С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
30 мар 2018, 14:12, 779 прочитания

BMW X3: Луксът му прилича

Третата генерация надгражда над силните страни на своите предшественици

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Текстът е част от специалното издание на "Капитал" Капитал Авто.

След над 1.5 млн. продадени автомобила от две поколения третата генерация на BMW X3 заяви запазване на всички силни черти на своите предшественици и надграждане над техните добродетели. Може би най-сериозната промяна е свързана с лукса, който собствениците могат да получат с добавената нова линия Luxury и вариантите за персонализация през програмата BMW Individual.


Технологичните новости включват възможността за управление на част от функциите на мултимедията с жестове, както и командване с близки до разговорната реч фрази. Сред екстрите е ключът с дисплей в горната част, през който от дистанция може да се получи различна информация за статуса на автомобила или да се зададе час за предварително охлаждане или затопляне на салона. Приборното табло е изцяло дигитално, което позволява различни визии според предпочитанията на водача.

На задните седалки е една идея по-широко, а делимата на три части облегалка е гаранция за максимална гъвкавост на интериора.

Избор между пет двигателя



Новото BMW X3 е на пазара с два дизелови и три бензинови двигателя, с мощности между 190 и 360 конски сили. Тестовият автомобил беше с означението xDrive20d - дизелов мотор със 190 конски сили и максимален въртящ момент 400 Нм. Той върви серийно с осемстепенна автоматична скоростна кутия и задвижване на четирите колела. Моторът е тих, пъргав и изключително отзивчив.

След няколко километра зад волана на Х3 се усещат сериозните подобрения по ходовата част. Окачването е по-стегнато от на предшественика, но в същото време и комфортът е на по-високо ниво. Търсещите няколко характера в един автомобил могат да заложат на окачването с променливи характеристики.

Отменя водача в задръстване

Воланът на Х3 се отличава с прецизност и отлична обратна връзка. При шофиране с висока скорост се забелязва подобреното обезшумяване на салона.

Сред асистиращите системи серийно или като опция присъстват предупреждението за автомобил в мъртвата зона на огледалата със защита от страничен удар, като системата "прибира" автомобила в собствената му лента, ако при престрояването може да се стигне до инцидент. Върху траекторията на Х3 влияе и асистентът за поддържане на избраната лента на движение.

Адаптивният круиз контрол е снабден и с функция за самостоятелно придвижване в задръстване, като автомобилът сам спира, тръгва, завива и поддържа безопасна дистанция до предното превозно средство.

Офроудът не му е чужд

Най-ниската точка на BMW X3 се намира на 20 сантиметра от земята, което наред със системата за задвижване на четирите колела с прецизно прехвърляне на въртящия момент отпред и отзад му дава доста прилични възможности извън пътя. При офроуд преходите помага и наборът от четири камери, които показват цялата зона около автомобила, като може да се избере и кой район да се изведе на целия дисплей на арматурното табло.

BMW X3 xDrive 2.0d Aut (190)
Двигател 4-цилиндров турбодизелов. Работен обем - 1995 куб. см. Максимална мощност - 190 к.с. Максимален въртящ момент – 400 Нм. Трансмисия 8-степенна автоматична. Максимална скорост - 213 км/ч. Ускорение 0-100 км/ч - 8.0 секунди. Среден разход на гориво - 5.0 л/100 км. Емисии СО2 – 132 г/км. Базов модел – 95 300 лв. с ДДС. Тестван модел – 144 399 лв. с ДДС
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Универсална алтернатива на лимузина Универсална алтернатива на лимузина

Mercedes GLE има същото ниво на комфорт и пътно поведение плюс проходимост

14 окт 2019, 27 прочитания

Накъде да тръгна? 2 Накъде да тръгна?

Преди да потеглиш на път, винаги е добре да знаеш какъв е трафикът по избрания маршрут

13 окт 2019, 1612 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Капитал Авто" Затваряне
Citroen C3 Aircross: SUV вместо миниван

Компактният кросоувър замени невзрачния C3 Picasso

Още от Капитал
Две италиански офис сделки

Инвеститори от Рим купиха сгради до летището и над бизнес парка за 23.5 млн. евро

БТК ще бъде купена почти изцяло с дълг

Купувачът на телекома пласира облигации за общо 1.2 млрд. евро, които ще бъдат усвоени преди финализирането на сделката

Защо си отиват експертите

Отстраняването на неудобните и неадекватните партийни назначения подменя функцията на държавната администрация

И твойто СУПТО също

Данъчната Наредба Н-18 засегна почти всяка компания в България, като създаде изключително сложна, неясна и скъпа за прилагане регулация. Скоро тя влиза в сила, а хаосът може да се избегне с повече разяснения, а не репресии

Цветан Тодоров - човекът на чужда земя

Две нови издания хвърлят светлина върху личността и идеите на родения в България философ

Ален де Ботон, писател, философ, основател на The School of Life: Ние сме любов и мрак

Ботон за емоционалната интелигентност, стоицизма и деструктивното в човешкия вид пред "Капитал"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10