Довиждане, но не сбогом

Загубата на мотивация накара Крум Дончев да сложи край на кариерата си

Някой ден Крум може отново да седне зад волана на рали автомобила в състезание,
но само при наличието на нужната
конкуренция и мотивация<br/><br/>
Някой ден Крум може отново да седне зад волана на рали автомобила в състезание,
но само при наличието на нужната
конкуренция и мотивация<br/><br/>
Някой ден Крум може отново да седне зад волана на рали автомобила в състезание, но само при наличието на нужната конкуренция и мотивация<br/><br/>    ©  Любомир Асенов
Някой ден Крум може отново да седне зад волана на рали автомобила в състезание, но само при наличието на нужната конкуренция и мотивация<br/><br/>    ©  Любомир Асенов

26 февруари 2015 г. Дата, след която българският рали спорт вече не е същият. Най-титулуваният действащ пилот в България - Крум Дончев, обяви, че прекратява състезателната си кариера. Спокойно можем да кажем, че това е краят на една епоха. След 15 години активна дейност Крум реши да се оттегли от спорта, който по неговите думи му е дал толкова много. В интерес на истината решението не беше изненадващо. За подобна възможност се говореше още от края на миналия сезон. Самият пилот още тогава сподели, че обмисля подобно нещо. Явно крайното решение не е било никак лесно и Крум призна това на свиканата преди месец пресконференция. Неговият навигатор Петър Йорданов дори е бил против това решение, но в крайна сметка се е съобразил с общата позиция на екипа. Хората сигурно ще си кажат: Ясно, парите вече не достигат или изобщо ги няма след закупуването на основния спонсор на тима. Истината обаче е друга.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал