В стремежа си да направят още по-добър най-големия си SUV корейците от KIA са преминали границите и с третото поколение на Sorento са готови да влязат в премиум сегмента. Докато утвърдените премиум марки разчитат до голяма степен на имидж, от KIA правят по-бързи крачки в развитието си, за да настигнат лидерите.
Третото издание на Sorento изглежда премиум отвън благодарение на голямата радиаторна решетка тип "тигров нос" с триизмерна хромирана рамка, заобиколена от удължените фарове с LED светлини. Отвътре новото Sorento изненадва с богатото си оборудване, качествените материали и огромното вътрешно пространство. Коженият салон, арматурното табло и 8-инчовият сензорен екран на мултимедийната система създават истинска премиум атмосфера и усещане за лукс и комфорт. Новото Sorento се предлага във варианти с 5 или 7 места. Обемът на багажника в 5-местната версия е пораснал до 605 л.
Безопасност на високо ниво
Новият модел е оборудван и с много иновативни технологии като системата за автоматичен контрол на скоростта, предупреждение при напускане на лентата и предотвратяване на челен сблъсък, контрол на мъртвата зона, лентата на движение и др. Сред новостите са и монитор с 360-градусов обзор от четири камери. Ако ръцете на водача са заети, само с леко движение на крака под задна броня вратата на багажника се отваря автоматично.
Според маркетинговите проучвания у нас клиентите на новата KIA Sorento ще предпочетат задвижване от 2.2-литровия турбодизелов двигател с мощност 200 к.с. Затова и автомобилът, който тествам, е именно с този агрегат. Моторът е комбиниран с 6-степенна автоматична скоростна кутия, а задвижването е на четирите колела 4х4. Максималният въртящ момент от 440 Нм е на разположение от 1750 до 2750 об./мин.
Педалът на газта реагира отзивчиво при ниските обороти, а при вторично ускорение за изпреварване е необходимо повече търпение. Автоматичната трансмисия превключва плавно и незабележимо предавките. Средният разход на дизел не надхвърля 9 л/100 км.
Комфорт от по-висока класа
Освен на външен вид и в интериора новата KIA Sorento е премиум и във возенето. Големият SUVпредоставя на пътниците си по-високо ниво на комфорт и по-стабилно пътно поведение. Новият модел поема незабележимо малките неравности и преминава с лекота през легналите полицаи и големите дупки. Управлението е типично за голям високопроходим автомобил, като не е особено директно и не предполага динамично шофиране. Двойното задвижване 4х4 е предимство на настилки с ниско сцепление.
Задвижване
Двигател 4-цил. турбодизел
Работен обем, куб. см 2199
Максимална мощност, к.с. 200
Макс. въртящ момент, Нм 440
Трансмисия 6-степ. автоматична
Динамика
Максимална скорост, км/ч 203
Ускорение от 0 до 100 км/ч, сек. 9,6
Среден разход на гориво, л/100 км 6,7
Емисии CO2, г/км 177
Цена
Базов модел в лв. с ДДС 66 980
Тестван модел в лв. с ДДС 96 900
В стремежа си да направят още по-добър най-големия си SUV корейците от KIA са преминали границите и с третото поколение на Sorento са готови да влязат в премиум сегмента. Докато утвърдените премиум марки разчитат до голяма степен на имидж, от KIA правят по-бързи крачки в развитието си, за да настигнат лидерите.
Третото издание на Sorento изглежда премиум отвън благодарение на голямата радиаторна решетка тип "тигров нос" с триизмерна хромирана рамка, заобиколена от удължените фарове с LED светлини. Отвътре новото Sorento изненадва с богатото си оборудване, качествените материали и огромното вътрешно пространство. Коженият салон, арматурното табло и 8-инчовият сензорен екран на мултимедийната система създават истинска премиум атмосфера и усещане за лукс и комфорт. Новото Sorento се предлага във варианти с 5 или 7 места. Обемът на багажника в 5-местната версия е пораснал до 605 л.
0 коментара