Dacia Duster: Промяна и отвътре, и отвън

Купувачите на модела вече не трябва да правят компромиси

Текстът е част от специалното издание на "Капитал" Капитал Авто.

Да си призная, почитател съм на Dacia от възраждането на марката през 2006 година. Темпът на развитие на бюджетния бранд на Renault е изумителен, а напредъкът се демонстрира в най-пълна степен от втората генерация на Duster. Най-популярният модел на Dacia, с над 1.1 млн. намерени купувачи за седем години, разчита на еволюция по отношение на външния дизайн и пълна промяна отвътре.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал