С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
12 окт 2018, 10:34, 2452 прочитания

Mazda 6: Направена с майсторска прецизност

Обновеният модел се устремява към премиум сегмента

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Текстът е част от специалното издание на "Капитал" Капитал Авто.

Шест години след излизането на пазара актуалната Mazda 6 мина ново обновяване, като модернизацията не е просто фейслифт, а сериозна промяна на предната част и нови материи в салона, изпълнени с майсторската прецизност на японските занаятчии Takumi.


Лице назаем от кросоувъра Mazda CX-5

Външният вид на Mazda 6 е променен в стила на новия кросоувър CX-5, като най-съществената разлика е в увеличената радиаторна решетка с масивна U-образна хромирана лайстна, която се простира под решетката и я разделя визуално от светлините. Фаровете са светодиодни, светлините за мъгла са качени в основните фарове, а бронята е украсена с хромирани лайстни. Най-високата версия - Takumi, е качена на 19-инчови колела, които пасват идеално на елегантния профил. Задните светлини също са освежени и са свързани с масивна хромирана лайстна.

Ръчно ушит волан, естествена кожа и дърво



В салона Mazda 6 е коренно различна, като промените не са чак толкова във формата на детайлите, а основно в материалите и изработката. Тук най-добре си личи майсторската прецизност на японските занаятчии, които са изработили всеки детайл така, че сякаш ще бъде вечен. Атмосферата в салона е типична за премиум автомобил от най-висок клас благодарение на сребристите алуминиеви вложки и черните лакови покрития. В най-високото ниво на оборудване присъстват естествена кожа Nappa, елементи от естествено дърво, черен таван, LED интериорно осветление с три нива на яркост, панорамен люк, кристално огледало без рамка, ръчно ушит кожен волан и аудиосистема Bose. Новите предни седалки са по-широки, като в Takumi се регулират електрически и имат освен отопление и вентилация.

Бензинови двигатели без турбокомпресор

За задвижването на Mazda 6 се предлагат познатите бензинови и турбодизелови двигатели, но модернизирани и с увеличена мощност. Престижна лимузина върви добре с по-големия бензинов двигател с обем 2.5 литра и с мощност 194 к.с. Благодарение на нововъведенията мощният бензинов двигател изключва два от цилиндрите при скорост до 80 км/ч, като така пести гориво и харчи в рамките на 7 л/100 км.

Шестицата вече има и спортен режим, в който моторът реагира по-пъргаво на натискането на газта и ускорението е по-бодро. Агрегатът е съчетан с 6-степенна автоматична скоростна кутия, която предава тягата плавно. Познатият 2.2-литров турбодизелов двигател сега се предлага с мощност и 184 к.с. При него средният разход на гориво е в рамките на 5 л/100 км. Дизеловото комби с 6-степенна автоматична трансмисия се предлага и със задвижване на четирите колела за още по-добро сцепление с пътя.

Комфортна на пътя, стабилна в завоите

Промененото окачване на Mazda 6 е причината сега лимузината да вози по-комфортно. Това се усеща по тесните междуселски пътища, където настилката е доста неравна. В завоите "шестицата" е стабилна, а управлението радва с отлична обратна връзка. При паркиране воланът е по-лек, а на магистралата натежава и се изпълва с плътност.

Системата G-Vectoring Control за векторно разпределение на тягата практически елиминира недозавиването. Спирачките са дозирани, като позволяват плавно намаляване и екстремно спиране.

Mazda 6 SkyActiv-G 2.5 6AT (194)

Двигател 4-цилиндров бензинов
Работен обем - 2488 куб. см
Максимална мощност - 194 к.с.
Максимален въртящ момент – 258 Нм
Трансмисия - 6-степенна автоматична
Максимална скорост - 223 км/ч
Ускорение 0-100 км/ч - 8.1 секунди
Среден разход на гориво - 6.7 л/100 км
Емисии СО2 – 153 г/км
Базов модел – 48 980 лв. с ДДС
Тестван модел – 71 980 лв. с ДДС
Изданието се разпространява с вестник "Капитал" в периода 12-18 октомври. Пакетна цена 4 лв.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Универсална алтернатива на лимузина Универсална алтернатива на лимузина

Mercedes GLE има същото ниво на комфорт и пътно поведение плюс проходимост

14 окт 2019, 1 прочитания

Накъде да тръгна? 2 Накъде да тръгна?

Преди да потеглиш на път, винаги е добре да знаеш какъв е трафикът по избрания маршрут

13 окт 2019, 1186 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Капитал Авто" Затваряне
Павел Лефтеров: Имах успехи във всички шампионати, догодина се стремя към GT3

Българският автомобилен пилот в интервю за "Капитал"

Още от Капитал
Втори опит: Келнер взима bTV

Фондът на чешкия бизнесмен PPF е съвсем близо до сключването на сделка за целия бизнес на американската компания CME

Истерията за Стратегия за детето: С нами и Бог, и руската пропаганда

Интересите на ултраконсервативни "християнски" организации, руски хибридчици, "патриоти" и политически опортюнисти са прикрити зад огромния шум в социалните мрежи

Да сготвиш Боби Михайлов

Как расистките изстъпления на агитките, които властта използва за собствена употреба, свалиха президента на БФС и отекнаха по света

Сирийската авантюра на Ердоган подкопава НАТО

Може ли Северноатлантическият алианс бъде въвлечен във война заради Турция

Спорният Петер Хандке

Нобеловата награда за литература за 2019 г. предизвика възмущение и полемика относно ролята на писателя

Кино: "Близнакът"

Анг Лий опитва екшън трилър от ново поколение

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10