Приятната изненада Haval H6
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Приятната изненада Haval H6

Приятната изненада Haval H6

От 2013 година марката обединява SUV моделите на Great Wall

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
12245 прочитания

© Георги Пауновски


В редица области максимата "Китайско ли е, не ми го хвали" вече е забравена, но ако говорим за автомобили, то за мнозина тя важи с пълна сила. Убеден съм обаче, че това отношение може да се промени от коли като Haval H6. От 2013 година марката Haval обединява SUV моделите на най-големия частен производител на автомобили в Китай Great Wall, като за пет години продажбите на моделите от нея достигнаха 5 млн. в световен мащаб.

Модерен отвън, просторен отвътре

Отвън дългият 4.61 м Haval H6 изглежда като типичен модерен SUV, което не е изненада предвид факта, че дизайнът е дело на екип, ръководен от Пиер Леклерк, работил доскоро за BMW. Голямата изненада идва с влизането в салона, който е стилен, ергономичен и изпълнен с качествени материали. Приборното табло е дигитално, проектира се на 12.3-инчов дисплей и предлага три различни изгледа.

Фотограф: haval

Мултимедията използва 9-инчов реагиращ на допир дисплей, през който се правят повече от настройките по колата. Като алтернатива може да се използва и въртящ се контролер с копчета около него. На централната конзола има и класически бутони, активиращи често използвани функции. Заслужава отбелязване, че климатикът отпред е двузонов, а воланът и седалките са с подгряване.

Мястото пред коленете и в зоната на раменете на пътуващите отзад е щедро, като задните седалки са удобни, с регулиращ се наклон на облегалките и подлакътник с държач за чаши. Багажникът е с правилна форма и обем до 1300 литра.

Безупречно пътно поведение

Haval H6 се предлага с два бензинови двигателя. Тестовият автомобил използваше двулитров с директно впръскване и турбо, предлагащ 190 к.с. и 340 Нм, другият е 1.5 със 163 коня. И двата мотора се комбинират с автоматична трансмисия със 7 предавки и два съединителя, снабдена с режим за автоматично задържане след спиране.

Още сред първите километри в градска среда бях приятно изненадан от комфортната возия на Н6. Впоследствие се оказа, че това не е за сметка на пътното поведение, като кросоувърът стои учудващо добре и в завой.

Haval H6 e само с предно предаване, но просветът от 18 сантиметра и оборудването му с асистент за потегляне по наклон и контрол на спускането му дават добри възможности извън пътя. Водачът на Н6 може да избира между три режима на шофиране – нормален, еко и спорт, който променят реакцията на педала на газта и работата на скоростната кутия. Настройките на волана се променят от бутон на централната конзола.

Като динамика Н6 не отстъпва на конкурентите си със сходна мощност, като в спортен режим е пъргав, а моторът издава приятен за ухото звук. Воланът е прецизен и с добра обратна връзка, работата на спирачките е без забележка. Дори при 140 км/ч в салона е приятно тихо.

С най-нужните асистиращи системи

Наборът от асистиращите системи включва сигнализация за превозно средство в мъртвата зона на огледалата и предупреждение при напускане на избраната лента на движение. Има и набор от камери, даващ 360-градусов обзор. Пряко отношение към безопасността имат и BiLED фаровете.

Haval H6 2.0 GDIT

Двигател - 4-цилиндров бензинов с турбокомпресор. Работен обем - 1998 куб. см. Трансмисия – 7-степенна автоматична с двоен съединител. Максимална мощност - 190 к.с. Максимален въртящ момент - 340 Нм. Максимална скорост - 190 км/ч. Ускорение 0 - 100 км/ч - 9.9 секунди. Среден разход на гориво - 8.5 л/100 км. Емисии CO2 - 196 г/км. Базов модел – 42 990 лв. с ДДС. Тестван модел – 53 900 лв. с ДДС

В редица области максимата "Китайско ли е, не ми го хвали" вече е забравена, но ако говорим за автомобили, то за мнозина тя важи с пълна сила. Убеден съм обаче, че това отношение може да се промени от коли като Haval H6. От 2013 година марката Haval обединява SUV моделите на най-големия частен производител на автомобили в Китай Great Wall, като за пет години продажбите на моделите от нея достигнаха 5 млн. в световен мащаб.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK