Да шофираш на живо
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Да шофираш на живо

Да шофираш на живо

Новият Citroen С3 позволява да споделите снимка или видео от пътуването на момента.

Георги Пауновски
2187 прочитания

© Citroen


Този текст е част от специалното издание на "Капитал" Капитал Авто. Всички текстове по темата може да откриете тук.

В наше време да споделиш преживяното май стана по-важно от самото преживяване. Увлечението по социалните мрежи е повсеместно и беше въпрос на време и автомобилните производители да яхнат вълната. Вече е факт и първият сериен модел, напълно интегриран във виртуалната реалност. Новият Citroen С3 позволява да споделите снимка или видео от пътуването на момента.

Това става възможно с монтирането на предното стъкла на широкоъгълна камера с висока резолюция и разработване на специално приложение за нея, което се инсталира на смартфон. Камерата може да се използва и като видеорегистратор, който да изясни спорна ситуация на пътя, като при инцидент автоматично се запазва записът от последната минута.

Защитен от досадни щети

Третото поколение на С3 продължава една традиция с двадесетгодишна история и над 3.5 млн. продажби. Отвън отличителната черта са опционалните "въздушни балончета", направили дебюта си при С4 Cactus, които защитават от дребни повреди вратите и ръбовете на колата. Освен деветте цвята С3 предлага и три допълнителни, за да се акцентира върху част от детайлите.

Двигателите са общо пет с мощности между 68 и 110 конски сили. Най-впечатляващата комбинация е между бензинов мотор със 110 коня и автоматична скоростна кутия. Така екипиран, С3 е приятен за каране както извън града, така и в него. Кутията е доста интелигентна, като качва и сваля предавки в най-подходящия момент. Тя разполага и със спортен режим, при който ускорението е една идея по-бързо. В рамките на теста разходът беше около 7 л/100 км при 4.9 по книжка.

Комфортен и маневрен

С3 изненадва с комфортната возия, добрата шумоизолация и прецизния волан. Голям плюс е маневреността на дългия малко над 4 метра автомобил. Безопасното пътуване се гарантира от система за сигнализация при неволно напускане на избраната лента за движение, която е част от базовото оборудване, предупреждението за превозно средство в мъртвата зона на огледалата, камера за движение на заден ход и т.н. Поставянето на камера за забелязване на ограничителните знаци край пътя позволява с натискане на бутон колата да започне да се движи с максималната позволена скорост.

Стил и ергономия в салона

Сред екстрите присъства безключов достъп. Предните седалки са широки и удобни, а на задните мястото пред коленете и над главите е предостатъчно. Багажният обем е минимум 300 литра. Във високите нива на изпълнение салонът е приятно луксозен и стилен. На централната конзола има само пет бутона, тъй като всички настройки се правят през 8-инчовия реагиращ на допир дисплей. Жабката е огромна, големи са и джобовете на вратите. Можеше да се сложи обаче поне още един USB изход.

Citroen C3

Двигател - 3-цилиндров бензинов, турбо Работен обем - 1199 куб. см
Максимална скорост - 188 км/ч Ускорение 0-100 км/ч - 9.3 секунди Среден разход на гориво - 4.6 л/100 км
Емисии СО2 - 103 г/км

Базов модел – 19 900 лв. с ДДС

Тестван модел – 34 291 лв. с ДДС

Този текст е част от специалното издание на "Капитал" Капитал Авто. Всички текстове по темата може да откриете тук.

В наше време да споделиш преживяното май стана по-важно от самото преживяване. Увлечението по социалните мрежи е повсеместно и беше въпрос на време и автомобилните производители да яхнат вълната. Вече е факт и първият сериен модел, напълно интегриран във виртуалната реалност. Новият Citroen С3 позволява да споделите снимка или видео от пътуването на момента.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK