С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
30 мар 2018, 16:10, 266 прочитания

Volkswagen T-Roc: Третият кросоувър в семейството

Моделът се забави, но има сили да се бори за лидерското място в сегмента

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Текстът е част от специалното издание на "Капитал" Капитал Авто.

Съвсем адекватно и точно в най-правилния момент Volkswagen пусна първия си голям всъдеход Touareg, а след това и по-малкият Tiguan. С лансирането на най-компактния - T-Roc, компанията се позабави, но, изглежда, бързо ще навакса изоставането.


За младите не само по възраст, но и по дух

Volkswagen T-Roc изглежда страхотно и няма следа от консервативния дизайн на марката отпреди 15-20 години. Външният вид трябва да се хареса на голямата група потребители - от необвързаните мъже и жени, през младите семейни двойки с деца до хората в зряла възраст, но млади по дух. За да задоволят всички тези групи, от Volkswagen предлагат каросерия с два контрастни цвята, като например синьо и бяло, жълто и черно или червено и черно. Т-Roc предоставя избор между 10 цвята за основната част на каросерията и 4 цвята за покрива. Освен това се предлагат индивидуални линии на оборудване – Design, Sport и спортната R-line със спойлери в цвета на купето.

Дисплей с функции на таблет или смартфон



Новият T-Roc е изграден на успешната платформа MQB, като дължината му от 4.23 метра е доста компактна, а междуосието от 2.59 м гарантира сравнително просторен салон. Влизайки в салона, се чувствам удобно като в Golf, но позицията на седене е значително по-висока и осигурява добър обзор напред и настрани.

За видимостта назад се грижи камера за обратно виждане. Подредбата в салона е типична за новите модели на Volkswagen, като всичко е на най-логичното място. На централната конзола е поставен 8-инчов сензорен екран, който се управлява като таблет или смартфон. Има и място за безжично зареждане на телефон. Салонът на T-Roc е просторен, на задните седалки могат да седнат хора с ръст до 1.90 м, без главите им да опират. Багажникът е най-големият в класа си с цели 445 литра в стандартно положение, а със сгънати задни облегалки достига 1290 литра.

2-литрови турбомотори за динамична езда

За задвижването на T-Roc се предлага богато разнообразие от двигатели и скоростни кутии, познати от бестселъра на Volkswagen – Golf. Оптимални са двата мотора с обем 2 литра. Бензиновият 2.0 TSI е най-мощният в гамата, развива 190 к.с. и с него T-Roc е истински спортист – ускорява от място до 100 км/ч за 7.2 секунди. В комбинация с прословутата 7-степенна автоматична скоростна кутия DSG с двоен съединител T-Roc е пъргав, но не очаквайте да харчи по-малко от 7 л/100 км.

Ако искате по-икономичен, но също динамичен двигател, това е турбодизеловият агрегат 2.0 TDI с мощност 150 к.с. Той също има голяма тяга от 340 Нм при 1750 об./мин., работи спокойно и тегли много добре, без турбодупка, а в същото време спринтира до 100 км/ч за 8.4 секунди и харчи около 5.5 л на 100 км.

Volkswagen T-Roc завладява с директното си управление. За стабилното пътно поведение окачването е твърдо, така кросоувърът се наклонява малко в завоите. За комфортно возене като опция се предлагат адаптивни амортисьори. Задвижването 4х4 помага не само на настилки с намалено сцепление, а дори и на сух път.

Volkswagen T-Roc 2.0 TDI 4Motion
Двигател – 4-цилиндров дизелов с турбокомпресор. Работен обем - 1968 куб. см. Максимална мощност - 150 к.с. Максимален въртящ момент - 340 Нм. Трансмисия – 7-степенна автоматична DSG. Максимална скорост - 200 км/ч. Ускорение 0-100 км/ч - 8.4 секунди. Среден разход на гориво - 5.1 л/100 км. Емисии CO2 - 133 г/км. Базов модел – 33 895 лв. с ДДС. Тестван модел – 50 175 лева с ДДС
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Как да купим употребяван автомобил 3 Как да купим употребяван автомобил

Избирайте коли с проверка и гаранция, а не напудрени, но без история

18 окт 2018, 16560 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Капитал Авто" Затваряне
Subaru XV: Всъдеход под прикритие

Въпреки силуета на хечбек автомобилът изненадва с проходимост

Бързи, спортни, дигитални

Пазарът на спортни карти бързо набра скорост и се появиха още две нови компании

Българската реклама в чужбина

Българските рекламни агенции все повече се ориентират към обслужването на клиент на чужди пазари

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

Ново място: Bug Coffee

Най-новото попълнение на улица "Асен Златаров" 19 идва на мястото на затворилото врати Percolate

Кино: "Имало едно време в... Холивуд"

Тарантино с филмово густо за носталгията и нихилизма