🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Второ поколение на японския бестселър

Новата Mazda CX-5 е още по-красива и по-приятна за шофиране

Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Този текст е част от специалното издание на "Капитал" Капитал Авто. Всички текстове по темата може да откриете тук.

От дебюта си през 2012 г. Mazda CX-5 се превърна в най-важния модел на японците. Симпатичният кросоувър се хареса на потребителите и бързо стана най-продаваният модел в гамата на Mazda с една четвърт от общия брой на реализирани автомобили. На автосалона в Женева Mazda представи второто поколение на CX-5, предназначено да засили позициите на модела в нарастващия SUV сегмент.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал