Малкият брат
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Малкият брат

MAN TGE разполага с множество функции и асистиращи системи

Малкият брат

Производителят на тежкотоварни автомобили MAN за пръв път влиза в най-малкия клас товарни машини

881 прочитания

MAN TGE разполага с множество функции и асистиращи системи

© Капитал


Текстът е част от специалното издание на "Капитал" Капитал Авто.

В края на миналата година световният производител на тежкотоварни автомобили от Мюнхен – MAN, представи цялата си гама ванове и камиони за 2018 г. Най-голямата новост от германския производител с лъв на радиаторната решетка е лекотоварният модел MAN TGE, с който компанията запълни гамата си и в най-малкия клас товарни машини.

За никого не е тайна, че MAN TGE е технологичен близнак на новия Volkswagen Crafter, но у нас двата автомобила се дистрибутират от различни вносители, което дава възможност за избор на по-разнообразни търговски условия при купуването им. Благодарение на това обхватът на дейността на фирмата MAN се разширява и сега автомобилите покриват диапазона с максимално допустимо тегло от 3 до 44 тона. За 2018 г. MAN представи многобройни нововъведения в областта на товарните автомобили, а с пускането на новия MAN TGE за пръв път производителят предлага и пълната гама от автомобили за бизнеса.

В сегмента на камионите със средна товароподемност MAN TGL и TGM се открояват със своите обновени двигатели и нови характеристики на мощността. Освен това MAN успя още веднъж да намали потреблението на гориво на новия двигател с 5.5%. Новите функции за скоростната кутия TipMatic също допринасят за значително повишаване на комфорта и ефективността на камионите MAN TGL и TGM.

Благодарение на използването на нови елементи за управление кабината е още по-удобна за шофьора. В кабините на моделите MAN TGX и TGS водачите ще могат да оценят модернизираното оборудване и подобрената зона за работа. Добавени са нов хладилник, напълно прибиращ се под мястото за спане, както и редица нови решения за съхранение на вещи и осветление.

За да облекчи шофьора в пътния трафик на движение и в задръстванията, MAN разполага с нова версия на адаптивния круиз контрол ACC с функция Stop-and-Go. Тя автоматично регулира разстоянието до автомобила отпред дори при ниски скорости, намалява скоростта и ако е необходимо, напълно спира камиона. След краткото спиране системата автоматично възобновява движението. Благодарение на това водачът се чувства комфортно дори в ситуации, в които е необходимо непрекъснато да спира и да тръгва отново.

MAN TGE 2.0 TDI 140

Двигател – 4-цилиндров турбодизелов. Работен обем - 1968 куб.см. Максимална мощност - 140 к.с. Максимален въртящ момент - 340 Нм. Трансмисия – 6-степенна механична.

MAN TGM D0836

Двигател – 6-цилиндров турбодизелов. Работен обем – 6,9 литра. Максимална мощност - 320 к.с. Максимален въртящ момент - 1250 Нм. Трансмисия – 12-степенна автоматизирана TipMatic.

Фотограф: Капитал
Машините на MAN вече покриват диапазона за тегло от 3 до 44 тона
Фотограф: Капитал

Текстът е част от специалното издание на "Капитал" Капитал Авто.

В края на миналата година световният производител на тежкотоварни автомобили от Мюнхен – MAN, представи цялата си гама ванове и камиони за 2018 г. Най-голямата новост от германския производител с лъв на радиаторната решетка е лекотоварният модел MAN TGE, с който компанията запълни гамата си и в най-малкия клас товарни машини.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK