С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
30 мар 2018, 14:16, 960 прочитания

Citroen C3 Aircross: SUV вместо миниван

Компактният кросоувър замени невзрачния C3 Picasso

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Текстът е част от специалното издание на "Капитал" Капитал Авто.

Невзрачният Citroen C3 Picasso със сигурност няма да остави отпечатък в историята на марката, като Xsara Picasso например. Затова и логично французите няма да го произвеждат повече. На негово място идва компактният кросоувър Citroen C3 Aircross, на който създателите залагат големи надежди и разчитат той да бъде най-масовият SUV в новата гама на марката.


Закачлив отвън и комфортен отвътре

Новият Citroen C3 Aircross със сигурност ще се хареса на много повече потребители, тъй като изглежда закачливо и свежо отвън, а отвътре предлага най-съвременно ниво на оборудване. Новият модел изглежда като SUV благодарение на защитните панели по цялата каросерия, масивните калници и 17-инчовите колела. За новия C3 Aircross се предлагат 90 комбинации между за цвят на каросерията и покрива, както и много стилистични пакети.

С дължина от 4.15 метра новият C3 Aircross лесно се паркира, а в същото време междуосието от 2.60 метра осигурява просторен салон за пътниците и на двата реда седалки. Задната седалка се движи, така че, ако се налага, отзад могат да седнат високи хора и ще има достатъчно място за краката им. Ако е необходимо повече товарно пространство, седалката се дърпа напред и обемът на багажника става 520 литра.



Облегалката на предната пътническа седалка може да се сгъва напред, което позволява да се превозват предмети с дължина до 2.40 метра. Автомобилът е оборудван с множество полезни функции, но за повечето от тях се минава през менюто на мултимедийната система със 7-инчов дисплей на централната конзола, който не реагира особено пъргаво.

Бензинов мотор и автоматик за града

За градско шофиране и средно голям годишен пробег най-подходящ е новият 1.2-литров 3-цилиндров бензинов двигател с турбокомпресор със 110 к.с. в съчетание с 6-степенната автоматична скоростна кутия. Моторът тегли много пъргаво колата в града, а за по-бодро ускорение помага спортният режим. В града реалният разход е около 7 литра на 100 км, а на извънградско пада до 5. Ако искате по-икономичен C3 Aircross, по-добре изберете 1.6-литровия турбодизелов мотор BlueHDi със 120 к.с. и 6-степенна механична скоростна кутия, който при спокойно темпо харчи 4 л/100 км.

SUV без двойно задвижване 4х4

С пътен просвет от 16 см новият Citroen C3 Aircross е достатъчно повдигнат, но липсата на двойно задвижване 4х4 го поставя пред трудната задача да убеди потребителите, че ще се справи със снега и ще бъде проходим извън пътя само със системата за подобряване на сцеплението Grip Control. Системата не компенсира липсата на двойно предаване, но значително помага да се контролира сцеплението, където е необходимо, и когато колелата приплъзват, отлага момента на сработване на ESP.

Системата Grip Control не дава големи възможности за офроуд, а по-скоро осигурява защита от неприятни изненади на пътя. Системата има четири режима освен стандартния (сняг, пясък, кал и с изключена ESP), които се избират от въртящия се контролер на централната конзола. Автомобилът вози плътно и комфортно дори и по неравен асфалт, а кормилното управление е приятно информативно и предсказуемо.

Citroen C3 Aircross PureTech 110 S&S Feel
Двигател 3-цилиндров бензинов с турбокомпресор. Работен обем - 1199 куб. см. Максимална мощност - 110 к.с. Максимален въртящ момент – 205 Нм. Трансмисия 6-степенна автоматична. Максимална скорост - 183 км/ч. Ускорение 0-100 км/ч - 10.6 секунди. Среден разход на гориво - 5.6 л/100 км. Емисии СО2 - 126 г/км. Базов модел – 27 819 лв. с ДДС. Тестван модел – 36 807 лв. с ДДС
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Универсална алтернатива на лимузина Универсална алтернатива на лимузина

Mercedes GLE има същото ниво на комфорт и пътно поведение плюс проходимост

14 окт 2019, 1 прочитания

Накъде да тръгна? 2 Накъде да тръгна?

Преди да потеглиш на път, винаги е добре да знаеш какъв е трафикът по избрания маршрут

13 окт 2019, 1185 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Капитал Авто" Затваряне
Dacia Duster: Промяна и отвътре, и отвън

Купувачите на модела вече не трябва да правят компромиси

Още от Капитал
В милиардната паяжина на Спайдърмен

Sony и Disney първо се скараха, а после се разбраха за филмовите права върху комиксовия герой

Истерията за Стратегия за детето: С нами и Бог, и руската пропаганда

Интересите на ултраконсервативни "християнски" организации, руски хибридчици, "патриоти" и политически опортюнисти са прикрити зад огромния шум в социалните мрежи

Да сготвиш Боби Михайлов

Как расистките изстъпления на агитките, които властта използва за собствена употреба, свалиха президента на БФС и отекнаха по света

Германия си иска парите

Започва сагата с приемането на бюджета на ЕС за периода 2021 - 2027

Джазменът като блусар

Китаристът Джон Скофийлд за това какво наистина има значение в музиката

Кино: "Близнакът"

Анг Лий опитва екшън трилър от ново поколение

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10