Новият брой:
Продаден ли е мачът за еврото

Пълна промяна не само отвън

Моделът е с по-динамичен външен вид, по-ергономичен интериор и нови двигатели

Предната
част е тотално променена с трапецовидната
хромирана решетка и по-тънките фарове<br/><br/>
Предната
част е тотално променена с трапецовидната
хромирана решетка и по-тънките фарове<br/><br/>
Предната част е тотално променена с трапецовидната хромирана решетка и по-тънките фарове<br/><br/>    ©  Ford
Предната част е тотално променена с трапецовидната хромирана решетка и по-тънките фарове<br/><br/>    ©  Ford

Третото поколение на Ford Focus завладя сърцата на обичащите да карат динамично шофьори, тъй като е един от най-вълнуващите за управление автомобили с предно предаване. За да го направят още по-атрактивен, инженерите от Ford решиха да го подобрят значително, така че да бъде конкурентен на по-новите модели във важния С-сегмент. Новият Focus е напълно преобразен както отвън, така и отвътре, и е оборудван с изцяло нови двигатели, а окачването е преработено за по-добър комфорт на возене. Външният вид на Ford Focus се отличава с широка хромирана радиаторна решетка и с нови фарове и светлини, така че предницата наподобява британската марка Aston Martin и колата изглежда доста по-спортно.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал