Opel Insignia: Достъпен премиум

Opel

Opel Insignia: Достъпен премиум

Автомобилът предлага широка гама първокласни технологии в своя сегмент

Георги Пауновски
858 прочитания

Opel

© Opel


Текстът е част от специалното издание на "Капитал" Капитал Авто.

Opel Insignia Grand Sport 2.0 Turbo

Двигател - 4-цилиндров бензинов, турбо
Работен обем - 1998 куб.см Максимална мощност - 260 к.с. Максимален въртящ момент – 400 Нм
Трансмисия - 8-степенна автоматична Максимална скорост - 250 км/ч. Ускорение 0-100 км/ч - 7.3 секунди

Тестван модел – 78 130 лв. с ДДС

Ако има една отчетлива тенденция в автомобилната индустрия в последните години, тя е предлагането на лукс и технологии, типични за премиум марките, в по-достъпни модели. Поредното доказателство за това за мен дойде с новия Opel Insignia Grand Sport. Флагманът на Opel издава амбициите си да е алтернатива на модели като BMW Серия 3, Audi A4 и Mercedes C-класа с изобилието от хромирани елементи отвън. Светодиодните светлини също подсказват класа.

Увеличените междуосие и дължина (вече 4.90 метра) също дават основание за самочувствие. Козовете в салона са качествената кожа, акцентите от пиано лак и алуминий, мултимедията с 8-инчов сензорен екран и шофьорската седалка с масажна функция.

Почти автономен

По отношение на асистиращите системи Insignia Grand Sport разполага с всичко най-съвременно, включително адаптивен круиз контрол с функция спиране и потегляне и асистент за запазване на лентата на движение. Тези две системи позволяват лимузината на Opel да се придвижва безопасно дори, ако водачът е пуснал волана и изобщо не обръща внимание на пътната ситуация. Наборът от камери, даващи пълна картина на ставащото около колата, също са типични за премиум автомобилите, както и системата за самостоятелно паркиране.

Истински шедьовър са адаптивните светодиодни светлини, които нагласят светлинния поток така, че водачът да вижда максимално надалеч (до 400 метра на дълги светлини), без да заслепяват останалите водачи. Осемстепенният автоматик, ходовата част с променливи характеристики и задвижването на четирите колена с прехвърляне на въртящ момент между левите и десните задни колела превръщат Insignia Grand Sport в много приятен за шофиране автомобил, способен да зареди с адреналин човека зад волана.

С личен асистент

Специално внимание заслужава услугата OnStar, най-важната функция, на която е автоматично свързване със спасителните служби при инцидент. Сред другите полезни екстри са възможността да се поиска от оператор намирането на обект, адресът на който да се прати в навигацията на колата. Приложение за мобилни телефони пък дава възможност за отключване и заключване от дистанция, задействане на клаксона и светлини за по-лесното откриване на автомобила на паркинг, проверка на налягането в гумите, състоянието на маслото, запаса от ход и други. Удобство е възможността за локализиране на автомобила с възможност за навигиране до него, както и изпращане на адрес от телефона в навигацията на Insignia.

Текстът е част от специалното издание на "Капитал" Капитал Авто.

Opel Insignia Grand Sport 2.0 Turbo


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.


0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал