Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация
12 яну 2017, 13:02, 4216 прочитания

Растежът на компанията минава през възможностите за развитие на хората

Златина Михайлова за курса "Управление на човешки ресурси" в програма Business Essentials

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Реклама Тази статия е с рекламно съдържание, предоставено от трета страна и не е обвързана с редакционната политика на медията.

Още по темата

Paysafe осигурява платен стаж за двама от кандидатите в новото издание на School of Finance and Accounting for Young Professionals

Новият лидер в софтуерната класация "Капитал топ 100" за 2016, Paysafe, ще осигури платен шестмесечен стаж за двама кандидати, преминали практическото обучение в модулите на School of Finance and Accounting for Young Professionals.

28 авг 2017

Ефективно управление на персонал от правна гледна точка

Адв. Весела Кабатлийска за курса "Правна рамка" в програма Business Essentials

11 яну 2017

Най-трудни са решенията в планирането на преструктуриране

Адв. Ивелина Чернева за курса по правна рамка в програма Business Essentials

1 дек 2016
Отворена е регистрацията за бизнес курсовете в програмата Business Essentials нa Капитал Business School, MDV Professional Education. Курсовете са за мениджъри, предприемачи и експерти и се провеждат от януари до март 2017 г. Преподават се финанси, финансов анализ, бизнес стратегия, маркетинг, човешки ресурси и правна рамка.

Програмата Business Essentials има три нива:
1) Understand Your Business (capital.bg/BE1)
2) Manage Your Business (capital.bg/BE2)
3) Grow Your Business (capital.bg/BE3)

Темата на трето ниво от програмата Business Essentials е Grow Your Business. Може ли кратко да представите курса, който водите, и как той се вписва в темата на нивото?
Ефективното управление на хората е винаги актуална тема. При всички организации независимо от тяхната зрялост, големина, индустрия хората са движещата сила. Без да се осигури развитие на хората в организацията, е трудно да се говори за растеж на компанията.

Може ли да дадете пример за конкретен казус, който се разглежда в обучението?
В курса ще разгледаме няколко казуса. Един от тях е свързан с даването и получаването на обратна връзка, или времето за атестации. Целта е да се опитаме да видим ползите и смисъла от този процес и да дестилираме онова, което води до растеж и развитие както на организацията, така и на хората в нея. Ще разширим разбирането на този процес, тъй като обикновено той грешно се свежда до темата със заплатите и бонусите.

Към кого е насочено това съдържание? Кой в една фирма трябва да е ангажиран с тези теми?
Курсът е насочен към всички ръководители, които работят с хора. Както и за всички, които биха искали да са ръководители и да работят ефективно с колегите си.

Какъв е вашият стил на проподаване, как е структурирано представянето на съдържанието в курса?
Аз работя интерактивно, включвам максимално участниците, за да можем да се ползваме от общия си опит. Съдържанието на курса е структурирано в модули: 1) "Структура на функцията Управление на хората", където ще разгледаме процесите в тази функция. 2) "Изнесени процеси" е следващата тема, в която ще отговорим на въпросите как да си изберем компания, към която да изнесем процеси, кои процеси да изнесем. 3)"Развитието на хората" е темата, в която ще говорим за това, кой носи отговорността за развитието на хората, за компетенции и планове за развитие. 4) В "Управление на представянето или развитие на представянето" разглеждаме темата за целеполагане, засягаме темата за приемственост и основно фокусираме върху процеса на даване и получаване на обратна връзка. 5) "Прозрачността в комуникацията, споделеното знание и свободния достъп до вътрешна информация" е модул, в който работим с темите споделено знание, и доколко и как то помага растежа на организацията. 6) Завършваме с темата за "Ангажираността на служителите" , какво представлява ангажираността, как мениджърите могат да й влияят и да работят за нейното повишаване.

Какви са най-често срещаните според вас проблеми от практиката, свързани с темата на курса?
Подценяването на хората и тяхното влияние на практика. Много се говори колко са важни и как са най-ценният капитал на всяка организация, но на практика често това не е така. И оттам произтичат множество проблеми - ниска мотивация, ниска продуктивност, съмнения и съответно премълчаване, неяснота за това какво се очаква и т.н. Друг чест проблем е желанието работата с хора да се изнесе в отдел "Човешки ресурси". Това няма как да стане. Управлението на хората е една от най-съществената дейност на мениджърите, на всички мениджъри.
Business Essentials 3 - Grow Your Business
Курс Управление на човешки ресурси / 24-25 март 2017
- Структура на функцията "Управление на хората" и нива на управление
- Изнесени процеси - кои процеси да изнесем, на каква цена и как да управляваме риска
- Развитието на хората - компетенции, план за развитие и лична отговорност
- Управление на представянето или развитие на представянето - целеполагане, приемственост, обратна връзка, типични грешки и ролеви казуси
- Прозрачността в комуникацията, споделеното знание, свободния достъп до вътрешна информация
- Ангажираността на служителите

Програмата на всички курсове от Business Essentials ниво 3 e на capital.bg/BE3

Контакти:
business_school@mdvtraining.bg
+359 887 492 126 - Христина Христова
Капитал Business School

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

29 ноември, 2017 г.
София Хотел Балкан

capital.bg/conference

12 годишна конференция Сделки и инвеститори



Акценти в програмата:
Икономически обзор на региона и какво да очакваме занапред
Гледната точка на инвеститорите за перспективите пред България
Най-важните сделки за годината и какво стои зад техния успех
Завръща ли се дяловото инвестиране като важен инструмент за финансиране
Кои активи и сектори ще бъдат в радара на инвеститорите през 2018


24 часа 7 дни

Библиотека / Гепард»

Гепард
Гепард

Класация на най-динамичните малки и средни компании в България.

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Реклама" Затваряне
Специални предложения от TAL Aviation Bulgaria

Франсоаз Шомбар: Бъдещето е по-добро от настоящето

Главният изпълнителен директор на Melexis пред "Капитал"

Невидимият таван на растежа

Българската икономика расте устойчиво, но на сравнително ниски нива и вероятно скоро ще надхвърли потенциала си

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

Широк екран

Акцентите в афиша на "Киномания 2017"

Талант и предразсъдъци

Режисьорът Константин Божанов за героите аутсайдери и трудното създаване на новия му филм

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 46

Капитал

Брой 46 // 18.11.2017 Прочетете
Капитал Daily, 22.11.2017

Капитал Daily

Брой 179 // 22.11.2017 Прочетете