Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

Последните статии от "Медиа и реклама"

28 сеп 2016, 6:58
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (28 септември)

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (28 септември)

Как се стигна до спирането на TВ7, Google представи четири нови рекламни услуги, списанието Rolling Stone вече е с нов съсобственик, а Unilever има нова стратегия за запазване на позициите си на пазара Сирма Пенкова, 1034 прочитания

27 сеп 2016, 8:16
23 сеп 2016, 11:21 18
Калният канал, който пресъхна

Калният канал, който пресъхна

Как се стигна до спирането на TВ7 Весислава АНТОНОВА, 20008 прочитания, препоръчана 15 пъти

21 сеп 2016, 13:03
NEXT-DC: Вече сме повече от дигитална агенция и търсим следващото голямо нещо

NEXT-DC: Вече сме повече от дигитална агенция и търсим следващото голямо нещо

Управляващият екип на агенцията на годината пред "Капитал" Сирма Пенкова, 10873 прочитания, препоръчана 14 пъти

20 сеп 2016, 18:21
Седмични новини за маркетинг и реклама (21 септември)

Седмични новини за маркетинг и реклама (21 септември)

Сирма Пенкова, 3283 прочитания, препоръчана 1 пъти

20 сеп 2016, 9:14
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (20 септември)

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (20 септември)

NEXT-DC е агенция на годината за 2016 г., младите таланти от The Squad спечелиха рекламната академия Saatchi Circle, "Нова Броудкастинг Груп" и "Нетинфо" се присъединяват към немската платформа за видеосъдържание glomex, а Burberry използват чат бот, за да промотират новата си модна колекция Сирма Пенкова, 1216 прочитания, препоръчана 2 пъти

18 сеп 2016, 18:00
NEXT-DC е агенция на годината за 2016 г.

NEXT-DC е агенция на годината за 2016 г.

На рекламния фестивал ФАРА "Загорка" спечели отличието "Рекламодател на годината" Сирма Пенкова, 4667 прочитания, препоръчана 8 пъти

16 сеп 2016, 20:23
ФАРА, ден втори: Рекламата по света и у нас

ФАРА, ден втори: Рекламата по света и у нас

Международни лектори и български финалисти Сирма Пенкова, 3516 прочитания, препоръчана 1 пъти

16 сеп 2016, 15:22 1
На телевизионния екран - (почти) нищо ново

На телевизионния екран - (почти) нищо ново

Акцент и през този сезон са риалити форматите и забавните програми. Ще има опит да се възроди снимането на още български сериали. Весислава АНТОНОВА, 6893 прочитания, препоръчана 8 пъти

15 сеп 2016, 21:32
ФАРА, ден първи: Разнообразни рекламни идеи и сигурни финалисти

ФАРА, ден първи: Разнообразни рекламни идеи и сигурни финалисти

Журито гласува заявките в творческите категории от конкурса Сирма Пенкова, 3691 прочитания, препоръчана 1 пъти

13 сеп 2016, 18:05 7
СЕМ сваля ТВ7 от ефира

СЕМ сваля ТВ7 от ефира

Медийният регулатор отне лиценза на телевизията, която е в несъстоятелност от май тази година Весислава Антонова, 16187 прочитания, препоръчана 4 пъти

13 сеп 2016, 12:53
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (13 септември)

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (13 септември)

Инвестициите в дигитални медии в България ще пораснат с 8% през 2017 г. според Carat, започна нов конкурс за туристическо лого на България, Snapchat ще достигне близо милиард приходи от реклама през 2017г., а Ted Baker и Google започват съвместна кампания Сирма Пенкова, 1549 прочитания, препоръчана 1 пъти

9 сеп 2016, 15:07 3
"Всеки ден" става "Таблоид"

"Всеки ден" става "Таблоид"

Спирането на жълтия всекидневник е поредната промяна в медиите, свързвани с депутата Делян Пеевски Весислава АНТОНОВА, 8258 прочитания, препоръчана 11 пъти

6 сеп 2016, 15:46
Седмични новини за маркетинг и реклама ( 6 септември)

Седмични новини за маркетинг и реклама ( 6 септември)

Сирма Пенкова, 8387 прочитания, препоръчана 5 пъти

2 сеп 2016, 10:51
Творческото жури на ФАРА: В маркетинг екипите на клиентите се появяват все повече хора със смели идеи и разчупено мислене

Творческото жури на ФАРА: В маркетинг екипите на клиентите се появяват все повече хора със смели идеи и разчупено мислене

Новото поколение творчески директори на фестивала - Васил Петраков от DDB Sofia, Иван Иванов от Ogilvy Group Sofia и Момчил Захариев от NEXT-DC - пред "Капитал" Сирма Пенкова, 5863 прочитания, препоръчана 1 пъти

30 авг 2016, 9:11
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (30 август)

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (30 август)

Участниците в Saatchi Circle ще работят по реален бриф на Nova Brasilia, "Мобилтел" избира рекламна агенция, а The Wall Street Journal цели да достигне 3 млн. онлайн абонамента до края на 2017г. Сирма Пенкова, 2489 прочитания, препоръчана 1 пъти

26 авг 2016, 14:34
"Мобилтел" избира рекламна агенция

"Мобилтел" избира рекламна агенция

Четири агенции се състезават за бюджета на един от най-големите рекламодатели Сирма Пенкова, 3342 прочитания

24 авг 2016, 14:44
Кои са международните лектори във ФАРА 2016

Кои са международните лектори във ФАРА 2016

Петима световни специалисти в сферата на рекламния бизнес ще участват във фестивала Сирма Пенкова, 2405 прочитания

23 авг 2016, 9:05
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (23 август)

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (23 август)

Рекламните инвестиции в България се увеличават, The Guardian с нова стратегия за продажба на рекламно пространство, CNN започва да използва дронове при репортажите си, а Ford вече достига до потребителите и чрез виртуалната реалност Сирма Пенкова, 4442 прочитания, препоръчана 2 пъти

19 авг 2016, 15:26 1
Увеличава ли се рекламният пазар

Увеличава ли се рекламният пазар

През първата половина на 2016 г. вероятно има малък ръст, но и много ясно изразена инфлация на цените Сирма Пенкова, Весислава Антонова, 6090 прочитания, препоръчана 6 пъти

16 авг 2016, 8:08
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (16 август)

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (16 август)

Остава седмица до крайния срок за кандидатстване в Saatchi Circle FARA, Dentsu Aegis Network придоби мажоритарен дял в Merkle, а P&G спира таргетираните реклами във Facebook Сирма Пенкова, 4050 прочитания, препоръчана 2 пъти

12 авг 2016, 19:20 7
Как бананите за 69 ст. станаха марокански подправки

Как бананите за 69 ст. станаха марокански подправки

Комуникационната стратегия на Lidl залага на ясни послания и надграждане на кампаниите Сирма Пенкова, 17070 прочитания, препоръчана 6 пъти

9 авг 2016, 8:38
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (9 август)

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (9 август)

Action Global Communications Bulgaria ще обслужва цялостната комуникация на Nokian Tyres, рекламният фестивал ФАРА се мести в Пловдив, председателят на Saatchi & Saatchi подаде оставка, а McDonald’s има нова носталгична кампания Сирма Пенкова, 3037 прочитания, препоръчана 1 пъти

7 авг 2016, 15:31 1
Новите дрехи на ФАРА

Новите дрехи на ФАРА

Най-големият български рекламен фестивал се мести в Пловдив с мисия да привлече по-широка публика и обещава много повече смислено съдържание Сирма Пенкова, 12816 прочитания, препоръчана 5 пъти

4 авг 2016, 21:50 22
И пак Вежди Рашидов

И пак Вежди Рашидов

Под прикритието "Българско председателство" се финансират кафяви медии през фирми на хора близки до Меглена Кунева и сина на културния министър Мила Чернева, Росен Босев, 12603 прочитания, препоръчана 26 пъти

3 авг 2016, 16:57
Променя се организацията на рекламния фестивал ФАРА

Променя се организацията на рекламния фестивал ФАРА

За първи път форумът ще се проведе от 15 до 17 септември в Пловдив Сирма Пенкова, 4404 прочитания, препоръчана 2 пъти

2 авг 2016, 8:14
СЕМ не бърза с конкурса за нов генерален директор на БНТ

СЕМ не бърза с конкурса за нов генерален директор на БНТ

В понеделник изтече вторият мандат на Вяра Анкова, но медийният регулатор тепърва започва да обсъжда правилата за избор на неин наследник Весислава Антонова, 4208 прочитания, препоръчана 3 пъти

1 авг 2016, 9:10
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (2 август)

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (2 август)

United Partners спечели награда от международния конкурс Golden World Awards, Voyo.bg добавя туристически канал в портфолиото си, приходите от реклама на Facebook нарастват, а председателят на Saatchi & Saatchi е временно отстранен от длъжност заради сексистки коментар Сирма Пенкова, Диана Стоянова, 2368 прочитания

29 юли 2016, 15:28
Защо румънският рекламен пазар расте

Защо румънският рекламен пазар расте

Ключът за това в северната ни съседка е намалената ставка на ДДС, но пазарът в България също дава оптимизъм Весислава АНТОНОВА, 3201 прочитания, препоръчана 3 пъти

Ако желаете да прочетете още от Медиа и реклама, използвайте ТЪРСЕНЕ или календара в горната част на тази страница.

АРХИВ
П В С Ч П С Н
    1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
24 часа 7 дни
Двете лица на Братислава

Първата среща на европейските лидери след Brexit трябваше да стане символ на солидарност, но разкри разделенията в ЕС

Грабежът "Белене"

Загубите за данъкоплатците от безсмисления проект са повече от половин КТБ

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Новите IT хипари

Компаниите, които имат смелостта да правят свои неща и успяват да разклатят статуквото на големите в технологичния бранш

Парче плат от "Плаващите кейове"

49 квадратни сантиметра свобода

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 38

Капитал

Брой 38 // 22.09.2016 Прочетете
Капитал Daily, 29.09.2016

Капитал Daily

Брой 183 // 29.09.2016 Прочетете
Капитал Light, брой 38

Капитал Light

Брой 38 // 22.09.2016 Прочетете