С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
30 мар 2018, 16:10, 300 прочитания

Volkswagen T-Roc: Третият кросоувър в семейството

Моделът се забави, но има сили да се бори за лидерското място в сегмента

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Текстът е част от специалното издание на "Капитал" Капитал Авто.

Съвсем адекватно и точно в най-правилния момент Volkswagen пусна първия си голям всъдеход Touareg, а след това и по-малкият Tiguan. С лансирането на най-компактния - T-Roc, компанията се позабави, но, изглежда, бързо ще навакса изоставането.


За младите не само по възраст, но и по дух

Volkswagen T-Roc изглежда страхотно и няма следа от консервативния дизайн на марката отпреди 15-20 години. Външният вид трябва да се хареса на голямата група потребители - от необвързаните мъже и жени, през младите семейни двойки с деца до хората в зряла възраст, но млади по дух. За да задоволят всички тези групи, от Volkswagen предлагат каросерия с два контрастни цвята, като например синьо и бяло, жълто и черно или червено и черно. Т-Roc предоставя избор между 10 цвята за основната част на каросерията и 4 цвята за покрива. Освен това се предлагат индивидуални линии на оборудване – Design, Sport и спортната R-line със спойлери в цвета на купето.

Дисплей с функции на таблет или смартфон



Новият T-Roc е изграден на успешната платформа MQB, като дължината му от 4.23 метра е доста компактна, а междуосието от 2.59 м гарантира сравнително просторен салон. Влизайки в салона, се чувствам удобно като в Golf, но позицията на седене е значително по-висока и осигурява добър обзор напред и настрани.

За видимостта назад се грижи камера за обратно виждане. Подредбата в салона е типична за новите модели на Volkswagen, като всичко е на най-логичното място. На централната конзола е поставен 8-инчов сензорен екран, който се управлява като таблет или смартфон. Има и място за безжично зареждане на телефон. Салонът на T-Roc е просторен, на задните седалки могат да седнат хора с ръст до 1.90 м, без главите им да опират. Багажникът е най-големият в класа си с цели 445 литра в стандартно положение, а със сгънати задни облегалки достига 1290 литра.

2-литрови турбомотори за динамична езда

За задвижването на T-Roc се предлага богато разнообразие от двигатели и скоростни кутии, познати от бестселъра на Volkswagen – Golf. Оптимални са двата мотора с обем 2 литра. Бензиновият 2.0 TSI е най-мощният в гамата, развива 190 к.с. и с него T-Roc е истински спортист – ускорява от място до 100 км/ч за 7.2 секунди. В комбинация с прословутата 7-степенна автоматична скоростна кутия DSG с двоен съединител T-Roc е пъргав, но не очаквайте да харчи по-малко от 7 л/100 км.

Ако искате по-икономичен, но също динамичен двигател, това е турбодизеловият агрегат 2.0 TDI с мощност 150 к.с. Той също има голяма тяга от 340 Нм при 1750 об./мин., работи спокойно и тегли много добре, без турбодупка, а в същото време спринтира до 100 км/ч за 8.4 секунди и харчи около 5.5 л на 100 км.

Volkswagen T-Roc завладява с директното си управление. За стабилното пътно поведение окачването е твърдо, така кросоувърът се наклонява малко в завоите. За комфортно возене като опция се предлагат адаптивни амортисьори. Задвижването 4х4 помага не само на настилки с намалено сцепление, а дори и на сух път.

Volkswagen T-Roc 2.0 TDI 4Motion
Двигател – 4-цилиндров дизелов с турбокомпресор. Работен обем - 1968 куб. см. Максимална мощност - 150 к.с. Максимален въртящ момент - 340 Нм. Трансмисия – 7-степенна автоматична DSG. Максимална скорост - 200 км/ч. Ускорение 0-100 км/ч - 8.4 секунди. Среден разход на гориво - 5.1 л/100 км. Емисии CO2 - 133 г/км. Базов модел – 33 895 лв. с ДДС. Тестван модел – 50 175 лева с ДДС
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Универсална алтернатива на лимузина Универсална алтернатива на лимузина

Mercedes GLE има същото ниво на комфорт и пътно поведение плюс проходимост

14 окт 2019, 1 прочитания

Накъде да тръгна? 2 Накъде да тръгна?

Преди да потеглиш на път, винаги е добре да знаеш какъв е трафикът по избрания маршрут

13 окт 2019, 1185 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Капитал Авто" Затваряне
Subaru XV: Всъдеход под прикритие

Въпреки силуета на хечбек автомобилът изненадва с проходимост

Още от Капитал
Rifiniti отскочи на глобално ниво

Българско-американският стартъп е купен от FM:Systems - един от световните лидери в мениджмънта на работното пространство

Новите инженери на "Бош"

Германската група направи инженеринг център в София, който разработва технологии за автомобилната индустрия

Втори опит: Келнер взима bTV

Фондът на чешкия бизнесмен PPF е съвсем близо до сключването на сделка за целия бизнес на американската компания CME

Сирийската авантюра на Ердоган подкопава НАТО

Може ли Северноатлантическият алианс бъде въвлечен във война заради Турция

Шведска маса в гората

Три места в Швеция, където отглеждат и събират храната си сами по устойчивата формула "от земята в чинията"

Книга: Олга Токарчук - "Бегуни"

Една от ключовите книги на полската писателка, която получи Нобелова награда за литература

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10