Новият брой:
Служебната президентска република

Симпатична и талантлива

Малката "италианка" е маневрена в града и проходима извън пътя

Двойното
задвижване и пътният просвет от 16 см
помагат на Panda 4x4 да се изкатери на високи
места<br/><br/>
Двойното
задвижване и пътният просвет от 16 см
помагат на Panda 4x4 да се изкатери на високи
места<br/><br/>
Двойното задвижване и пътният просвет от 16 см помагат на Panda 4x4 да се изкатери на високи места<br/><br/>    ©  Fiat
Двойното задвижване и пътният просвет от 16 см помагат на Panda 4x4 да се изкатери на високи места<br/><br/>    ©  Fiat

Да имаш джип в България е не само модерно, но и практично. Какво по-хубаво от това да си по-високо от повечето коли и да нямаш проблеми с лошите и непочистени през зимата пътища. Още по-практично е джипът да е малък, за да бъде маневрен и да се паркира лесно в града. Докато на пазара се появяват нови модели на малки и компактни SUV-та, италианците от FIAT залагат на отдавна доказана формула и продължават да правят и предлагат така успешната през годините Panda 4x4.

Ако хората знаеха за нея, ако я бяха изпробвали през зимата и извън пътя, тя щеше да бъде далеч по-популярна, отколкото е сега у нас. След като тествах Fiat Panda 4x4, се убедих, че тя е една чудесна кола както за градския трафик, така и за катерене по планински пътища, а през зимата двойното задвижване и повишеният просвет от 16 см няма да ви оставят да закъсате в снега. Моделът леко е пораснал, но все още е с компактна дължина от 3.69 метра.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал