Бус по мярка
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Бус по мярка

Бус по мярка

Георги Пауновски
2076 прочитания

© София франс ауто


Всеки бизнес е специфичен и изискванията към ползваните автомобили за работа са най-разнообразни. Производителите няма как да предлагат задоволяване на всички капризи, но пък тук идва ролята на фирмите за трансформация. В България една от най-популярните е "Трансформа", която наскоро откри център за персонализация лекотоварни автомобили на територията на комплекса на Peugeot на "Ботевградско шосе" в София.

Центърът предлага изработка на градските и туристическите автобуси за къси и средни разстояния, както и различни варианти на училищни автобуси. Карго автомобилите са представени от полуостъклени товарни фургони с разширен пътнически сектор, бордови алуминиеви надстройки, надстройки с PVC платнище, алуминиеви контейнери, самосвали и т.н. Актуалната гама професионални автомобили се попълва от различни решения термоизолирани фургони и контейнери за всички температурни режими.

Изработват се и специални автомобили, като един от първите проекти е линейка тип В, отговаряща на европейските стандарти. Според европейското законодателство линейките могат да бъдат: тип А – транспортна линейка, тип B – линейка за оказване на спешна медицинска помощ, и тип C - реанимобил. Произведеният в България специален автомобил е подходящ за оказване на спешна медицинска помощ, при който се извършват основен обем от медицински действия и наблюдения на пациента до транспортирането му в лечебното заведение.

Линейката е изградена на базата Peugeot Boxer, има странично изнесена светлинна сигнализация от нов тип, която осигурява видимост от всички страни. В комбинация с мощна звукова сигнализация автомобилът е ясно идентифициран в условията на натоварен пътен трафик.

Управлението на вътрешното оборудване на линейката става през модерен електронен контролен блок, разположен в медицинския отсек, дублиран с пулт и при водача. Специализираният автомобил е снабден с носилка и седалки за превоза на медицинския персонал и пациентите. Окачването е пневматично, с възможност за управление от водача.

Функционирането на цялото оборудване се осигурява от допълнителни батерии, гарантиращи автономност дори при липса на достъп до външни източници на захранване с електричество.

Всеки бизнес е специфичен и изискванията към ползваните автомобили за работа са най-разнообразни. Производителите няма как да предлагат задоволяване на всички капризи, но пък тук идва ролята на фирмите за трансформация. В България една от най-популярните е "Трансформа", която наскоро откри център за персонализация лекотоварни автомобили на територията на комплекса на Peugeot на "Ботевградско шосе" в София.

Центърът предлага изработка на градските и туристическите автобуси за къси и средни разстояния, както и различни варианти на училищни автобуси. Карго автомобилите са представени от полуостъклени товарни фургони с разширен пътнически сектор, бордови алуминиеви надстройки, надстройки с PVC платнище, алуминиеви контейнери, самосвали и т.н. Актуалната гама професионални автомобили се попълва от различни решения термоизолирани фургони и контейнери за всички температурни режими.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.