Когато две е повече от четири

Интересът към двуколесни расте, стигна се до Мотосалон 2015

На провелия се през февруари първи Мотосалон 2015 взеха участие повечето водещи марки в бизнеса с двуколесни возила
На провелия се през февруари първи Мотосалон 2015 взеха участие повечето водещи марки в бизнеса с двуколесни возила
На провелия се през февруари първи Мотосалон 2015 взеха участие повечето водещи марки в бизнеса с двуколесни возила    ©  Петър Петров
На провелия се през февруари първи Мотосалон 2015 взеха участие повечето водещи марки в бизнеса с двуколесни возила    ©  Петър Петров

Мнозина от жителите на големия град попадат в огромните задръствания в пиковите часове и прекарват около два часа на ден в автомобила си. Огледайте се и ще видите, че в почти всяка кола има само един човек. Столицата расте, хората стават все повече и повече, колите също. На къде вървим, нима има решение на проблема със задръстванията в час пик? Мнозина, които са били в големите европейски столици, са виждали огромния брой скутери и мотоциклети, които облекчават значително трафика.

Особено в по-топлите градове като Рим, Мадрид и Париж, двуколесните превозни средства са масови, като дори често може да се види на един скутер или мотоциклет да се возят двама пътници. Този транспорт е много по-бърз, значително по-евтин, но, разбира се, има и своите недостатъци, особено в България.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал