Отговорът на въпросите на днешния ден

Моделът претендира, че дава това, което клиентите търсят

Ролята
на т.нар. airbumps във
вратите и броните е да
защитят тези елементи на автомобила<br/><br/>
Ролята
на т.нар. airbumps във
вратите и броните е да
защитят тези елементи на автомобила<br/><br/>
Ролята на т.нар. airbumps във вратите и броните е да защитят тези елементи на автомобила<br/><br/>    ©  Citroen
Ролята на т.нар. airbumps във вратите и броните е да защитят тези елементи на автомобила<br/><br/>    ©  Citroen

Днес купувачите търсят стилни, удобни, технологични, достъпни и икономични автомобили, всичко това получават с С4 Cactus, твърдят от Citroen. Изграден на платформата на популярния хечбек в Golf сегмента C4, градският кросоувър предлага интригуващ външен вид, като е единственият на пазара със защитни елементи по вратите и ръбовете на броните. Налице са и куп варианти за персонализация.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    mcphisto38 avatar :-|
    Димитър Димитров
    • - 1
    • + 2

    Кактус-ът всъщност е на основата на С3.

    Нередност?
  • 2
    _tsiki_ avatar :-|
    _tsiki_ (otvratitelen nov sait)
    • - 3
    • + 2

    При 32к за един кашкай от нисан, незнам с какви очи си взимат заплатите от цитроен, щом за толкова пари изкарват подобен дранголник.

    Нередност?
  • 3
    simo87 avatar :-|
    simo87

    Автомобилът е интересен, но статията не ни дава много информация. Постигнатия разход от малко над 5 на 100 за бензинов двигател в смесен цикъл и то с климатик и за тест драйв е наистина добър резултат. При икономично извънградско каране и без климатик може да падне до около 3,5 л. на 100 километра, което е много добро постижение.
    Но ми се ще да видя къде са новостите в модела, къде е революцията, както често обичатда правят от Ситроен.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал