11.2017 Прочетете
Капитал Daily, 22.11.2017

Капитал Daily

Брой 179 // 22.11.2017 Прочетете