Капитал
Обратно към статията

Нова книга: The Kinfolk Entrepreneur

Новото специално издание на списание Kinfolk е посветено на младите предприемачи и лидери, предимно в творческата сфера

От Капитал
10 ноември 2017

The Kinfolk Entrepreneur
Издателство: Artisan
Цена: 64 лв.

Kinfolk направиха специален брой на същата тема и през 2015 г., но подзаглавието Ideas For Meaningful Work подчертава по-различния нюанс отвъд биографичните данни и изброяването на успехи.

На 368 страници изданието (с твърди корици) прави профил на над 40 личности от медиите, архитектурата, модата, дизайна и обобщава опита им, как са навлезли в съответната професионална област, какви жертви се е наложило да направят, за да пробият, как балансират (или не балансират) професионалния и личния живот, каква е работната им етика. Така екипът на Kinfolk илюстрира и спецификите на бизнес климата на различните континенти.

Голяма част от разговорите гравитират около добре известни, но винаги подходящи за припомняне истини, като например нуждата от намиране на собствен път и подход и загърбване на лесните решения.

Роденият в Хонконг Кевин Ма, създател на лайфстайл сайта Hypebeast, споделя, че е навлязъл в медиите и бизнеса без никаква теоретична подготовка, без четене или вслушване в съвети. "За да останеш спонтанен в решенията си, винаги трябва да си любопитен и да излезеш от зоната си на комфорт", заключава Фрида Ескобедо, архитект от Мексико. А дизайнерката и директор на компанията Design Army Пум Лефебюр, живяла между Тайланд и САЩ, акцентира върху това, че често идеите идват, докато си сам.

В края на книгата са включени и съвети за по-здравословна и позитивна работна среда. Автор е Нейтън Уилямс, главният редактор на Kinfolk.

Изданието се намира онлайн в българския thehyggeshop и в книжарниците на Booktrading.