Volkswagen T-Roc: Третият кросоувър в семейството
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Volkswagen T-Roc: Третият кросоувър в семейството

Volkswagen

Volkswagen T-Roc: Третият кросоувър в семейството

Моделът се забави, но има сили да се бори за лидерското място в сегмента

672 прочитания

Volkswagen

© Volkswagen


Текстът е част от специалното издание на "Капитал" Капитал Авто.

Съвсем адекватно и точно в най-правилния момент Volkswagen пусна първия си голям всъдеход Touareg, а след това и по-малкият Tiguan. С лансирането на най-компактния - T-Roc, компанията се позабави, но, изглежда, бързо ще навакса изоставането.

За младите не само по възраст, но и по дух

Volkswagen T-Roc изглежда страхотно и няма следа от консервативния дизайн на марката отпреди 15-20 години. Външният вид трябва да се хареса на голямата група потребители - от необвързаните мъже и жени, през младите семейни двойки с деца до хората в зряла възраст, но млади по дух. За да задоволят всички тези групи, от Volkswagen предлагат каросерия с два контрастни цвята, като например синьо и бяло, жълто и черно или червено и черно. Т-Roc предоставя избор между 10 цвята за основната част на каросерията и 4 цвята за покрива. Освен това се предлагат индивидуални линии на оборудване – Design, Sport и спортната R-line със спойлери в цвета на купето.

Дисплей с функции на таблет или смартфон

Новият T-Roc е изграден на успешната платформа MQB, като дължината му от 4.23 метра е доста компактна, а междуосието от 2.59 м гарантира сравнително просторен салон. Влизайки в салона, се чувствам удобно като в Golf, но позицията на седене е значително по-висока и осигурява добър обзор напред и настрани.

За видимостта назад се грижи камера за обратно виждане. Подредбата в салона е типична за новите модели на Volkswagen, като всичко е на най-логичното място. На централната конзола е поставен 8-инчов сензорен екран, който се управлява като таблет или смартфон. Има и място за безжично зареждане на телефон. Салонът на T-Roc е просторен, на задните седалки могат да седнат хора с ръст до 1.90 м, без главите им да опират. Багажникът е най-големият в класа си с цели 445 литра в стандартно положение, а със сгънати задни облегалки достига 1290 литра.

2-литрови турбомотори за динамична езда

За задвижването на T-Roc се предлага богато разнообразие от двигатели и скоростни кутии, познати от бестселъра на Volkswagen – Golf. Оптимални са двата мотора с обем 2 литра. Бензиновият 2.0 TSI е най-мощният в гамата, развива 190 к.с. и с него T-Roc е истински спортист – ускорява от място до 100 км/ч за 7.2 секунди. В комбинация с прословутата 7-степенна автоматична скоростна кутия DSG с двоен съединител T-Roc е пъргав, но не очаквайте да харчи по-малко от 7 л/100 км.

Ако искате по-икономичен, но също динамичен двигател, това е турбодизеловият агрегат 2.0 TDI с мощност 150 к.с. Той също има голяма тяга от 340 Нм при 1750 об./мин., работи спокойно и тегли много добре, без турбодупка, а в същото време спринтира до 100 км/ч за 8.4 секунди и харчи около 5.5 л на 100 км.

Volkswagen T-Roc завладява с директното си управление. За стабилното пътно поведение окачването е твърдо, така кросоувърът се наклонява малко в завоите. За комфортно возене като опция се предлагат адаптивни амортисьори. Задвижването 4х4 помага не само на настилки с намалено сцепление, а дори и на сух път.

Volkswagen T-Roc 2.0 TDI 4Motion

Двигател – 4-цилиндров дизелов с турбокомпресор. Работен обем - 1968 куб. см. Максимална мощност - 150 к.с. Максимален въртящ момент - 340 Нм. Трансмисия – 7-степенна автоматична DSG. Максимална скорост - 200 км/ч. Ускорение 0-100 км/ч - 8.4 секунди. Среден разход на гориво - 5.1 л/100 км. Емисии CO2 - 133 г/км. Базов модел – 33 895 лв. с ДДС. Тестван модел – 50 175 лева с ДДС

Текстът е част от специалното издание на "Капитал" Капитал Авто.

Съвсем адекватно и точно в най-правилния момент Volkswagen пусна първия си голям всъдеход Touareg, а след това и по-малкият Tiguan. С лансирането на най-компактния - T-Roc, компанията се позабави, но, изглежда, бързо ще навакса изоставането.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.