Второ поколение на японския бестселър
Новата Mazda CX-5 е още по-красива и по-приятна за шофиране


Петър Петров

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Този текст е част от специалното издание на "Капитал" Капитал Авто. Всички текстове по темата може да откриете тук. |
От дебюта си през 2012 г. Mazda CX-5 се превърна в най-важния модел на японците. Симпатичният кросоувър се хареса на потребителите и бързо стана най-продаваният модел в гамата на Mazda с една четвърт от общия брой на реализирани автомобили. На автосалона в Женева Mazda представи второто поколение на CX-5, предназначено да засили позициите на модела в нарастващия SUV сегмент.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.