Французин с японски гени
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Французин с японски гени

Французин с японски гени

Новият всъдеход на Renault използва доказаните технологии от Nissan

1765 прочитания

© Renault


Алиансът Renault-Nissan продължава успешното си развитие и във всеки нов модел съчетава по най-добрия начин силните страни на двете марки. В новия всъдеход французите са проектирали вълнуващия дизайн на екстериора и голямото вътрешно пространство, поставили са ефективни двигатели, внедрили са модерни технологии, но са заложили на утвърдената модулна платформа, използвана в Nissan Qashqai и X-Trail.

Задвижване за всяка ситуация

Освен това Kadjar е оборудван със системата 4х4 от Nissan и предлага подобрено сцепление и избор между три режима - 2WD, Auto и Lock, които позволяват на водачите да изберат идеалния вариант за трансмисията във всяка ситуация. На сух път моделът се кара изцяло с предно предаване 2WD, в режим Auto системата автоматично предава до 50% от тягата на задните колела, ако установи загуба на сцепление на предните, а в режим Lock тягата се разпределя поравно между предната и задната ос. Големият просвет от 20 см и ъглите на атака от 18 градуса отпред и 28 градуса отзад гарантират висока проходимост, независимо от терена.

В салона на новото Renault Kadjar е много просторно, а широчината създава усещане за голямо пространство. На централната конзола има 7-инчов сензорен дисплей на мултимедийната система, на който се показват подробности за автомобила и всички мултимедийни функции.

Дизел и автомат с двоен съединител

Ако шофирате основно в града, препоръчвам Kadjar с доказания турбодизел 1.5 dCi със 110 к.с., в комбинация с 6-степенна автоматична трансмисия с двоен съединител EDC. Удобството на автоматика компенсира по-слабите параметри в сравнение с по-големия 1,6-литров турбодизел dCi със 130 к.с., съчетан само с 6-степенна механична скоростна кутия. Ако държите на динамиката, изберете по-мощния и еластичен дизелов двигател 1.6 dCi с въртящ момент 320 Нм, с който Kadjar се ускорява по-бързо и е по-пъргав. Кормилното управление е много чувствително и предсказуемо, окачването отработва отлично неравностите и не допуска осезаемо странично наклоняване в завоите.

Renault Kadjar 1.6 dCi 130 4WD

Задвижване
Двигател 4-цил. турбодизел Работен обем, куб. см 1598 Макс. мощност, к.с. 130
Максимална скорост, км/ч 190 Ускорение от 0 до 100 км/ч, сек. 10.5 Среден разход на гориво, л/100 км 4.9

Емисии СО2, г/км 129

Цена

Базов модел в лв. с ДДС 34 990

Тестван модел в лв. с ДДС 45 990

Алиансът Renault-Nissan продължава успешното си развитие и във всеки нов модел съчетава по най-добрия начин силните страни на двете марки. В новия всъдеход французите са проектирали вълнуващия дизайн на екстериора и голямото вътрешно пространство, поставили са ефективни двигатели, внедрили са модерни технологии, но са заложили на утвърдената модулна платформа, използвана в Nissan Qashqai и X-Trail.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.