Eлектромобили – презареждане

Увеличената автономност и развитието на мрежата от зарядни станции правят колите на ток все по-конкурентни

Този текст е част от специалното издание на "Капитал" Капитал Авто. Всички текстове по темата може да откриете тук.

Въпрос на професионализъм е да се подготвиш за предстоящо интервю. Мислих, че съм си свършил домашното, преди да си поговоря с директора на звеното за електромобили на Nissan Гарет Дънсмор. Отговорът му на моя въпрос "Кога смятате, че електромобилите ще са истинска конкуренция на тези с традиционен двигател" ме свари неподготвен. "Те вече алтернатива за много хора, които използват автомобила си основно града, имат къде да го заредят и търсят надеждна кола с ниски експлоатационни разходи", каза ми той. Експертът уточни, че до голяма степен с разширяването на мрежата от зарядни станции, намаляване времето за зареждане и увеличаването на пробега все повече хора ще виждат в тях своя избор. Разходка из щандовете на автосалона в Париж ми показа, че до голяма степенГарет Дънсмор е прав. Изумително е какво развитие имат колите на ток само за няколко години.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    tie_interceptor avatar :-|
    tie_interceptor
    • + 1

    Г-н Пауновски, kWh e мярка за енергия, а kW за мощност.
    Зарядните станции се характеризират с мощността си, а батериите с енергията, която могат да съхраняват.
    Терминът "пълнене" не е особено подходящ в едно изречение с батерии.

    Нередност?
  • emilm13

    Всички планират - Тесла произвежда! Последаци!

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал