Hyundai Genesis 3.8 V6 GDI: Корейската рецепта за премиум

Германската визия и множеството екстри са само видимата част от колата

В предната част има много елементи от Audi A8, фаровете напомнят на предишния Mercedes S-клас
В предната част има много елементи от Audi A8, фаровете напомнят на предишния Mercedes S-клас
В предната част има много елементи от Audi A8, фаровете напомнят на предишния Mercedes S-клас    ©  Hyundai
В предната част има много елементи от Audi A8, фаровете напомнят на предишния Mercedes S-клас    ©  Hyundai

Точно преди година на щанда на Hyundai на автосалона в Женева погледът ми се спря на един голям седан. Носеше не особено популярното у нас име Genesis. Трудно ми беше да го възприема като Hyundai, защото външният му вид ми се стори комбинация от стилистиката на три германски премиум модела от най-високия клас. В предната част има много елементи от Audi A8, фаровете напомнят на предишния Mercedes S-клас, а в профил се вижда страничната линия, характерна за BMW Серия 7. Сякаш, преди да проектират модела, дизайнерите от Hyundai прекалено много са гледали германските лимузини и в съзнанието им са се запечатали стилните им форми. Но създаването на автомобил от премиум сегмента не е лесна работа. Това доказват марки като Lexus и Infiniti, които правят коли вече над 25 години, но те трудно могат да бъдат поставени наравно с германските представители.

Не обърнах повече внимание на тази смесица от германски дизайн с мисълта, че моделът няма да се продава в България. Не щеш ли, в края на миналата година той изневиделица се появи у нас и дори участва в няколко родни конкурса. Имах възможност да тествам модела и макар и за краткото време като водач и пасажер успях да науча каква е корейската рецепта за премиум.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал