Новите предизвикателства пред градската мобилност

Личният автомобил се превръща във все по-голям разход и бреме, какви са алтернативите

Според проучване на Световната банка всеки споделен автомобил заменя 12 лични. Как ли би изглеждала София с дванадесет пъти по-малко коли по улиците
Според проучване на Световната банка всеки споделен автомобил заменя 12 лични. Как ли би изглеждала София с дванадесет пъти по-малко коли по улиците    ©  Надежда Чипева
Според проучване на Световната банка всеки споделен автомобил заменя 12 лични. Как ли би изглеждала София с дванадесет пъти по-малко коли по улиците
Според проучване на Световната банка всеки споделен автомобил заменя 12 лични. Как ли би изглеждала София с дванадесет пъти по-малко коли по улиците    ©  Надежда Чипева

Текстът е част от специалното издание на "Капитал" Капитал Авто.

За живеещите в големите градове личният автомобил се превръща във все по-голям разход и бреме. От една страна, трябва да се намери място, където автомобилът да стои до дома. От друга, паркомясто се търси в близост до мястото, където собственикът има работа. Често пъти намирането на място за спиране отнема повече време от самото пътуване, като този паразитен трафик увеличава и без това тежките задръствания в централните градски части.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал