Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация
36 17 фев 2012, 16:39, 3796 прочитания

Екобрандинг

Зеленото трябва да получи различни нюанси

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

По зеленото ще ги познаете

Сред екоорганизациите има автентични, рекетьори и обикновени използвачи. Как да ги познаем

17 фев 2012
Някога, когато демокрацията беше нова, а преходът тепърва започваше, всеки който се обявеше за демократ, беше считан за модерен и смислен човек. После някои от тези демократи се оказаха използвачи, други ченгета, а трети... и те не знаеха.

Сега подобно нещо става със зелената идея. Докато еколозите бяха смятани за някакви странни брадати хора, които си играят с бръмбарчета и тревички, никой не искаше да се занимава с тях и те запазваха някаква автентичност. От няколко години обаче екоорганизацииите вече имат реална сила, което е нещо прекрасно. Но това подтикна много хора да се прикачат към движението, процес, който вече започна да го компрометира. А това е жалко и противопоказно.

Какво да се направи?

Досега основната тактика на еколозите беше да организират масови движения, често пъти на границата на истерията, за да мобилизират голяма подкрепа. Ако каузата е безспорна, това е ОК. Но когато около нея има различни гледни точки, тогава подобни действия повдигат съмнения в искреността на зелената борба.

Важно е еколозите да излязат извън генеричното си име и да защитават бранда на организациите си. Така няма как случайни хора да се прикачват към идеята. Когато организациите излязат на предно място, хоратау които работят в тяху ще започнат да внимават за фактите и каузите, които защитават. Защото, ако започнат да истеризират, след това никой няма да им повярва за нищо. Всички ние имаме доверие на световната WWF, защото тя не се захваща с всичко - например, въпреки че подозираме за съмнението към шистовия газ на хората, които работят в нея, тя не излезе с официална позиция, тъй като още проучва фактите. Подобни трябва да станат и българските екоорганизации - по-професионални, една идея по-малко шумни и с по-ясни каузи.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Това по-добре не го пиши 1 Това по-добре не го пиши

Нападението на журналисти от "Нова" на магистрала "Тракия"

20 апр 2017, 18589 прочитания

Към пълна "путинизация" на медиите 13 Към пълна "путинизация" на медиите

Пари, власт, медии, пари прим

20 апр 2017, 8601 прочитания

24 часа 7 дни

Библиотека / Капитал Авто»

Капитал Авто
Капитал Авто

Тенденциите от автосалона в Женева

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Редакционни коментари" Затваряне
Поуките от ACTA

Замразяването на българското участие в търговското споразумение срещу фалшифицирането

Ердоган без окови

Едноличното управление няма да донесе стабилността и просперитета, които той обещава. Точно обратното, близкото бъдеще на Турция изглежда доста мрачно

Това по-добре не го пиши

Нападението на журналисти от "Нова" на магистрала "Тракия"

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

Попътен low cost вятър

Летни културни събития из Европа, достижими чрез нискотарафни линии

Дяволът в сандвича

The Founder е за драмата на човека, развил "Макдоналдс" до световна верига

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 16

Капитал

Брой 16 // 22.04.2017 Прочетете
Капитал Daily, 25.04.2017

Капитал Daily

Брой 63 // 25.04.2017 Прочетете