BMW X2: Извън стандарта
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

BMW X2: Извън стандарта

"БМВ Груп България"

BMW X2: Извън стандарта

Кросоувърът привлича с агресивен дизайн и излъчване на спортно купе

Георги Пауновски
1314 прочитания

"БМВ Груп България"

© "БМВ Груп България"


Текстът е част от специалното издание на "Капитал" Капитал Авто.

Разширяване на гамата в търсене на нови клиенти. Това е една от тенденциите в света на автомобилите. Най-видим е този процес при премиум производителите като BMW и типичен пример е новият кросоувър X2. Използващ платформата на Х1, моделът е с почти 8 см по-къс и със 7 см по-нисък при идентични ширина и междуосие. Голямата разлика е в дизайна, като докато Х1 се стреми да се хареса на всички, Х2 парадира със своята различност, така че да не остави никого равнодушен.

Със сигурност кросоувърът със силует на купе ще бъде харесван и мразен, но това е и идеята - да предизвиква. Заради дизайна обаче леко е жертвана практичността, като возещите се на задните седалки опират с главите си тавана, ако са с ръст над средния.

Дизел, автоматик и 4х4

Насочен към по-младите купувачи, склонни да изразят своята различност, Х2 залага на доказалата качествата си в Х1 и други модели на BMW техника. В конкретния случай тестовият модел с означението xDrive 25d разчиташе на дизел с 231 конски сили, осемстепенен автоматик и задвижване на четирите колела.

Така екипиран, автомобилът умело балансира между динамика и консумация на гориво, като разход от около 7 на сто е постижим без никакви усилия. Возещ доста по-стегнато от Х1, Х2 е в стихията си, когато атакува завои. Любителите на динамичното каране задължително трябва да заложат на окачването с променливи характеристики, което може да вози по-меко или по-твърдо, в зависимост от желанието. Силно препоръчителна е и системата за промяна на настройките на волана, трансмисията, асистиращите системи и т.н., която има спортни, комфортни и еконастройки.

Що се отнася до възможностите си извън пътя, Х2 има потенциала на Х1, като клиренсът е 18.2 см. В помощ на водача на такъв терен е и асистентът за спускане по наклон.

Натоварен с очаквания

По отношение на асистиращите системи BMW X2 предлага на водача най-актуалните технологии, като в тестовата кола бяха монтирани най-нужните от тях - предупреждение за опасност от удар в предното превозно средство със спирачна функция, сигнализация за кола в мъртвата зона на огледалата и други.

Шестият Х-модел на BMW e приятно допълнение в гамата от кросоувъри на баварците. Хулени, отричани, но и обичани от пускането на Х5 през 1995 г., кросоувърите на компанията са намерили над 5.5 млн. клиенти. Те формират и 34% от всички сделки за миналата година. Очакванията към Х2 са да вкара в сегмента и купувачи, които досега са го игнорирали.

BMW xDrive 25d

Двигател 4-цилиндров дизелов с турбокомпресор

Работен обем - 1995 куб. см Максимална мощност - 231 к.с. Максимален въртящ момент – 450 Нм
Трансмисия 8-степенна автоматична Максимална скорост - 235 км/ч Ускорение 0-100 км/ч - 6.7 секунди
Среден разход на гориво - 5.1 л/100 км Емисии СО2 - 133 г/км Базов модел – 64 900 лв. с ДДС
Тестван модел – 116 114 лв. с ДДС
Изданието се разпространява с вестник "Капитал" в периода 12-18 октомври. Пакетна цена 4 лв.

Текстът е част от специалното издание на "Капитал" Капитал Авто.

Разширяване на гамата в търсене на нови клиенти. Това е една от тенденциите в света на автомобилите. Най-видим е този процес при премиум производителите като BMW и типичен пример е новият кросоувър X2. Използващ платформата на Х1, моделът е с почти 8 см по-къс и със 7 см по-нисък при идентични ширина и междуосие. Голямата разлика е в дизайна, като докато Х1 се стреми да се хареса на всички, Х2 парадира със своята различност, така че да не остави никого равнодушен.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK