С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
12 окт 2018, 10:34, 2355 прочитания

Mazda 6: Направена с майсторска прецизност

Обновеният модел се устремява към премиум сегмента

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Текстът е част от специалното издание на "Капитал" Капитал Авто.

Шест години след излизането на пазара актуалната Mazda 6 мина ново обновяване, като модернизацията не е просто фейслифт, а сериозна промяна на предната част и нови материи в салона, изпълнени с майсторската прецизност на японските занаятчии Takumi.


Лице назаем от кросоувъра Mazda CX-5

Външният вид на Mazda 6 е променен в стила на новия кросоувър CX-5, като най-съществената разлика е в увеличената радиаторна решетка с масивна U-образна хромирана лайстна, която се простира под решетката и я разделя визуално от светлините. Фаровете са светодиодни, светлините за мъгла са качени в основните фарове, а бронята е украсена с хромирани лайстни. Най-високата версия - Takumi, е качена на 19-инчови колела, които пасват идеално на елегантния профил. Задните светлини също са освежени и са свързани с масивна хромирана лайстна.

Ръчно ушит волан, естествена кожа и дърво



В салона Mazda 6 е коренно различна, като промените не са чак толкова във формата на детайлите, а основно в материалите и изработката. Тук най-добре си личи майсторската прецизност на японските занаятчии, които са изработили всеки детайл така, че сякаш ще бъде вечен. Атмосферата в салона е типична за премиум автомобил от най-висок клас благодарение на сребристите алуминиеви вложки и черните лакови покрития. В най-високото ниво на оборудване присъстват естествена кожа Nappa, елементи от естествено дърво, черен таван, LED интериорно осветление с три нива на яркост, панорамен люк, кристално огледало без рамка, ръчно ушит кожен волан и аудиосистема Bose. Новите предни седалки са по-широки, като в Takumi се регулират електрически и имат освен отопление и вентилация.

Бензинови двигатели без турбокомпресор

За задвижването на Mazda 6 се предлагат познатите бензинови и турбодизелови двигатели, но модернизирани и с увеличена мощност. Престижна лимузина върви добре с по-големия бензинов двигател с обем 2.5 литра и с мощност 194 к.с. Благодарение на нововъведенията мощният бензинов двигател изключва два от цилиндрите при скорост до 80 км/ч, като така пести гориво и харчи в рамките на 7 л/100 км.

Шестицата вече има и спортен режим, в който моторът реагира по-пъргаво на натискането на газта и ускорението е по-бодро. Агрегатът е съчетан с 6-степенна автоматична скоростна кутия, която предава тягата плавно. Познатият 2.2-литров турбодизелов двигател сега се предлага с мощност и 184 к.с. При него средният разход на гориво е в рамките на 5 л/100 км. Дизеловото комби с 6-степенна автоматична трансмисия се предлага и със задвижване на четирите колела за още по-добро сцепление с пътя.

Комфортна на пътя, стабилна в завоите

Промененото окачване на Mazda 6 е причината сега лимузината да вози по-комфортно. Това се усеща по тесните междуселски пътища, където настилката е доста неравна. В завоите "шестицата" е стабилна, а управлението радва с отлична обратна връзка. При паркиране воланът е по-лек, а на магистралата натежава и се изпълва с плътност.

Системата G-Vectoring Control за векторно разпределение на тягата практически елиминира недозавиването. Спирачките са дозирани, като позволяват плавно намаляване и екстремно спиране.

Mazda 6 SkyActiv-G 2.5 6AT (194)

Двигател 4-цилиндров бензинов
Работен обем - 2488 куб. см
Максимална мощност - 194 к.с.
Максимален въртящ момент – 258 Нм
Трансмисия - 6-степенна автоматична
Максимална скорост - 223 км/ч
Ускорение 0-100 км/ч - 8.1 секунди
Среден разход на гориво - 6.7 л/100 км
Емисии СО2 – 153 г/км
Базов модел – 48 980 лв. с ДДС
Тестван модел – 71 980 лв. с ДДС
Изданието се разпространява с вестник "Капитал" в периода 12-18 октомври. Пакетна цена 4 лв.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Как да купим употребяван автомобил 3 Как да купим употребяван автомобил

Избирайте коли с проверка и гаранция, а не напудрени, но без история

18 окт 2018, 16566 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Капитал Авто" Затваряне
Павел Лефтеров: Имах успехи във всички шампионати, догодина се стремя към GT3

Българският автомобилен пилот в интервю за "Капитал"

Бързи, спортни, дигитални

Пазарът на спортни карти бързо набра скорост и се появиха още две нови компании

Три заменки в "Младост" не стигат

Столична община предизборно тушира напрежението в квартала, като спаси от застрояване няколко терена. Още 30 подобни случая чакат развръзка

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

БАЗА данни

Какво показва годишната изложба в СГХГ на номинираните за наградата за съвременно изкуство БАЗА

Лаборатория на края на света

Българската база на Антарктида ще има нова сграда